λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Normal Maps δεν είναι οι Φόδρα Up Με την ματιών στο Maya

Maya 3 - D animation λογισμικό της Autodesk παρέχει στους χρήστες ισχυρά εργαλεία για τη δημιουργία , την υφή και την κίνηση 3-D μοντέλα και σκηνές . Λόγω της πολυπλοκότητας του ορισμένα μοντέλα μπορεί μερικές φορές να είναι δύσκολο να εφαρμοστεί σωστά μια υφή σε αυτά. Αυτό μπορεί να συμβεί με έναν αριθμό διαφορετικών τύπων υφής χάρτη , συμπεριλαμβανομένων των κανονικών χάρτες ? Αν όχι υφής σωστά , τότε η κανονική χάρτης δεν θα είναι σωστά ευθυγραμμισμένα με το υπόδειγμα πλέγματος. Normal Maps
Η

Υπάρχουν διάφοροι τύποι χαρτών υφή που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πλέγματα 3 - D μοντέλο . Ένας από αυτούς τους τύπους υφής του χάρτη που είναι γνωστό ως « κανονικό χάρτη " και χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει την εμφάνιση ενός εξαιρετικά λεπτομερές μοντέλο σε ένα πλέγμα που περιέχει σημαντικά λιγότερο λεπτομέρεια . Οι ίδιοι χάρτες κανονικά δημιουργούνται συνήθως χρησιμοποιώντας μια έκδοση υψηλής πολύγωνο του υποδείγματος που η τελική υφή θα εφαρμοστεί σε , επιτρέποντας την υφή λεπτομέρεια για να παραμείνει ακόμη και όταν η κανονική χάρτης εφαρμόζεται στο κάτω -πολυ μοντέλο.
Η
αποσφράγιση και Texturing
Η

Τόσο η δημιουργία ενός κανονικού χάρτη και την εφαρμογή του χάρτη υφής σε μια οικονομία χαμηλών πολυ μοντέλο ξεκινήσω ξετυλίγει ένα μοντέλο . " Ξετύλιγμα " είναι η διαδικασία με την οποία οι συντεταγμένες των σημείων κορυφή στο πλέγμα ενός μοντέλου που χάραξε και να αποθηκευτούν ως « ξετυλίξει κορυφή » ή UV χάρτη . Η UV χάρτης αποθηκεύεται και εξάγεται για χρήση σε ένα πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας , όπου δημιουργείται η ίδια η υφή . Ο χάρτης υν από ένα υψηλής πολυ μοντέλο χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει μια κανονική χάρτη, με τον χάρτη υν ενός κατώτερου -πολυ έκδοση του μοντέλου αργότερα να ευθυγραμμίζεται με την κανονική χάρτη υφής .
Εικόνων
υφή λάθη
Η

λάθη υφή μπορεί μερικές φορές εμφανίζονται σε Maya όταν ένας κανονικός χάρτης δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένα με το πλέγμα που υποτίθεται ότι ενεργεί ως υφή για . Η φυσιολογική υφή χάρτη θα εμφανίζονται ακόμη με το μοντέλο , όταν συμβαίνει αυτό, αλλά τα στοιχεία δεν θα εμφανιστεί , όπου θα πρέπει με το μοντέλο των ματιών και των τμημάτων του ματιού δεν μπορεί να έχει λεπτομέρειες σχετικά με αυτούς καθόλου . Αυτό μπορεί να συμβεί , επειδή το χαμηλό - πολυ UV χάρτης δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένο με την κανονική χάρτη ή επειδή έχουν τις συντεταγμένες του χάρτη της κανονικής αντισταθμίστηκε στον επεξεργαστή υλικό Μάγια .
Εικόνων Διόρθωση Προβλήματα Υφή

Διόρθωση προβλημάτων με κανονικούς χάρτες απαιτεί πρώτα να μάθετε ποια είναι η αιτία του προβλήματος είναι . Έλεγχος στην ενότητα " Χαρτογράφηση » των συγκεκριμένων υλικών που έχουν εφαρμοστεί στο πλέγμα σας επιτρέπει να δείτε εάν μια μετατόπιση εφαρμόστηκε στην κανονική χάρτη ? Αν ναι, μπορείτε να ρυθμίσετε το X - άξονα και του άξονα Υ τιμές μετατόπισης για να τοποθετήσετε το κανονικός χάρτης σωστά. Εάν δεν αντισταθμίζεται έχει εφαρμοστεί , τότε το πρόβλημα είναι ένα πρόβλημα υφή που πρέπει να διορθωθεί με την προσαρμογή του χάρτη UV του ίδιου του μοντέλου . Επαναπροσαρμογής σημεία κορυφή του χαμηλού πολυ μοντέλο με την κανονική χάρτη υφής στον επεξεργαστή UV σας επιτρέπει να διορθώσετε το πρόβλημα κανονική χάρτη έτσι ώστε η υφή του μοντέλου θα εμφανιστεί σωστά .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα