υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να αυξήσει τον πληθυσμό στην άνοδο των Εθνών

"Άνοδος των Εθνών" κυκλοφόρησε για τον Η /Υ τον Μάιο του 2003 για να εκτοξεύσει κριτικές κριτικές. Διαθέτοντας κατασκοπεία, εμπόριο, διπλωματία και πόλεμο, αυτό το παιχνίδι σε πραγματικό χρόνο σάς προσφέρει αμέτρητες επιλογές για την οικοδόμηση και την καταστροφή ενός πολιτισμού. Το ανώτατο όριο του πληθυσμού είναι αυστηρά καθορισμένο για το παιχνίδι, αλλά με λίγη γνώση του προγραμματισμού ή της δυνατότητας να ακολουθείται στενά οι δοθείσες οδηγίες, μπορείτε να αυξήσετε αυτό το ανώτατο όριο όσο θέλετε.

Πηγαίνετε στο "C : "στον υπολογιστή σας. Ανοίξτε το φάκελο "Πρόγραμμα αρχείων" και εντοπίστε και ανοίξτε τον κατάλογο "Παιχνίδια της Microsoft". Ανοίξτε το φάκελο "Άνοδος των Εθνών" και πηγαίνετε στο φάκελο "Δεδομένα".

Κάντε δεξί κλικ στο "rules.xml" και επιλέξτε "Άνοιγμα στο Σημειωματάριο". Πατήστε το πλήκτρο "Control" και "F" ταυτόχρονα για να ανοίξετε μια γραμμή αναζήτησης. Πληκτρολογήστε "" στη γραμμή για να την αναζητήσετε.

Επεξεργαστείτε τις επιθυμητές καταχωρίσεις ορίων πληθυσμού σε εισαγωγικά. για παράδειγμα για να δώσετε στο πρώτο τμήμα του παιχνιδιού ένα καπάκι 2500 που θα πληκτρολογήσατε "και πληκτρολογήστε τον ίδιο αριθμό που χρησιμοποιήσατε για την τελευταία καταχώρηση στο πεδίο" βλέπε το παράδειγμα που δίνεται είναι το βήμα 5. Αναζητήστε "poplimits".

Επεξεργαστείτε κάθε "καταχώρηση" για το όριο πληθυσμού που θέλετε. Εισάγετε τα επιθυμητά όρια πληθυσμού στις αγκύλες δεδομένων για κάθε κατηγορία.

Για παράδειγμα, το τελικό αποτέλεσμα θα είναι: τότε: και τελικά : 5000 Αυτό θα ορίσει το ανώτατο όριο πληθυσμού σε 90.000.

Συμβουλές

Πάντα να δημιουργείτε αντίγραφο ασφαλείας ενός αντιγράφου ασφαλείας ενός αρχείου πριν επεξεργαστείτε ένα αρχείο παιχνιδιού. οι όροι "εισόδου" αναφέρονται στα επτά συγκεκριμένα τμήματα του παιχνιδιού, οπότε το "entry0" θα αναφέρεται στο πρώτο μικρότερο τμήμα, "entry1" στο ελαφρώς μεγαλύτερο τμήμα και ούτω καθεξής με το "entry7" που είναι το καπάκι του πληθυσμού για το μεγαλύτερο τμήμα του παιχνιδιού.Το πρώτο τμήμα του Βήματος 5 χρησιμεύει ως παράδειγμα για να εφαρμόσει πρακτικά το Βήμα 3, το δεύτερο μέρος είναι το pra η επίσημη εφαρμογή για το δεύτερο μέρος του Βήματος 3 και το τελευταίο τμήμα του Βήματος 5 είναι ο τρόπος εκτέλεσης του Βήματος 4.

Προειδοποιήσεις

Βεβαιωθείτε ότι ακολουθείτε ακριβώς αυτές τις οδηγίες και ελέγξτε τους συνδέσμους που παρέχονται εάν υπάρχει κάποια σύγχυση. η απομάκρυνση από αυτές τις παραμέτρους μπορεί να προκαλέσει βλάβη στην ακεραιότητα του παιχνιδιού

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα