λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Flash 8 Action Script Tutorial

Χρήση ActionScript σε Flash ταινίες σας προσθέτει διαδραστικότητα και σας επιτρέπει να δημιουργήσετε μια σειρά από δυναμικές επιδράσεις . Ακόμα και άνθρωποι με λίγη προγραμματισμό ή κωδικοποίησης εμπειρία μπορεί εύκολα να χρησιμοποιήσουν μικρές ποσότητες ActionScript να λάβει Flash το έργο τους σε ένα άλλο επίπεδο . Δεν χρειάζεται να μάθουν μεγάλες ποσότητες κώδικα αμέσως . Αν ξεκινήσετε με την εισαγωγή σύντομα αποσπάσματα κώδικα για να ενισχύσει τα αντικείμενα λάμψης σας , θα είστε στο δρόμο σας σε πιο εξελιγμένα αλληλεπίδραση μόνο σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα . Οδηγίες
Η 1

Open Flash 8 και επιλέξτε Δημιουργία νέου --- Έγγραφο Flash . Αποθηκεύστε το αρχείο σας επιλέγοντας "Αρχείο ", " Αποθήκευση ως ". 2

Δημιουργήστε ένα σύμβολο στην ταινία Flash σας τραβώντας πρώτα ένα σχήμα στη λευκή περιοχή ορθογώνιο στάδιο χρησιμοποιώντας τα εργαλεία . Για παράδειγμα , σχεδιάστε ένα σχήμα κύκλου χρησιμοποιώντας το εργαλείο οβάλ , την επιλογή των χρωμάτων για τη γραμμή σας και να συμπληρώσετε . Επιλέξτε το σχήμα , επιλέγοντας το εργαλείο επιλογής ( το μαύρο βέλος) και κάντε διπλό κλικ στο σχήμα ή κάνοντας κλικ και σύροντας ένα ορθογώνιο γύρω από αυτό . Γυρίστε το σχήμα σε ένα σύμβολο πατώντας το πλήκτρο F8 ή επιλέγοντας "Αλλαγή ", " Μετατροπή σε Symbol " από το μενού . Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το σύμβολο σας, όπως " mycircle ", επιλέξτε το κουμπί Clip Movie ραδιόφωνο και κάντε κλικ στο OK .
Εικόνων 3

Ρυθμίστε Σύμβολο σας για τον κώδικα ActionScript . Με το σύμβολο που δημιουργήσατε επιλεγεί , ανοίξτε τον πίνακα Properties αν δεν είναι ήδη ανοιχτό . Ο πίνακας πρέπει να αναφέρει το όνομα που έδωσε το Σύμβολο μετά τις λέξεις « του Πρωτοδικείου : " . Κάντε κλικ στο πλαίσιο κειμένου με
4

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα για ActionScript κώδικα σας . Στην περιοχή Timeline του εγγράφου λάμψης σας , θα πρέπει να δείτε μόνο ένα στρώμα , που ονομάζονται από προεπιλογή Layer 1 . Κάντε κλικ στο κουμπί Εισαγωγή Layer ακριβώς κάτω από αυτό , και Layer 2 θα πρέπει να εμφανίζονται πάνω Layer 1 . Κάντε διπλό κλικ στο κείμενο Layer 2 και να μετονομάσετε το στρώμα πληκτρολογώντας " Ενέργειες ". Αυτό δεν είναι απαραίτητο για τις ταινίες σας να λειτουργήσει , αλλά είναι μια καλή συνήθεια για τη διατήρηση τα πράγματα οργανωμένα . Μπορείτε επίσης να αλλάξετε το όνομα του Layer 1 , για παράδειγμα, " Shape ".
5

Κάντε κλικ στο Ενέργειες στρώμα σας και να ανοίξετε τον πίνακα δράσεις , οι οποίες είναι συνήθως ορατές ακριβώς πάνω από τον πίνακα Properties . Κάντε κλικ στη λευκή περιοχή όπου ένα " 1" υποδηλώνει την πρώτη γραμμή , καθώς αυτό είναι όπου θα εισάγετε τον κωδικό ActionScript σας . Σύμβολο σχήμα σας πρόκειται να ενισχυθεί με μια μικρή απλή διαδραστικότητα . Για την ανίχνευση όταν το σχήμα χτυπιέται , θα πρέπει να προσθέσετε ένα ακροατή για onPress εκδήλωση του συμβόλου . Για να το κάνετε αυτό , πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :

myshape_mc.onPress = λειτουργία ( ) { trace (" ! OUCH " ) ? } ?

Αυτός ο κώδικας λέει απλά Flash για να ακούσετε για την εκδήλωση της το σύμβολο myshape_mc πατημένο, και όταν αυτό συμβεί , να εκτελέσει το κώδικα που περιέχεται μέσα στη συνάρτηση δηλώνεται , η οποία εμφανίζεται ανάμεσα στις αγκύλες . Σε αυτή την περίπτωση , όλα όσα θέλουμε να κάνουμε το Flash είναι η έξοδος ένα μικρό κομμάτι του κειμένου .
Η 6

Δοκιμάστε την ταινία σας πατώντας Control + Enter ή την επιλογή "Control ", " Movie Test" από το μενού . Σε εξάγονται ταινία σας , κάντε κλικ στο σχήμα . Θα πρέπει να δείτε τη λέξη " Ωχ! " εμφανίζονται στον πίνακα εξόδου .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα