υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Λογισμικό

Πώς να κάνετε 3D Sprites

Sprites είναι εικόνες, συνήθως από μεμονωμένους χαρακτήρες ή αντικείμενα, που χρησιμοποιούνται σε κινούμενα σχέδια, εφέ σωματιδίων, παιχνίδια και άλλα προγράμματα. Παρόλο που οι σπρίτες συχνά θεωρούνται ως δισδιάστατες κινούμενες εικόνες, όπως εκείνες που χρησιμοποιούνται σε βιντεοπαιχνίδια 8 και 16 βημάτων, υπάρχουν και τρισδιάστατα κινούμενα σπρίτσια. Παρόλο που απαιτείται ένα 3D μοντέλο για να δημιουργηθεί ένα 3D sprite, η κινούμενη εικόνα του sprite διαφέρει από άλλες μορφές 3D animation. rendered εικόνες του μοντέλου σε διαφορετικές πόζες χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσετε το animation sprite αντί να χρησιμοποιήσετε το ίδιο το μοντέλο.

Βήμα 1

Δημιουργήστε ένα μοντέλο του χαρακτήρα ή του αντικειμένου που θέλετε να δημιουργήσετε ένα sprite της αποθήκευσης του πλέγματος μοντέλου μόλις δημιουργηθεί και διαμορφωθεί. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε ένα μοντέλο premade για να δημιουργήσετε το sprite σας, ανοίξτε το αποθηκευμένο αρχείο μοντέλου στο πρόγραμμα μοντελοποίησης σας.

Βήμα 2

Προσθέστε οστά στο πλέγμα του μοντέλου εάν το πρόγραμμά σας μοντελοποίησης υποστηρίζει animation οστών. Ενσωματώστε τα όρια κίνησης, αν θέλετε, για να μην αφήσετε τα οστά να κινήσουν το πλέγμα σε άλλες κατευθύνσεις εκτός από εκείνες που θα χρησιμοποιήσετε στο κινούμενο σχέδιο. Αποθηκεύστε ξανά το μοντέλο μόλις τα κόκαλα έχουν προστεθεί και συνδεθούν στο πλέγμα.

Βήμα 3

Τοποθετήστε το μοντέλο σας έτσι ώστε να βρίσκεται στη θέση που θέλετε για το πρώτο πλαίσιο του κινούμενου sprite. Η στάση πρέπει να είναι μια σχετικά ουδέτερη στάση που μπορεί να επιστρέψει ο sprite στο τέλος του κύκλου κινούμενων εικόνων, έτσι ώστε η κινούμενη εικόνα του sprite να μην παραλείπει ή να εμφανίζεται ασταθής εάν παίζεται πολλές φορές σε ένα βρόχο.

Βήμα 4

Βήμα 5

Προσαρμόστε ελαφρώς τη στάση του μοντέλου σας, φροντίζοντας μόνο μετακινήστε τα τμήματα του μοντέλου που κινούνται αντί για μετακίνηση ολόκληρου του πλέγματος μοντέλου. Μόλις το μοντέλο τοποθετηθεί με τον τρόπο που το θέλετε για το δεύτερο πλαίσιο του κινούμενου animation, δημιουργήστε μια άλλη απόδοση και αποθηκεύστε την με ένα διαφορετικό όνομα αρχείου από την πρώτη αναπαραγόμενη εικόνα.

Βήμα 6

Συνεχίστε να κάνετε προσαρμογές το μοντέλο σας και την απόδοση των νέων θέσεων για να δημιουργήσετε μια πλήρη ακολουθία εικόνων για το κινούμενο σχέδιο του sprite. Μέχρι το τέλος της ακολουθίας κινουμένων σχεδίων, το μοντέλο θα έπρεπε να έχει επιστρέψει στην ίδια θέση που ήταν όταν έφτιαχνε την πρώτη σας εικόνα.

Βήμα 7

Κλείστε το πρόγραμμα μοντελοποίησης. Εκκινήστε το πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων και ανοίξτε τις μεμονωμένες εικόνες αναπαραγωγής που δημιουργήσατε από το μοντέλο σας.

Βήμα 8

Μετατροπή του στρώματος φόντου κάθε εικόνας σε επεξεργάσιμο επίπεδο. επιλέξτε το φόντο κάθε εικόνας χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο ραβδισμού ή επιλογής και πατήστε το πλήκτρο "Del" ή "Διαγραφή" στο πληκτρολόγιό σας για να αφαιρέσετε το χρώμα φόντου από τις εικόνες.

Βήμα 9

Αποθήκευση εικόνες σε μορφή όπως το .gif που υποστηρίζει διαφάνεια φόντου. Αυτό εξασφαλίζει ότι μόνο η εικόνα του επεξεργασμένου μοντέλου σας θα εμφανίζεται σε κάθε πλαίσιο του sprite σας.

Βήμα 10

Κλείστε το πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων και ανοίξτε το πρόγραμμα δημιουργίας κινούμενων εικόνων ή παιχνιδιού που χρησιμοποιείτε για να δημιουργήσετε τον σπρίτη σου. Δημιουργήστε μια νέα εικόνα εάν χρησιμοποιείτε ένα πρόγραμμα κινούμενης εικόνας ή ανοίξτε το παιχνίδι που θέλετε να προσθέσετε το sprite και να αποκτήσετε πρόσβαση στον επεξεργαστή χαρακτήρων ή sprite εάν χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα δημιουργίας παιχνιδιών.

Προσθέστε τις επεξεργασμένες σας εικόνες στο πρόγραμμα δημιουργίας animation ή παιχνιδιού σε μια στιγμή με τη σειρά που δημιουργήθηκαν. Δείτε το κινούμενο σχέδιο sprite μόλις προστεθούν οι εικόνες, προσαρμόζοντας το χρονοδιάγραμμα μεταξύ των εικόνων όπως απαιτείται για να δημιουργηθεί ομαλή κίνηση κινούμενων εικόνων. Αποθηκεύστε το κινούμενο 3D σπρέι σας

Συμβουλή

Ξεκινώντας και τελειώνοντας το κινούμενο σχέδιο σας με την ίδια ουδέτερη στάση, μπορείτε να δημιουργήσετε πρόσθετα κινούμενα σχέδια sprite που ξεκινούν από την ίδια ουδέτερη στάση. αυτό επιτρέπει μια ποικιλία ενεργειών εντός ενός παιχνιδιού ή μεγαλύτερες κινούμενες ακολουθίες που ρέουν φυσικά από το ένα στο άλλο.

Προειδοποίηση

Ποτέ μην μετακινείτε ολόκληρο το πλέγμα του μοντέλου που προβάλλετε, ακόμα κι αν η κινούμενη εικόνα που δημιουργείτε περιλαμβάνει κινήσεις όπως εκτέλεση ή πτώση. Η μηχανή παιχνιδιών ή το πρόγραμμα κινούμενων σχεδίων που χρησιμοποιεί ο σπρίτης σας θα πρέπει να μετακινήσετε το μοντέλο για εσάς. Αυτό εμποδίζει τα κινούμενα σχέδια ή τα sprites που δεν είναι συγχρονισμένα με το πού το παιχνίδι ή το κινούμενο πρόγραμμα σκέφτονται ότι βρίσκονται.

Στοιχεία που χρειάζεστε

Λογισμικό 3D μοντελοποίησης όπως το Blender, το Autodesk 3ds Max ή το Autodesk Maya

Λογισμικό επεξεργασίας εικόνας όπως το Photoshop, το Paint Shop Pro ή GIMP

Λογισμικό δημιουργίας κινούμενων εικόνων ή παιχνιδιών όπως το Adobe Flash, το Game Maker Pro ή το Pro-Motion

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα