1 Πιέστε το πλήκτρο " Y = " για να εισάγετε τον Επεξεργαστή Y . 2
Πληκτρολογήστε την πρώτη εξίσωση στην Επεξεργαστή Y . Πατήστε το κάτω βέλος και, στη συνέχεια , πληκτρολογήστε τη δεύτερη εξίσωση σας στον επεξεργαστή Υ στην επόμενη γραμμή .
Εικόνων 3
Πατήστε το " Graph ".
Η
4 Πατήστε το πλήκτρο " Trace . " Ένας δρομέας θα εμφανιστεί σε ένα από τα γραφήματα .
5
Πατήστε το αριστερό ή δεξί βέλος για να μετακινήσετε τον κέρσορα στην προσέγγιση τομής των γραφικών παραστάσεων .
Η 6
Εναλλαγή μεταξύ οι δύο γραφικές παραστάσεις με τα πλήκτρα επάνω και κάτω για να βεβαιωθείτε ότι είστε στην ακριβή διασταύρωση : αν είστε στο σωστό μέρος , το x και y θα παραμείνει η ίδια όταν εναλλάσσεστε μεταξύ των γραφημάτων . Αυτές οι τιμές x και y είναι η λύση για το σύστημά σας εξισώσεων .
Η
εικόνων
Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα