λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> PC Games

Πώς να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι Graphic αυτοκινήτων

αυτοκίνητα μπορεί να είναι μεγάλη διασκέδαση , αλλά το πραγματικό πράγμα είναι ακριβή και μπορεί να προκαλέσει ζημία . Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τα αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν ένα πλούσιο ορυχείο του περιεχομένου των βιντεοπαιχνιδιών , όπου πολλά είδη οχημάτων μπορεί να ωθείται στα όριά τους σε μια ρύθμιση φαντασίας . Σχεδιάζοντας ένα γραφικό -based παιχνίδι αυτοκινήτου είναι παρόμοιο με το σχεδιασμό άλλα παιχνίδια , αλλά με προσεκτικό μάτι προς την αναδημιουργία τη σωστή φυσική των αυτοκινήτων --- οδηγοί έχουν μια διαισθητική αίσθηση για το πώς σταματάει ένα αυτοκίνητο , αρχίζει και γυρίζει . Πόσο κοντά ένα ψηφιακό αυτοκίνητο χτυπά το σήμα , ανάλογα με τους στόχους του παιχνιδιού , μπορεί να κάνει ή να σπάσει αυτό . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Σημειωματάριο ανταλλακτικών κινητήρας Graphics
πρόγραμμα μοντελοποίησης 3D
Κωδικός compiler

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Κατάλογος όλα τα χαρακτηριστικά που θα θέλαμε να δούμε στο παιχνίδι . Καθορίστε τι ο στόχος του παιχνιδιού θα είναι , είτε πρόκειται για ένα πλήρως ρεαλιστική προσομοίωση των πραγματικών αυτοκινήτων , ή κατά πόσον θα λάβει ελευθερίες με ρεαλισμό για χάρη του ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα διασκέδασης , όπως τυχαία καταστροφή του οχήματος . Από εκεί , μπορείτε να προσδιορίσετε αν η ρύθμιση θα είναι off-road , σε ένα κομμάτι , είτε στους δρόμους , τα οποία θα πρέπει να περιλαμβάνονται τα αυτοκίνητα , και αν θα περιλαμβάνει χαρακτηριστικά εκτός από την πραγματική οδήγηση και αγωνιστικά αυτοκίνητα . Βοηθά να ξέρετε για την φυσική των αυτοκινήτων , ή πείραμα για να βρείτε τιμές που εργάζονται για την εφαρμογή σας . Αν σκοπεύετε να κάποια μέρα στην αγορά το παιχνίδι σας , να θυμάστε ότι μπορεί να υπάρχουν νομικά ζητήματα πνευματικής ιδιοκτησίας που συνδέονται με τη χρήση του εμπορικού σήματος ή πνευματικά δικαιώματα μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου ονόματα . 2

Μετάφραση τη φυσική αυτοκινήτου σε κώδικα υπολογιστή . Πραγματική ταχύτητα κόσμο , την επιτάχυνση και αδράνεια είναι μια έμφυτη αποτέλεσμα η απόδοση του κινητήρα και την πρόσφυση στο έδαφος , αλλά τίποτα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένο σε παιχνίδια : τα πάντα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη και κωδικοποιούνται από τον προγραμματιστή . Αντιπροσωπεύει την επιτάχυνση από ένα " if-else " λειτουργία , στην οποία " αν " ο παίκτης πιέζει το πλήκτρο επιτάχυνσης , το αυτοκίνητο θα κερδίσει σταδιακά την ταχύτητα από μια καθορισμένη τιμή ανά δευτερόλεπτο μέχρι να φτάσει στην μέγιστη ταχύτητα . " Διαφορετικά", η ταχύτητα θα επιβραδύνει από μια ορισμένη τιμή ανά δευτερόλεπτο συν ή μείον την αξία που αποδόθηκε στη γείωση έλξης , έως ότου η ταχύτητα του αυτοκινήτου τείνει στο μηδέν , μια στάση . Κάντε στροφή εξαρτάται από το αυτοκίνητο με μια τιμή ταχύτητας μεγαλύτερη από το μηδέν --- με άλλα λόγια, το αυτοκίνητο πρέπει να κινείται προς τα εμπρός με τη σειρά του, ακριβώς όπως ένα πραγματικό αυτοκίνητο .
Εικόνων 3

Πρόγραμμα πλοίαρχος script που αντλεί μια γραφική διεπαφή χρήστη για την οθόνη . Αυτό διεπαφή θα πρέπει να παρέχουν χρήσιμη ανατροφοδότηση για τον παίκτη , όπως η ταχύτητα του αυτοκινήτου , ελέγχοντας ότι η τιμή της μεταβλητής και το σχέδιο αυτό ως ένα γραφικό που αντιπροσωπεύει τον αριθμό στην οθόνη .
Η 4

μοντέλο τα οχήματα και αγωνιστικά κομμάτια σε 3D πρόγραμμα μοντελοποίησης σας , ξεκινώντας από τα βασικά σχήματα και αφαιρώντας από τους έως ότου γλυπτό σε ρεαλιστική εμφάνιση αντικειμένων . Ομάδα συστατικών των αντικειμένων σε πιο πολύπλοκα αντικείμενα, όπως οι τροχοί και το σώμα ενός αυτοκινήτου που ομαδοποιούνται για να δημιουργήσει ένα ολόκληρο το αυτοκίνητο . Εμψυχώσει τις ρόδες για να κινηθεί προς τα εμπρός και προς τα πίσω στο πλήρες δυνατό φάσμα των στροφών .
5

Import τα 3D μοντέλα με τον κινητήρα του παιχνιδιού , αναθέτοντας τα σχετικά αρχεία κώδικα για κάθε αντικείμενο . Συγκεντρώνουν όλες τις συνιστώσες σε ένα εκτελέσιμο πρόγραμμα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα