λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> παρουσίαση λογισμικού

Πώς να δημιουργήσετε ένα 3D Flash Με κινούμενο Ιστορικό

Μπορείτε να εκπλαγείτε να ανακαλύψετε ότι δεν υπάρχει 3D σε Flash . Σε αντίθεση με άλλες 3D περιβάλλοντα συγγραφής που δημιουργούν πραγματικό 3D αντικείμενα , Flash απλά ξέρει πώς να εμφανίσετε διανυσματικά σχήματα χρησιμοποιώντας εκφράσεις μαθηματικά . Με άλλα λόγια , πρόκειται για τη δημιουργία ψεύτικων 3D . Υπάρχουν δύο τρόποι να πάνε για αυτό . Το πρώτο είναι η δημιουργία ενός 3D animation έξω από το Flash και την εισαγωγή της ως SWF . Ο άλλος περιλαμβάνει τη χρήση ActionScript και έρχονται με το αντικείμενο από το μηδέν . Και οι δύο μέθοδοι περιλαμβάνουν εκτεταμένη γνώση του περιβάλλοντος , καθώς και τη γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιείται. Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Flash της Macromedia 8 ή Flash CS3 ή CS4 Εκδοτική εικόνα
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η

1 Ρυθμίστε την εικόνα και την εικόνα φόντου με τη χρήση του ένα πλέγμα ως σημείο αναφοράς για το έδαφος. Μια 2D αναπαράσταση λειτουργεί περίπου δύο εστιακά σημεία - το " Χ" και το " Υ " άξονα . Με 3D , ένα " Ζ" άξονα προστίθεται . ActionScript κώδικα σας θα καθορίσει το κλιπ ταινίας theScene , objectInScene και τα στοιχεία της κάμερας . Ενώ οι συντεταγμένες Χ και Υ ορίζονται χρησιμοποιώντας τις τιμές , η ιδιότητα κάμερα πρόκειται να περιστραφεί και δεν μετακινούνται στο χώρο . 2

Δημιουργήστε τη λειτουργία της οθόνης με τον ορισμό του Χ , Υ και Ζ μαθηματικές συναρτήσεις . Συνδέστε τα αντικείμενα να χειραγωγηθεί και να ρυθμίσετε τη λειτουργία της οθόνης onEnterFrame . Τώρα έχετε ένα περιστρεφόμενο αντικείμενο 3Δ . Πρέπει τώρα να δημιουργηθεί το υπόβαθρο .
Εικόνων 3

Δημιουργία looping υπόβαθρο είναι γρήγορη και οικονομική . Ξεκινήστε έχοντας μια εικόνα φόντου με ακριβώς το ίδιο μέγεθος με την ταινία σας στη σκηνή , με την προϋπόθεση γι 'αυτό το παράδειγμα , ότι μετρά " 300px " wide . Τα άκρα θα πρέπει να ταιριάζει και στα δύο άκρα .
Η

4 Ρυθμίστε την εικόνα " X " συντεταγμένες " 0,0 ". Αντιγράψτε την εικόνα σε ένα νέο στρώμα για το χρονοδιάγραμμα και επικολλήστε 300px στο Χ συντεταγμένων . Αυτό θα το στείλει μακριά τη σκηνή με το αριστερό άκρο ταιριάζουν με το δεξί άκρο της εικόνας σε Layer 1 .
5

Τοποθετήστε ένα keyframe στο ίδιο πλαίσιο και για τα δύο στρώματα . Ανάλογα με το πόσο καιρό θέλετε την εικόνα σε βρόχο , που τα καρέ ανά δευτερόλεπτο . Ταιριάξτε τα με τα πλαίσια σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για τη δημιουργία ενός πλήρους κύκλου φόντο.
Η 6

Προσθήκη κίνηση ανάμεσα μεταξύ των keyframes , κάνοντας δεξί κλικ μεταξύ των δύο βασικών καρέ που έχετε δημιουργήσει . Επιλέξτε το "Motion Tween " για να δημιουργήσετε κίνηση . Εκτελέστε τη ζωτικότητά σας , κρατώντας το πλήκτρο " Ctrl " και πατώντας " Enter".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα