λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να Loop μια ταινία Flash Χρησιμοποιώντας Scripts Δράση

Η διεπαφή χρήστη Adobe Flash παρέχει μια υποκείμενη γλώσσα προγραμματισμού, ActionScript , που επιτρέπει πιο εκτεταμένο έλεγχο του έργου πολυμέσων σας . Ένα animation ορίζεται από ένα χρονοδιάγραμμα . Υπό κανονικές συνθήκες , η κινούμενη εικόνα θα επιστρέψει στην αρχή της λωρίδας χρόνου ή βρόχο . Για να προκαλέσει την κίνηση να βρόχο σε ένα σημείο πριν από το τέλος , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ActionScript . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το αρχείο πηγή για σας ταινία Flash . Τοποθετήστε ένα στρώμα για το πρόσθετο σενάριο και ονομάστε το " ως ". 2

Κάντε κλικ στο πλαίσιο του " ως " στρώμα όπου βρόχο σας θα αρχίσει και πατήστε το πλήκτρο " F6 " για να δημιουργήσετε ένα βασικό καρέ εάν αυτό το πλαίσιο δεν είναι ήδη ένα βασικό καρέ . Ανοίξτε το " Actions" παράθυρο πατώντας το πλήκτρο " F9 " και εισάγετε τα ακόλουθα :

stop () ?

GotoAndPlay ( 1 ) ?

Αυτό προκαλεί το playhead για να επιστρέψετε στην πλαίσιο 1 . Είναι πιο αποτελεσματικό να χρησιμοποιούν ετικέτες , διότι η κίνηση μπορεί να τροποποιηθεί , με αποτέλεσμα τα δεδομένα να κινηθεί σε διαφορετικούς αριθμούς πλαισίου. Χρησιμοποιήστε το Βήμα 3 για να δημιουργήσετε μια νέα ετικέτα .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο πλαίσιο για τη νέα ετικέτα και πατήστε το πλήκτρο " F6 " για να δημιουργήσετε ένα βασικό καρέ εάν είναι απαραίτητο. Στο "Ιδιότητες " πάνελ " Label Πλαίσιο" πεδίο , εισάγετε το όνομα μιας ετικέτας . Για παράδειγμα, " ξεκινήσει ". Αυτό το όνομα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί στη λειτουργία gotoAndPlay σας ως εξής :

stop () ?

GotoAndPlay ( " ξεκινήσει ")?
Η

4 Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και "Enter" ταυτόχρονα για να ελέγξετε την ταινία σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα