λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Τρόπος εισαγωγής ενός Animation Από την σκηνή σε μια άλλη στο Maya

Maya είναι μια προηγμένη 3 - D μοντελοποίηση και εφαρμογή animation που αναπτύχθηκε από την Autodesk για διάφορα λειτουργικά συστήματα . Η Μάγια ροή του έργου περιλαμβάνει πλέγματα , σκελετούς , υλικά , υφές , τα μονοπάτια και τις καμπύλες animation . Τμήματα σκηνής μπορούν να εξαχθούν σε άλλα έργα , αλλά και κινούμενα σχέδια απαιτούν ένα ειδικό plug-in . Το plug-in περιλαμβάνεται από προεπιλογή σε όλες τις εκδόσεις των Μάγια , αλλά πρέπει να είναι ενεργοποιημένη μέσω του διαχειριστή Plug -in . Μετά από αυτό , οι καμπύλες animation μπορεί να εξαχθεί εύκολα από μια σκηνή και εισάγονται σε ένα άλλο . Οδηγίες
Η

1 Εκκινήστε την εφαρμογή Μάγια . Κάντε κλικ στο " Παράθυρο " στην κύρια γραμμή εργαλείων . Highlight " Ρυθμίσεις /Προτιμήσεις " και επιλέξτε " Plug -in Manager" από το drop -down μενού . 2

Κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου " Auto Load " για την Anim Import Export plug-in . Κάντε κλικ στο κουμπί " Κλείσιμο" στο κάτω μέρος του παραθύρου Plug -in Manager για να επιστρέψετε στο κύριο χώρο εργασίας Μάγια .
Εικόνων 3

Επιλέξτε "Έξοδος" από το μενού Αρχείο για να κλείσει το εφαρμογή των Μάγια.
Η 4

Επανεκκίνηση Μάγια να φορτώσει το απαιτούμενο plug-in . Ανοίξτε το αρχείο έργου που περιέχει τα δεδομένα κίνησης που θέλετε να εξαγάγετε .
5

Επιλέξτε " Εξαγωγή όλων " από το μενού Αρχείο . Κάντε κλικ στο " Αρχεία τύπου " drop-down box και επιλέξτε το " AnimExport " επιλογή . Κάντε κλικ στο κουμπί " Εξαγωγή " για να εξάγετε τα δεδομένα κίνησης .
Η

6 Ανοίξτε το αρχείο έργου στο οποίο θέλετε να εισαγάγετε τα δεδομένα κίνησης . Επιλέξτε " Εισαγωγή" από το μενού Αρχείο . Κάντε κλικ στο " Αρχεία τύπου " drop-down box και επιλέξτε το " AnimImport " επιλογή . Κάντε κλικ στο κουμπί "Εισαγωγή " για να φορτώσετε τα δεδομένα κίνησης στο νέο σκηνικό .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα