λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει Μετακίνηση Animation σε Flash CS5

Flash , ένα κορυφαίο πρόγραμμα animation , υποστηρίζει διάφορους τρόπους για να δημιουργήσει κινούμενες animations . Ένας από τους ευκολότερους και πιο κοινές μεθόδους είναι η χρήση ενός Classic Tween . Ένα Tween είναι ένα χαρακτηριστικό Flash που γεμίζει στα πλαίσια της κίνησης αυτόματα. Για παράδειγμα , για να δημιουργήσετε ένα animation το οποίο ένα αντικείμενο μετακινείται από το ένα μέρος στο στάδιο στο άλλο , το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε το πρώτο και το τελευταίο καρέ του animation - Flash θα κάνει τα υπόλοιπα . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε ένα υπάρχον αρχείο ταινίας Flash FLA περιέχει το αντικείμενο που θέλετε να προσθέσετε κίνηση , ή να ξεκινήσετε μια νέα ταινία , κάνοντας κλικ στο μενού "Αρχείο" και επιλέγοντας " Νέο ". Αυτό ανοίγει το παράθυρο διαλόγου New Document . Επιλέξτε " ActionScript 3.0 , " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "OK". 2

Δημιουργήστε το αντικείμενο που θέλετε να προσθέσετε κίνηση . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κείμενο ή σχέδιο Flash εργαλεία για τη δημιουργία του αντικειμένου , ή μπορείτε να εισαγάγετε ένα αρχείο γραφικών . Για να εισαγάγετε ένα αρχείο γραφικών , κάντε κλικ στο μενού "Αρχείο" , επιλέξτε " Εισαγωγή ", και στη συνέχεια επιλέξτε "Εισαγωγή στο στάδιο " από το μενού fly -out .
Εικόνων 3

Σύρετε το αντικείμενο η θέση στη σκηνή όπου θέλετε κινούμενα σχέδια σας για να ξεκινήσετε.
Η

4 κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο του πάνελ Timeline όπου θέλετε το animation μέχρι το τέλος , και στη συνέχεια επιλέξτε "Εισαγωγή καρέ-κλειδί " από το αναδυόμενο - up μενού . Για παράδειγμα, εάν θέλετε το animation να είναι περίπου 50 καρέ , τοποθετήστε το καρέ-κλειδί στο καρέ 50 .
5

Επιλέξτε το νέο βασικό καρέ , και στη συνέχεια σύρετε το αντικείμενο στη θέση στη σκηνή όπου θέλετε το αντικείμενο να σταματήσει να κινείται .
Η 6

δεξί κλικ σε οποιοδήποτε από τα καρέ ανάμεσα στο σημείο εκκίνησης και τερματισμού βασικά καρέ και επιλέξτε "Δημιουργία Classic Tween . "
Η

7 Σύρετε το playhead , το μικρό κόκκινο κουτί στην κορυφή του πίνακα Timeline που υποδεικνύει το τρέχον πλαίσιο , με την πάροδο του χρόνου. Το αντικείμενο κινείται από μια θέση στο στάδιο στο άλλο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα