λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να κάνει ένα RPG Κείμενο

Από την αρχική Zork και « Ο Hitchhiker οδηγός για το γαλαξία , " text -based παιχνίδια ρόλων ( RPGs ) , που συχνά αναφέρεται ως διαδραστική μυθοπλασία , έχει μια πλούσια παράδοση στον υπολογιστή . Παίχθηκε εξ ολοκλήρου στο κείμενο σε μια οθόνη υπολογιστή , τα παιχνίδια βασίζονται όχι μόνο στην ικανότητα του συγγραφέα με τον γραπτό λόγο αλλά και τη φαντασία του παίκτη και την ικανότητα να λύσει γρίφους . Μόλις έχετε μια ιστορία στο μυαλό , υπάρχουν πολλές διαφορετικές πλατφόρμες από τις οποίες να επιλέξει ότι θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε το δικό σας κείμενο -based RPG σας . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
στυλό ή μολύβι
Χαρτί
γλώσσα προγραμματισμού
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1 Συμπλήρωση διαδραστικό RPG κόσμο σας με τους δύο φίλους και εχθρούς για τους παίκτες να αντιμετωπίζουν .

Πριν καν αρχίσετε να γράφετε το παιχνίδι σας, αποφασίστε ποια ιστορία που θέλετε να πείτε . Ίσως ο παίκτης είναι ένας ντετέκτιβ σε ένα noir μυστήριο φόνο του 1920 , ή ένα θρυλικό ξιφομάχος σε μια προσπάθεια να σώσει βασίλισσά του . Όποια και αν είναι η ιστορία σας , είναι μια καλή ιδέα να σχεδιάσετε τα βασικά , συμπεριλαμβανομένων των παζλ που θέλουν οι παίκτες να αντιμετωπίσετε . Περισσότερο από πιθανό , θα αλλάξει το σενάριο καθώς εργάζεστε και νέες ιδέες έρχονται σε σας , αλλά μια σύντομη περιγραφή της ιστορίας σας θα σας δώσει ένα σταθερό σημείο εκκίνησης . Αφού έχετε γράψει ένα περίγραμμα , συμπληρώστε τα στοιχεία . 2

Επιλέξτε ποια γλώσσα προγραμματισμού που θέλετε να χρησιμοποιήσετε . Αν γνωρίζετε ήδη C + + , Visual Basic ή οποιαδήποτε άλλη σύγχρονη γλώσσα προγραμματισμού , θα έχετε ένα πλεονέκτημα στην δημιουργία του δικού σας κειμένου RPG παιχνίδι . Εάν, ωστόσο , ικανότητες προγραμματισμού σας είναι σκουριασμένο ή ακόμη και ανύπαρκτη , θα θελήσετε να χρησιμοποιήσετε μία από τις γλώσσες που συζητήθηκαν στα βήματα 3 έως 5 . Και οι τρεις επιτρέπουν σύνθετη είσοδο δομή πρότασης ( « σηκώσει το σπαθί και να σκοτώσει το troll " σε αντίθεση με την πιο αρχαϊκή δύο λέξεις " να πάρει το σπαθί " ) , καθώς και την ικανότητα να αλληλεπιδρούν πλήρως με τον παγκόσμιο χάρτη .

με 3

Inform βασίστηκε αρχικά στην κλασική γλώσσα ZIL Infocom , αλλά την έχει ξεπεράσει προ πολλού . Inform είναι η προτιμώμενη κείμενο RPG γλώσσα προγραμματισμού για την πιο σοβαρή RPG κείμενο συγγραφείς . Είναι μια φυσική γλώσσα που βασίζεται , και ο πηγαίος κώδικας διαβάζει όπως τα αγγλικά , καθιστώντας το προσιτό στους προγραμματιστές όσο και για τους μη-προγραμματιστές . Ο κινητήρας Inform μπορεί να τρέξει σε PC , Mac ή Linux , και το τελικό προϊόν μπορεί να παίξει σχεδόν σε οποιαδήποτε μηχανή , συμπεριλαμβανομένων των φορητών συσκευών όπως το iPhone . Υπάρχει μια καμπύλη μάθησης , αλλά Inform στην ιστοσελίδα ( βλ. Πόρων ) προσφέρει βίντεο και tutorials για να ξεκινήσετε .
Η 4

Interactive Fiction Markup Language ( IFML ) είναι βασισμένη σε XML γλώσσα σήμανσης που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία κειμένου -based RPG παιχνίδια που παίζονται μέσω του browser σας . IFML είναι επίσης μια φυσική -based γλώσσα που , ενώ πιο εύκολο να μάθει από Inform , δεν είναι τόσο ισχυρή . IFML είναι περιορισμένες, τόσο όσον αφορά τον προγραμματισμό και την αλληλεπίδραση παίκτη , αλλά ιστοσελίδα της γλώσσας ( βλ. Πόρων ) προσφέρει πολλά tutorials και ιδέες για να πάρει γύρω από τους περιορισμούς . Αν δεν θέλετε να πάρετε το χρόνο για να μάθουν Inform , IFML είναι η επόμενη καλύτερη επιλογή .
5

Το κείμενο Σύστημα Περιπέτεια Ανάπτυξης ( TADS ) προηγείται τόσο Ενημέρωση και IFML και δεν έχει ενημερωθεί από το 2009 . Ωστόσο , TADS είναι ίσως το πιο εύκολο να μάθουν από τα τρία. Ο δικτυακός τόπος TADS ( βλ. Πόρων ) προσφέρει έναν τεράστιο αριθμό των tutorials και οδηγούς, συμπεριλαμβανομένων δειγματοληπτικών παιχνίδια που μπορείτε να παίξετε και να πάρει πέρα ​​να δούμε πώς λειτουργούν . Αν και πιο ευέλικτο από IFML , TADS δεν είναι αρκετά να μετρήσει μέχρι Inform στον τομέα του προγραμματισμού μη-player χαρακτήρες ( NPCs ) και την αλληλεπίδρασή τους με τους παίκτες . Μια άλλη προειδοποίηση : Αν και τα παιχνίδια θα παίξει σε πολλαπλές πλατφόρμες , εργαλειοθήκη του συγγραφέα είναι διαθέσιμο μόνο για Windows
Η
εικόνων .

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα