λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Οικοδομήσουμε μια εικονική Σπίτι παιχνίδι προσομοίωσης

Κάνοντας ένα εικονικό παιχνίδι προσομοίωσης σπίτι μπορεί να είναι πολλή διασκέδαση , αλλά μπορεί επίσης να είναι απογοητευτική και προκλητική . Θα πρέπει να αποφασίσετε εάν πρόκειται να προσπαθήσει να μιμηθεί ένα άλλο επιτυχημένο παιχνίδι προσομοίωσης εικονικών σπίτι , ή αν θα προσπαθήσει να κάνει ένα εντελώς πρωτότυπο παιχνίδι . Δεν έχει σημασία ποιο τρόπο και αν αποφασίσετε να πάτε , να είστε βέβαιος να προγραμματίσει εντελώς τον τρόπο παιχνιδιού σας θα λειτουργήσει προτού να αρχίσετε . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Προγραμματισμός experienceAccess σε μια γλώσσα προγραμματισμού για την
παιχνίδι
Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Σχεδιάστε το σπίτι . Θα πρέπει να αποφασίσει με σαφήνεια το πώς το σπίτι πρόκειται να δούμε στον παίκτη του παιχνιδιού σας , και πώς το παιχνίδι θα επεξεργάζεται τις πληροφορίες . Πρέπει να καταλάβω τι είδους πράγματα θα εμφανιστεί στο σπίτι , πώς θα φτάσουμε εκεί , τι είδους επιλογές οι παίκτες θα έχουν σχετικά με αυτά τα πράγματα , και αν τα πράγματα μπορεί να τοποθετηθεί μέσα σε άλλα πράγματα . Να είστε προσεκτικοί με αυτό , επειδή κάνει τα εμπορευματοκιβώτια μπορούν να κάνουν το παιχνίδι σας πολύ πιο περίπλοκη . 2

Σχεδιάστε το περιβάλλον εργασίας χρήστη . Αυτό μπορεί να είναι μια αυτόνομη εφαρμογή που γράφετε σε Visual Basic , ή μπορεί να είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή που χρησιμοποιεί μια γλώσσα προ-επεξεργαστή . Με βάση τις αποφάσεις σας στο βήμα 1 , το σχεδιασμό της οθόνης, έτσι ώστε ο χρήστης να έχει όλες τις επιλογές έχετε φανταστεί στο Βήμα 1 . Βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες μπορούν να δουν τα στοιχεία , να μετακινήσετε αντικείμενα , και να έχουν έναν τρόπο να κερδίσουν ή να αγοράσει περισσότερα στοιχεία για το σπίτι . Επίσης, να είστε σίγουροι ότι υπάρχει χώρος για άλλους παίκτες του παιχνιδιού για να επισκεφθείτε το σπίτι , ή το παιχνίδι σας δεν θα διαρκέσει πολύ .
Εικόνων 3

Δημιουργία της βάσης δεδομένων . Παιχνίδι το σπίτι σας θα έχουν πολλές πληροφορίες για την αποθήκευση για πολλούς παίκτες , τα σπίτια , και τα πράγματα στα σπίτια . Η βάση δεδομένων σας είναι όπου θα αποθηκεύονται όλες οι πληροφορίες . Ρυθμίστε τη βάση δεδομένων σας, έτσι ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε όλες τις πληροφορίες και τα στοιχεία , συμπεριλαμβανομένων, όπου στο σπίτι και όπου σε κάθε δωμάτιο κάθε στοιχείο μπορεί να βρεθεί . Σχεδιάστε προσεκτικά , καθώς θα είναι δύσκολο να αλλάξετε τη βάση δεδομένων όταν σκέφτεστε άλλα πράγματα αργότερα . Θα πρέπει , επίσης, αίθουσα στη βάση δεδομένων για την αποθήκευση πληροφοριών σχετικά με τους παίκτες και τα σπίτια τους .
Η

4 Συνδέστε τη βάση δεδομένων και τη διεπαφή χρήστη . Θα πρέπει να κάνουν το περιβάλλον αλληλεπιδρούν με τη βάση δεδομένων . Οι παίκτες πρέπει να χρησιμοποιήσει τη διεπαφή για να συνδεθείτε στο παιχνίδι , και που χρειάζονται τη διεπαφή να λάβει σωστά πληροφορίες σχετικά με το σπίτι τους από τη βάση δεδομένων . Η διασύνδεση θα αντλήσει τα αντικείμενα στην οθόνη για τον παίκτη , αλλά η βάση δεδομένων θα πει το interface το οποίο στοιχείο για να επιστήσει και πού .
5

Γράψτε ένα πρόγραμμα ενημέρωσης . Χρησιμοποιώντας μια γλώσσα προ-επεξεργαστή αν το παιχνίδι σας είναι web-based , ή σε άλλη γλώσσα χαμηλού επιπέδου ( όπως η C + + ) , μπορείτε να γράψετε ένα πρόγραμμα που θα επεξεργάζεται καθημερινά γεγονότα . Ίσως οι παίκτες να κερδίσουν χρήματα με βάση την εργασία τους, ώστε να μπορούν να αγοράσουν περισσότερα πράγματα για το σπίτι τους . Μία ή περισσότερες φορές την ημέρα , αυτό το πρόγραμμα θα τρέξει και ενημέρωση της βάσης δεδομένων ώστε να αντικατοπτρίζει τις αλλαγές στο σπίτι του παίκτη και τον τραπεζικό λογαριασμό . Εάν η περιοχή σας είναι ένα site αμοιβής , αυτό το πρόγραμμα θα παρακολουθεί επίσης πως οι παίκτες έχουν καιρό να πληρώνουν στο συμβόλαιο τους .
Η 6

Γράψτε μια μηχανή αλληλεπίδρασης . Αν το παιχνίδι σας είναι ένα multi-player παιχνίδι , εκεί θα πρέπει να είναι ένας τρόπος για τους παίκτες από το ένα σπίτι για να επισκεφθείτε ένα άλλο σπίτι . Κινητήρα αλληλεπίδραση σας θα συνεργαστεί με το περιβάλλον εργασίας χρήστη για να εμφανίσετε το πώς , πού και πότε οι παίκτες από άλλα σπίτια θα εμφανιστεί στο σπίτι σας . Θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την υπερφόρτωση , πάρα πολύ , ώστε να είναι σίγουρος βάζετε σε μια επιλογή που κρατά τα σπίτια από το να έχουν πάρα πολλοί άνθρωποι !
Η 7

Δοκιμάστε το παιχνίδι σας . Με ένα παιχνίδι όπως αυτό , θα πρέπει να ελέγξετε προσεκτικά κάθε επιλογή . Εάν είναι δυνατόν , θα πρέπει να φορτώσετε δοκιμή , πάρα πολύ , για να δούμε πώς το παιχνίδι σας θα ανταποκριθεί και να αντιδράσει όταν υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το παιχνίδι . Αλλά από τη στιγμή που έχουν δοκιμαστεί πλήρως το παιχνίδι σας και να ξέρετε κάθε πτυχή του λειτουργεί , μπορείτε να το απελευθερώσετε και να πάρετε τους ανθρώπους που παίζουν .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα