λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Θα πρέπει να τρέξει 3D Studio Max σε OpenGL

; 3D Studio Max έχει επιτρέψει τη χρήση του OpenGL από τις πρώτες κυκλοφορίες της μοντελοποίησης και animation της πλατφόρμα λογισμικού . Ως οδηγός γραφικών , OpenGL επιτρέπει τη γρήγορη μοντελοποίηση σύνθετων αντικειμένων σε 3D Studio Max , ειδικά όταν τα αντικείμενα αυτά βασίζονται σε πολύγωνα . Το ερώτημα σχετικά με το αν ο χρήστης θα πρέπει να τρέξει 3D Studio Max σε OpenGL εξαρτάται από το είδος του αντικειμένου που έχει σχεδιαστεί σε μεγάλο βαθμό . Απαιτήσεις υλικού για OpenGL σε 3D Studio Max
Η

Για να τρέξει 3D Studio Max με τα προγράμματα οδήγησης OpenGL σε μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα σύστημα ηλεκτρονικού υπολογιστή που έχει συσταθεί κατά κύριο λόγο για το 3 - D σχεδιασμό και Cad εργασία . Ενώ κάθε κάρτα λιανικής γραφικών με υποστήριξη OpenGL μπορεί να τρέξει το λογισμικό , μια κάρτα που κατασκευάζονται για τη χρήση του σταθμού εργασίας σας παρέχει τα καλύτερα αποτελέσματα απόδοσης . Μια κάρτα γραφικών του σταθμού εργασίας είναι χτισμένο με τη σταθερότητα σε χαμηλότερες τιμές πλαίσιο παρουσίασης στο μυαλό . Κάρτες γραφικών Workstation έχουν plugin χαρακτηριστικά που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την εργασία με τα προγράμματα μοντελοποίησης και animation , όπως 3D Studio Max , και να επιταχύνει τους υπολογισμούς που απαιτούνται για να εμφανιστούν τα μοντέλα υψηλής πολύγωνο .
Εικόνων Object Modeling Performance

Η οθόνη των high-end μοντέλα είναι όπου OpenGL λάμπει σε 3D Studio Max . OpenGL καταργεί πολλά από τα high-end κουδούνια και σφυρίχτρες που χρησιμοποιούνται με τους άλλους οδηγούς 3D Studio Max , όπως το παράθυρο σκίαση και απόφραξη . OpenGL επικεντρώνεται μάλλον σε εκείνα τα μέσα προβολής που χρησιμοποιούνται πιο συχνά στο έργο του σχεδιασμού , όπως οθόνες wireframe . Η συγκέντρωση αυτή επιτρέπει την ταχύτερη κίνηση στο μοντέλο παράθυρα σας , επιτρέποντάς σας να περνούν περισσότερο χρόνο στο σχεδιασμό και λιγότερο χρόνο στην κίνηση υψηλής πολύγωνο αντικείμενα γύρω από την οθόνη .

Η Μειονεκτήματα OpenGL σε 3D Studio Max
Η

Ενώ η εγκατάλειψη των προηγμένες λειτουργίες προβολής στο παράθυρο λειτουργεί προς όφελος του OpenGL σε 3D Studio Max , χρησιμεύει επίσης ως ένα μειονέκτημα για τους εμψυχωτές και μοντελιστές ψάχνουν για πιο λεπτομερή σχέδια υφή . OpenGL είναι ένας οδηγός κινητήριος δύναμη , που προορίζονται για βιομηχανικές και μηχανολογικές μελέτες που χρησιμοποιούν απλή υφή και φωτισμού χαρακτηριστικά σε 3D Studio Max . Η ύφανση και η απόδοση γίνεται συνήθως με ένα πρόγραμμα άλλου κατασκευαστή με 3D Studio Max χρησιμοποιούνται για την μοντελοποίηση και μόνο. Εάν ο χρήστης είναι ένας σχεδιαστής παιχνιδιών που χρειάζεται για να δείτε υφές και την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών φωτισμού σε ένα μοντέλο , τότε OpenGL δεν μπορεί να προσφέρει αυτά τα χαρακτηριστικά χωρίς κάποιο είδος της εφαρμογής plugin λογισμικού .
Εικόνων Ποιος πρέπει να χρησιμοποιεί OpenGL σε 3D Studio max
Η

OpenGL έχει τεράστια πλεονεκτήματα σε σχέση με άλλους οδηγούς σε 3D Studio max υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις . Η ταχύτητά του στην εμφάνιση σύνθετων αντικειμένων , σε συνδυασμό με τη λειτουργικότητα plugin και εύκολη δυνατότητα αναβάθμισης από μια μεγάλη κοινότητα υποστήριξης καθιστά ιδιαίτερα χρήσιμο για εκείνους 3D Studio Max χρήστες τρέχουν ένα σχέδιο με βάση την αρχιτεκτονική υπολογιστών . Για βιομηχανική έργο του σχεδιασμού , είναι ομαλότερη και ταχύτερη για τη μοντελοποίηση. Για animation και το παιχνίδι προσομοίωσης , η έλλειψη των οπτικών χαρακτηριστικών κάνει OpenGL μια περίπλοκη επιλογή .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα