λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσετε μια ιστοσελίδα για προχωρημένους Flash

Προχωρημένη ιστοσελίδες flash ενσωματώνει διάφορα χαρακτηριστικά , όπως flash εφέ , το χειρισμό των αντικειμένων και των στοιχείων στη σκηνή μέσω ActionScript και φόρτωση animation flash που δείχνει την πρόοδο της φόρτωσης ιστοσελίδας . Ως γενικός κανόνας , η λειτουργικότητα υπερισχύει αισθητική . Επιπλέον , τα χαρακτηριστικά αυτά θα πρέπει να βελτιώσει την ιστοσελίδα αντί να αποσπούν την προσοχή του επισκέπτη . Η προσθήκη αυτών των χαρακτηριστικών δεν κάνει πρακτικό νόημα εάν προκαλούν άσκοπα μεγαλύτερους χρόνους φόρτωσης . Χαρακτηριστικά φλας θα πρέπει να χρησιμοποιείται με φειδώ σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα για τον παραπάνω λόγο . Οδηγίες
Preloading
Η

1 Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα για το χρονοδιάγραμμα και ονομάστε το " Preloader . " 2

Κάντε κλικ στο πλαίσιο 2 του " Preloader " στρώμα και πληκτρολογήστε το κείμενο " φόρτωσης ", ενώ τη μορφοποίηση του κειμένου , όπως είναι επιθυμητό .
εικόνων 3

Μετατρέψτε το κείμενο σε ταινία πατώντας το πλήκτρο F8 και ονομάζοντάς την " Loader " .
Η 4

Κάντε διπλό κλικ στο " Loader " κλιπ ταινία και πληκτρολογήστε ένα δεύτερο πεδίο κειμένου στα δεξιά με το κείμενο " 99 % ", ως εξής :

Loading 99 %
5

Go πίσω στην mainline root και κάντε κλικ στο " Loader " κλιπ ταινία
Η 6

Πατήστε F9 και πληκτρολογήστε τον παρακάτω κώδικα : .

onClipEvent ( φορτίο) { σύνολο = _root.getBytesTotal ( ) ? } onClipEvent ( enterFrame ) { φορτωθεί = _root.getBytesLoaded ( ) ? ρεύμα = int ( φόρτωση /σύνολο * 100 ) ? p = " " + ρεύμα + " % " ? εάν ( φορτωμένο == συνολικά ) { _root.gotoAndStop ( 2 ) ? }
Η 7

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα " . δράσεις "
8

Κάντε κλικ στο πλαίσιο 1 και πιέστε το πλήκτρο F8 . Πληκτρολογήστε τον παρακάτω κωδικό : .

Διακοπή ( ) ?
Εικόνων Animated Διαδραστικότητα
Η 9

Δημιουργήστε ένα νέο "Κουμπιά " στρώμα πάνω στο timeline

10

Σύρετε ένα γραφικό κουμπί από τη βιβλιοθήκη και τοποθετήστε το στην κεντρική σκηνή .
Η 11

Πιέστε το πλήκτρο F8 για να μετατρέψετε το γραφικό σε ένα κλιπ ταινίας . Ονομάστε το " ButtonMC . "
Πάλι
12

Πιέστε το πλήκτρο F8 και να το μετατρέψει σε ένα άλλο κλιπ που ονομάζεται

13

Δώστε το όνομα ενός παράδειγμα " about_mc " " AboutMC . "? Place " about_mc " κάτω από το "Properties" καρτέλα .
Η 14

Κάντε διπλό κλικ στο " AboutMC " και προσθέστε 2 επιπλέον στρώματα στο χρονοδιάγραμμα της , "Effect" και " Κείμενο ".

15

κάντε διπλό κλικ στο " AboutMC » και πατήστε το πλήκτρο F8 και πάλι να μετατρέψετε σε σύμβολο κουμπί .
Τετάρτη 16

κάντε διπλό κλικ στο " AboutMC « σύμβολο κουμπί και να ρυθμίσετε το κατάλληλο "Up " " Over" " Down " και " Hit " αναφέρει . Χρησιμοποιήστε οποιαδήποτε σχέδιο ή την εικόνα από τη βιβλιοθήκη για να ορίσετε τον τρόπο το κουμπί το εμφανίζει όταν το ποντίκι τοποθετηθεί πάνω από το κουμπί και το αντίστροφο .
Η 17

Προσθέστε τον παρακάτω κώδικα για κάθε κουμπί πατώντας το πλήκτρο F9 για το πλαίσιο 1 η " δράσεις " στρώμα :

About_mc.onRelease = λειτουργία () [

getURL ( " http://www.aboutus.com " , " _blank" )

Προσαρμόστε κάθε σύνδεσμο για να αναφερθείτε στην σωστή σελίδα όταν πατηθεί.
Η 18

Προσθέστε τα περιεχόμενα της σελίδας και γραφικά με το σύρσιμο τους πάνω στο κύριο στάδιο για κάθε περίπτωση, το κουμπί .
Η 19

τύπου Ctrl + Enter για να δοκιμάσετε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα