λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Real-Time Παιχνίδια στρατηγικής για το PC

Ένα από τα πιο δημοφιλή και διαρκή είδη των παιχνιδιών βίντεο στον υπολογιστή είναι η στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο ( RTS ) παιχνίδι . Πολλοί παίκτες αγαπούν τη συγκίνηση του διοικητή ορδές των μονάδων κατά των αντιπάλων του υπολογιστή , ή πιο συχνά , άλλους παίκτες . Τι είναι ένα παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο ;
Η

παιχνίδια στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο είναι ένα παρακλάδι του είδους στρατηγική που εστιάζει σε γρήγορα αντανακλαστικά και την κατασκευή των στρατηγικών on the fly . Αυτό είναι αρκετά η αντίθεση με την παραδοσιακή turn-based παιχνίδια στρατηγικής , που δίνουν στους παίκτες αρκετό χρόνο για να σκεφτούν και να σχεδιάσουν την επόμενη κίνησή τους .

Σε γενικές γραμμές τα παιχνίδια στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο που απελευθερώνεται στον υπολογιστή , απαιτούν ο παίκτης να κινηθεί γύρω από το ποντίκι για να επιλέξετε τις μονάδες , χτίζουν κτίρια , να συγκεντρώσει πόρους , και είναι επικεντρωμένη στη δημιουργία μονάδων γρηγορότερα από ό, τι ο αντίπαλός σας μπορεί προκειμένου να βρει τη βέλτιστη στο πεδίο της μάχης .
εικόνων Ιστορία

Πολλοί θεωρούν ότι η έκδοση 1992 Dune II : η οικοδόμηση μιας δυναστείας να είναι το πρώτο σύγχρονο παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο . Αν και πολλοί προηγούμενοι τίτλοι είχαν ένα ή δύο στοιχεία που συνθέτουν τις σύγχρονες RTS , Dune II ήταν ο πρώτος για να τους ενοποιήσει σε ένα πακέτο . Dune II δεν είχε multiplayer μάχες ενάντια σε άλλους παίκτες του ανθρώπου , αλλά ήταν εφικτό στο Command and Conquer , follow- developer Westwood Studios »για Dune II . Command and Conquer τοποθετούνται παίκτες σε μια εναλλακτική πραγματικότητα όπου φατρίες της ανθρωπότητας πολέμησαν με σύγχρονα όπλα πάνω σε ένα πόρο που ονομάζεται Tiberium

άλλο σπερματικό παιχνίδι RTS , Warcraft : . Orcs και τους ανθρώπους , κυκλοφόρησε γύρω από αυτό το διάστημα , και τελικά leqd προγραμματιστή Blizzard να δημιουργήσει το 1998 το StarCraft , η οποία εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο έπαιξαν παιχνίδια RTS σήμερα . Πολλοί παίκτες RTS θεωρούν ότι είναι σχεδόν τέλεια , και έχει γίνει κάτι σαν εθνικό σπορ στη Νότια Κορέα .

Η Ορολογία
Η

Η υποκουλτούρα γύρω RTS παιχνίδια έχει επινόησε διάφορους όρους κατά τη διάρκεια των ετών που μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους νεοεισερχόμενους . Εδώ είναι μερικές γρήγορες εξηγήσεις .

" Βιαστικό " ή " zerg σπεύδουν » είναι η στρατηγική της ταχείας οικοδόμησης μονάδες επίθεση, χαμηλού επιπέδου για να προσπαθήσει να πιάσει έναν αντίπαλο απροετοίμαστο νωρίς στο παιχνίδι . Είναι γενικά θεωρείται μια φθηνή , unfun τακτική .

" Turtling » είναι η στρατηγική της δημιουργίας των άμυνες γύρω από μία βάση , γεγονός που καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την επίθεση . Ορισμένοι παίκτες να κοιτάξει κάτω σε χελώνα , και πολλούς χάρτες έχουν σχεδιαστεί για να αποθαρρύνουν .
Εικόνων Πρόσφατες Επισκέψεις
Η

Αν και κανένας δεν έχει θέσει νέα πρότυπα για το είδος με τον τρόπο StarCraft και Command and Conquer έκανε , υπήρξαν μια σειρά από ενδιαφέροντα και μοναδικά παιχνίδια που απελευθερώνονται

Warcraft III : . Reign of Chaos εισήγαγε RPG - style εξίσωση προς τα πάνω για ορισμένες ισχυρές μονάδες , επιτρέποντας στους παίκτες να προσαρμόσετε τις μονάδες τους με διαφορετικό τρόπο για κάθε παίξετε .

Rise of Nations είναι ένα RTS που εκτείνονται ανθρώπινη ιστορία από το σχεδιαστή Πολιτισμός ΙΙ Brian Reynolds .

Supreme Commander φέρνει πρωτοφανή κλίμακα για το είδος . Οι παίκτες μπορούν σμίκρυνση για να πάρετε μια πανοραμική θέα , καθώς και οι μονάδες είναι χτισμένες σε κλίμακα και μπορούν να ανέρχονται σε εκατοντάδες μέχρι το τέλος του παιχνιδιού .

Company of Heroes απλοποιεί το μοντέλο των πόρων , έτσι ώστε να είστε ακριβώς τον έλεγχο των τομέων του χάρτη , εστιάζοντας περισσότερο στην τακτική από τη συλλογή των πόρων .

Sins of a Solar Empire διατηρεί έναν πυρήνα RTS , αλλά εισάγει πολλοί μηχανικοί αυτοκρατορία οικοδόμησης από παιχνίδια όπως το Πολιτισμού , καθώς και ένας γαλαξίας - ευρεία έννοια της κλίμακας .
εικόνων το μέλλον
Η

Αν και τα δύο είδη ξεπήδησε κατά το ίδιο χρονικό διάστημα , η σε πραγματικό χρόνο είδος στρατηγικής δεν ακολούθησε first-person shooter αδελφούς του σε ο ακραία mainstream. Παιχνίδια στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο είναι πολύ πιο περίπλοκη από ό, τι τίτλους shooter , και είναι λιγότερο κατάλληλα για το παιχνίδι με κονσόλες παιχνιδιών και όχι υπολογιστές .

Ωστόσο, ορισμένες προσπάθειες να φέρει το ύφος σε κονσόλες υπήρξαν επιτυχείς πρόσφατα. Age of Empires developer Ensemble είδε κάποια επιτυχία με το Halo Wars για το Xbox 360 , και Electronic Arts έχει διατηρήσει μια σταθερή βάση παικτών για την κονσόλα χειρισμού του και τα λιμάνια Conquer . Εάν η σε πραγματικό χρόνο είδος στρατηγικής ξεσπάσει στην επικρατούσα τάση , θα είναι σε μια κονσόλα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα