λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει ένα τραγούδι Flash παιχνίδι

Adobe Flash σας δίνει τη δυνατότητα να κάνουν την επιφάνεια εργασίας ή Web-based παιχνίδια που περιλαμβάνουν μεταβαλλόμενα αντικείμενα πολυμέσων . Η διεπαφή παρέχει ένα μέσο για συμπεριλαμβανομένων αρχείων ήχου . Η βασική γλώσσα ActionScript σας παρέχει μεθόδους για την αναπαραγωγή αρχείων ήχου σας με βάση τις ενέργειες του χρήστη . Δημιουργήστε το δικό σας παιχνίδι τραγούδι Flash που επιτρέπει στον χρήστη να παίξει ένα τυχαίο τραγούδι και στη συνέχεια πατήστε το κουμπί για να αναφέρετε το τραγούδι που ακούγεται . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
MP3 αρχεία ήχου

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Open Flash και να δημιουργήσουν νέες έργου μέσω του "Αρχείο" και " Νέα " μενού. Εισαγωγή τρεις τραγούδι MP3s μέσω του "Αρχείο" και "Εισαγωγή" μενού. Επιλέξτε " Εισαγωγή στη βιβλιοθήκη" και να επιλέξει τα τρία αρχεία . Τα αρχεία εμφανίζονται στη "Βιβλιοθήκη" πάνελ. Κάντε δεξί κλικ στο πρώτο αρχείο και επιλέξτε " Σύνδεση ". Πληκτρολογήστε " song0 " στο πεδίο "Αναγνωριστικό " και κάντε κλικ στο κουμπί "OK " . Επαναλάβετε αυτή τη χρήση " song1 " και " song2 " για τα επόμενα δύο αρχεία . Εισαγωγή ήχων για σωστές και λάθος απαντήσεις . Κάντε δεξί κλικ στα αρχεία της βιβλιοθήκης και να ρυθμίσετε το " Σύνδεση " για να " great" και " buzz ", αντίστοιχα . 2

Τοποθετήστε μια γραμμή κειμένου για κάθε τραγούδι χρησιμοποιώντας την " εργαλείο κειμένου . " Για παράδειγμα , πληκτρολογήστε " El Shaddai ", " Amazing Grace " και " Γολγοθά ". Κάντε κλικ στην πρώτη γραμμή και πατήστε "F8 " για να δημιουργήσετε ένα κουμπί . Βεβαιωθείτε ότι έχει επιλεγεί το " κουμπί" και κάντε κλικ στο "OK". Στο "Ιδιότητες" πάνελ , στο πεδίο " " σε " song0 . " Επαναλάβετε για κάθε γραμμή κειμένου να διασφαλίσουμε το αναγνωριστικό του κειμένου ταιριάζει με το αναγνωριστικό του αρχείου μουσικής .
Εικόνων 3

Πληκτρολογήστε μια γραμμή κειμένου "Play Song" και πατήστε το πλήκτρο " F8 " για να δημιουργήσετε ένα κουμπί από το . Ρυθμίστε το " " σε " playBtn . "
Η

4 Πατήστε το πλήκτρο " F9 " για να ανοίξετε το " Actions" παράθυρο και εισαγάγετε τον ακόλουθο κώδικα :

var songClip : Ήχος = νέα Sound ( ) ?

var answerClip : Sound = νέα Sound ( ) ?

var songInPlay ?

//απενεργοποίηση κουμπιά

song0 . enabled = song1.enabled = song2.enabled = false ?

playBtn.onRelease = λειτουργία () {

r = random ( 3 ) ?

songInPlay = " τραγούδι" + r ?

songClip.attachSound ( songInPlay ) ?

songClip.start ( ) ?

//ενεργοποιήσετε κουμπιά τραγούδι

song0.enabled = song1 . enabled = song2.enabled = true ?

ιχνοστοιχεία ( songInPlay ) ?

}

song0.onRelease = song1.onRelease = song2.onRelease = λειτουργία ( ) {

αν ( songInPlay == this._name ) {

answerClip.attachSound ( " μεγάλη ")?

} else {

answerClip.attachSound ( " buzz " ) ? }


answerClip.start ( ) ?

//απενεργοποίηση κουμπιά

song0.enabled = song1.enabled = song2.enabled = false ? .

}
5

Επιλέξτε " Control" και "Movie Test " από το μενού στην κορυφή για να ελέγξετε το παιχνίδι

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα