λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει ένα κινούμενο Ξύλινο παιχνίδι

Μερικές από τις πιο δημοφιλείς ταινίες είναι αυτές τις μέρες animated . Θα γοητεία με την ικανότητά τους να μετατρέψουν συνηθισμένα αντικείμενα , όπως τσαγιέρες ή ξύλινα παιχνίδια σε ζωντανούς χαρακτήρες . Για να δημιουργήσετε μια κινούμενη ξύλινο παιχνίδι , δημιουργήστε πρώτα το μοντέλο χρησιμοποιώντας ένα 3D πρόγραμμα μοντελοποίησης . Στη συνέχεια, βγάλτε το μοντέλο σε ένα άλλο πρόγραμμα για νοθεία , παρουσιάζουν και απόδοση. Είναι πιο εύκολο να εμψυχώσει ξύλινα παιχνίδια από τα οργανικά αυτά, επειδή θέλετε οι αρθρώσεις να δείξει , ενώ με άλλα μοντέλα που έχετε να πάτε σε σημαντική προσπάθεια για να βεβαιωθείτε ότι δεν το κάνουν . Τα προγράμματα που χρησιμοποιούνται σε αυτό το άρθρο είναι εξάγωνο και Poser , αλλά μπορείτε να κάνετε το ίδιο πράγμα χρησιμοποιώντας παρόμοια προγράμματα . Οδηγίες
Η 1

Σκίτσο σε χαρτί τις ιδέες σας με κινούμενα σχέδια ξύλινο παιχνίδι σας . Αν υποθέσουμε ότι είναι κάτι σαν ένα ξύλινο κινούμενο martinet , δημιουργούν σχέδια του παιχνιδιού από πολλές οπτικές γωνίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ως αναφορά , όταν μοντελοποίηση . 2

Open εξάγωνο . Επιλέξτε το " πρωτόγονων " καρτέλα και κάντε κλικ στο " Κύλινδρος ". Κάντε κλικ στην προβολή και τραβήξτε τον κύλινδρο . Κάντε τις αναλογίες σωστές για το μέρος του σώματος που δημιουργείτε , όπως ένα αντιβράχιο . Χρησιμοποιήστε το " Ψηφοθέτηση " εργαλείο για να σχεδιάσετε μια σειρά από γραμμές γύρω από τα ακραία κομμάτια καθορίζουν μια άρθρωση . Επιλέξτε και διαγράψτε τα περιττά πολύγωνα .
Εικόνων 3

Επιλέξτε το " Bridge " εργαλείο και να το χρησιμοποιήσετε για να κλείσει τις τρύπες στα άκρα , έτσι ώστε η άρθρωση παραμένει . Δημιουργήστε όλα τα άλλα μέρη με τον ίδιο τρόπο , τη θέση τους , έτσι ώστε οι μεντεσέδες τέμνονται σαν αρθρώσεις .
Η 4

Επιλέξτε τα διάφορα μέρη της ξύλινο μοντέλο παιχνίδι και χρησιμοποιήστε το " Υλικά /Shaders " πίνακα για να προσθέσετε ένα όνομα τομέα για κάθε μέρος ( στο στήθος , το χέρι και ούτω καθεξής ) . Προσθέστε το ίδιο ξύλινα υφή για το καθένα. Θα πρέπει να είναι ένα κεραμίδι - θέση ξύλινη υφή ( πράγμα που σημαίνει ότι η υφή πρέπει να συνδυάζονται τέλεια σε οποιαδήποτε κατεύθυνση με αντίγραφα του εαυτού του ) .
5

Αποθηκεύστε το μοντέλο σας ως αρχείο " Wavefront OBJ " . Ανοίξτε Poser . Επιλέξτε " Αρχείο" και κάντε κλικ στο " Εισαγωγή ". Αναζήτηση με το μοντέλο που έχετε αποθηκεύσει και να το ανοίξετε . Κάντε κλικ στο "Setup" καρτέλα δωματίου . Χρησιμοποιήστε τα " Ομαδοποίηση " εργαλεία για εξέδρα το μοντέλο σας για θέτοντας επιλέγοντας τα μέρη ( πολύγωνα ) και πάλι να τα κατονομάσει .
Η

6 Κάντε κλικ στο μικρό εικονίδιο «Κλειδί» στην κάμερα ελέγχει για να ενεργοποιήσετε την αυτόματη - βασικών καρέ . Κάντε κλικ στο πρώτο πλαίσιο στην γραμμή του χρόνου και τοποθετήστε το παιχνίδι εκεί που θέλετε χρησιμοποιώντας τα "Παράμετρος " καντράν . Επιλέξτε το τελευταίο καρέ και επανατοποθετήστε το παιχνίδι . Όταν κάνετε προεπισκόπηση της κίνησης , το παιχνίδι θα φαίνεται να κινούνται .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα