λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Νοθεία Χαρακτηριστικά για Autodesk 3D Studio Max 9

της Autodesk 3D Studio Max 9 είναι μια προηγμένη 3D modeling και animation πρόγραμμα σχεδιασμένο για να διευκολύνει τη διαδικασία animation με κύρια χαρακτηριστικά τα ξάρτια του . Μόλις έχετε συνδέσει το μοντέλο για την εξέδρα , μπορείτε να μετακινήσετε το μοντέλο ομαλά απλά με την κίνηση της εξέδρας όπως επιθυμείτε . Με την κατάλληλη εφαρμογή των τρόπων ξάρτια που παρέχονται με το 3D Studio Max 9 , μπορείτε να ελέγξετε την κίνηση ενός μοντέλου με ακρίβεια , με κάθε στημένα τμήμα κινείται φυσιολογικά κατά μήκος ενός συνδεδεμένου θέση . Νοθεία Συστήματα
Η

Νοθεία ένα μοντέλο είναι σαν την τοποθέτηση ενός σκελετού κάτω από το δέρμα του μοντέλου , ή όπως τον πηλό πάνω από ένα άνοιγμα σύρμα . Με το υπόδειγμα που επισυνάπτεται στην εξέδρα , κάθε φορά που θέλετε να μετακινήσετε ένα νόθο τμήμα , το δέρμα μοντέλο πάνω από τις κινήσεις εξέδρα , καθώς και . Το δέρμα πάνω από τις αρθρώσεις των εξεδρών παραμορφώνεται και τις μεταρρυθμίσεις ανάλογα με τη σοβαρότητα της εξέδρας , που ενεργεί σαν το δέρμα θα ήταν πάνω από ένα κόκκαλο . Η κίνηση του μοντέλου μπορεί να περιορίζεται από τις αρθρώσεις του εξέδρα , όπως θα ήταν με ένα πραγματικό σκελετό. Σημεία κινήσεις παρατηρούνται μόνο σε συνένωση περιοχών , διατηρώντας την κίνηση του μοντέλου σας συνεπής σε όλο το animation .
Εικόνων δίποδο Νοθεία
Η

δίποδο ξάρτια χρησιμοποιεί ένα δίποδο σκελετό ως βάση για το μοντέλο κίνηση . Για να ρυθμίσετε τη νοθεία , τοποθετείτε το σκελετό μέσα στο μοντέλο και στη συνέχεια να συνδέσετε το μοντέλο μέρη με τα οστά του σκελετού . Μετά την σύνδεση , μπορείτε να μετακινήσετε τα οστά, όπως ένας πραγματικός σκελετός θα προχωρήσουμε. Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη της δίποδο ξάρτια είναι ο μεγάλος αριθμός των διαθέσιμων σεναρίων για εφαρμογή στην εξέδρα για να ελέγχουν συχνά κινούμενα κινήσεις, όπως το περπάτημα ή το άλμα . Με τη χρήση των σεναρίων , μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο , αφού δεν χρειάζεται να μοντελοποιήσει τις κοινές κινήσεις με το χέρι καρέ -καρέ .

Η Νοθεία με Bones

νοθεία με τα οστά απαιτεί την ίδια βασική διαδικασία ξάρτια ως ξάρτια με ένα δίποδο , εκτός από κάθε οστό πρέπει να δημιουργηθούν και να τοποθετηθούν ξεχωριστά στο μοντέλο . Τα οστά είναι χρήσιμα για κάθε μοντέλο που έχει περιπλέξει τις αρθρώσεις , αλλά δεν είναι ένα δίποδο δομή. Το μήκος των οστών είναι μεταβλητή για χρήση με τα μοντέλα οποιουδήποτε μεγέθους . Όπως θα κάνατε με το δίποδο , θα πρέπει να συνδέσετε τα τμήματα του μοντέλου , στα οστά του , προκειμένου να ελέγξουν αυτό το τμήμα του μοντέλου με την εξέδρα .
Εικόνων Animation Χρησιμοποιώντας Στημένο Μοντέλα
Η

Μόλις έχετε το μοντέλο στημένα , animation έχει απλοποιηθεί σημαντικά . Αντί να μετακινήσουν το κάθε τμήμα του μοντέλου που έχετε μόνο να μετακινήσετε τα οστά . Για να μετακινήσετε ένα χέρι , αντί για το χειρισμό κίνησης για κάθε πρότυπο δάχτυλο , τον καρπό και το αντιβράχιο ξεχωριστά σε κάθε καρέ της κινούμενης εικόνας , απλά μετακινήστε τα οστά του αντιβραχίου στο κοινό . Το υπόλοιπο του βραχίονα θα ακολουθήσει την κίνηση αντιβράχιο εφ 'όσον τα οστά στα χαμηλότερα τμήματα του βραχίονα στημένα στο τέλος των οστών του αντιβραχίου που έχετε μετακινηθεί . Μπορείτε να εμψυχώσει τη χρήση ξάρτια σε μια καρέ- καρέ διαδικασία . Ή , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πλήκτρο πλαίσια για να ορίσετε τη θέση της εξέδρας στο αρχικό καρέ και τελειώνει το πλαίσιο , επιτρέποντας 3D Studio Max για να εκτελέσει την κίνηση μεταξύ των δύο πλαισίων για εσάς .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα