λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια Motion Capture Animation σε 3D Studio Max

Αν σας ενδιαφέρει , χρησιμοποιώντας πραγματικό κόσμο προσομοιώσεις για να ωθήσει ένα χαρακτήρα σε κινούμενα σχέδια σας , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την κίνηση - σύλληψη animation σε 3D Studio Max . Ένας καλλιτέχνης δημιουργεί το παραδοσιακό animation από την κατάρτιση πολλών καρέ με ελάχιστες διαφορές ανάμεσα σε κάθε εικόνα . Για παράδειγμα , ένας χαρακτήρας περπάτημα έλκεται πολλές φορές, και σε κάθε εικόνα , τα πόδια επανατοποθετείται πάντα τόσο λίγο για την προσομοίωση κίνησης. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία κίνηση- σύλληψη , η κίνηση μπορεί να καταγράφονται από τους αισθητήρες στερεώνεται στο σώμα ενός ηθοποιού . Το αρχείο δεδομένων στη συνέχεια εισάγονται σε ένα πρόγραμμα Max 3D Studio και να εφαρμοστεί σε ένα χαρακτήρα , γεγονός που καθιστά κινούνται με τον ίδιο τρόπο όπως και ο ηθοποιός μεταφέρθηκε στην πραγματική ζωή . Οδηγίες
Η 1

Έναρξη 3D Studio Max στον υπολογιστή σας . Ανοίξτε το έργο κινουμένων σχεδίων που περιέχουν το χαρακτήρα στον οποίο θέλετε να εφαρμόσετε το εφέ κίνησης -σύλληψη . 2

Επιλέξτε το χαρακτήρα στη σκηνή , κάνοντας κλικ σε αυτό .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο κουμπί " Load File " στον πίνακα κίνησης εάν χρησιμοποιείτε ένα ΣΣΕ ή STP αρχείο κίνησης - animation , και στη συνέχεια κάντε κλικ στο ΣΣΕ ή το αρχείο STP από ένα φάκελο στον υπολογιστή σας . Ανοίγει ένα παράθυρο διαλόγου . Κάντε κλικ στο αρχείο ΣΣΕ ή STP για την εφαρμογή των δεδομένων κίνησης σύλληψη του στο χαρακτήρα σας . Ο χαρακτήρας θα πρέπει τώρα να κινουμένων σχεδίων με βάση τα δεδομένα κίνησης -σύλληψη που μόλις εφαρμοστεί .
Η

4 Κάντε κλικ στο " Motion Capture " στον πίνακα κίνησης εάν χρησιμοποιείτε ένα BVH ή CSM αρχείο κίνησης - animation . Κάντε κλικ στο κουμπί " Load Motion Capture File " . Ανοίγει ένα παράθυρο διαλόγου . Κάντε κλικ στο αρχείο BVH CSM ή από ένα φάκελο στον υπολογιστή σας για να επιλέξετε και να φορτώσετε τα δεδομένα κίνησης σύλληψη του στο χαρακτήρα σας . Ο χαρακτήρας είναι πλέον κινουμένων σχεδίων με βάση τη συλλογή δεδομένων κίνησης που μόλις εφαρμοστεί .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα