υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Διαφορά μεταξύ Παιχνιδιών 2D & 3D

Τα σύγχρονα βιντεοπαιχνίδια έρχονται σε πολλές ποικιλίες. Οι μεγάλες διαφορές περιλαμβάνουν τα παιχνίδια 2D και 3D. Πολλά σύγχρονα παιχνίδια επικεντρώνονται σε προηγμένα 3D γραφικά, ελπίζοντας να απεικονίσουν πιο ρεαλιστικές ρυθμίσεις. Ωστόσο, οι σχεδιαστές παιχνιδιών συνεχίζουν να παράγουν 2D παιχνίδια. Η επιλογή για την παραγωγή ενός τρισδιάστατου ή 2D παιχνιδιού εξαρτάται επίσης από τον τύπο του παιχνιδιού, με πολλά παιχνίδια πλατφόρμας να κολλάνε με έναν 2D στυλ και τους πρώτου προσώπου σκοπευτές που επιλέγουν το 3D.

Η πράξη κατασκευής ενός παιχνιδιού ποικίλλει ανάλογα με το αν ένα παιχνίδι είναι 3D ή 2D. Τα 3D παιχνίδια βασίζονται σε μοντέλα, τρισδιάστατα σχήματα που σχεδιάζονται στον υπολογιστή, ενώ τα 2D παιχνίδια βασίζονται σε sprites, 2D σχέδια σε επίπεδη επιφάνεια. Για παράδειγμα, τρισδιάστατα μοντέλα μπορούν να συγκριθούν με τα γλυπτά ενώ τα 2D sprites είναι παρόμοια με τα επίπεδη σχέδια. Δεδομένου ότι απαιτεί περισσότερα περιουσιακά στοιχεία τέχνης, η παραγωγή 3D παιχνιδιών διαρκεί πολύ περισσότερο χρόνο από την παραγωγή παιχνιδιών 2D.

Μια από τις πιο εμφανείς διαφορές μεταξύ 2D και 3D παιχνιδιών "is their visual quality.", 3, [[Αν και τα παιχνίδια 2D εμφανίζουν συχνά εξαιρετικό καλλιτεχνικό σχεδιασμό, τα τρισδιάστατα παιχνίδια είναι καλύτερα στην προσομοίωση της πραγματικότητας. Ως αποτέλεσμα, πολλά παιχνίδια που προσπαθούν για ρεαλιστικά γραφικά επιλέγουν μια μηχανή τρισδιάστατων παιχνιδιών.

Η κίνηση στα παιχνίδια εξαρτάται από το εάν είναι 3D ή 2D. Τα τρισδιάστατα παιχνίδια επιτρέπουν στους παίκτες να κινηθούν σε έναν 3D κόσμο, πράγμα που σημαίνει ότι οι παίκτες μπορούν να κινηθούν πιο κοντά και βαθύτερα στην οθόνη. Από την άλλη πλευρά, τα 2D παιχνίδια περιορίζουν την κίνηση του παίκτη σε ένα επίπεδο αεροπλάνο, συνήθως αριστερά και δεξιά, αλλά μπορεί να περιλαμβάνουν και άλλες κατευθύνσεις. Για παράδειγμα, ο Super Mario Bros. ζητά από τους παίκτες να πλοηγηθούν σε ένα 2D κόσμο, κινούνται από αριστερά προς τα δεξιά μέχρι να επιτευχθεί ο στόχος.

οι παίκτες φάσμα της κίνησης, 2D και 3D παιχνίδια χρησιμοποιούν διαφορετικούς τρόπους για να ελέγχουν τους χαρακτήρες τους. Τα τρισδιάστατα παιχνίδια χρησιμοποιούν χειριστήρια για να ελέγχουν τα avatarτά τους. Τα joystick επιτρέπουν στους παίκτες να μετακινούνται σε ένα τρισδιάστατο χώρο και είναι ευαίσθητες στην κλίση για να ελέγχουν την ταχύτητα ενός χαρακτήρα. Από την άλλη πλευρά, τα 2D παιχνίδια χρησιμοποιούν ψηφιακά μαξιλάρια που επιτρέπουν στους παίκτες να πατούν πάνω, κάτω, αριστερά και δεξιά

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα