λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να δημιουργήσει Flash Animated περιήγησης στο Web

Δημιουργία Flash ActionScript 3 κινούμενα πλοήγηση όχι μόνο προσθέτει διαδραστικότητα στην ιστοσελίδα σας , αλλά και επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν πού βρίσκονται . Οι τρόποι για να προσθέσετε κίνηση στην πλοήγηση περιορίζεται μόνο από τη φαντασία , αλλά για να ξεκινήσετε , θα δημιουργήσετε μια απλή μπάλα που ακολουθεί το ποντίκι σας κατά μήκος του μενού πλοήγησης . Αυτό το μάθημα χρησιμοποιεί συστοιχίες ? Για εκείνους από εσάς που είναι νέοι σε πίνακες , αυτό είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να πάρετε τα πόδια σας υγρά . Οδηγίες
Η 1

Open Flash και κάντε κλικ στο "Αρχείο ", " Νέα " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Flash File ( ActionScript 3.0 ) " από το μενού αποχώρηση . Κάντε κλικ στο εργαλείο ορθογωνίου από τη γραμμή εργαλείων , και ενώ κρατώντας πατημένο το ποντίκι σας , σύρετε κατά μήκος της σκηνής για να σχεδιάσετε ένα ορθογώνιο . Κάντε κλικ στο εργαλείο κειμένου και πληκτρολογήστε "Play" στην κορυφή του ορθογωνίου . 2

Κάντε κλικ στις δύο το ορθογώνιο και το κείμενο "Play" για να τις επισημάνετε . Από το κύριο μενού , κάντε κλικ στο κουμπί "Αλλαγή " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Μετατροπή σε New Symbol " από το μενού pull-out . Κάντε κλικ στο " κουμπί" κουτί ακτινική και πληκτρολογήστε " playMC " για το όνομα .
Εικόνων 3

Κάντε κλικ στο " Παράθυρο " από το κύριο μενού και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Ιδιότητες" και στη συνέχεια " Ιδιότητες" και πάλι από το μενού pull-out . Με φόντο και το κείμενο σας επισημαίνεται ακόμη , πληκτρολογήστε " home_btn " στο πεδίο Όνομα παρουσίας στον πίνακα ακινήτου .
Η

4 Κάντε κλικ στο κουμπί "Εισαγωγή Layer" στο κάτω μέρος της γραμμής του χρόνου , καθώς και το όνομα " κουμπιά . " Κάντε κλικ στο εργαλείο κειμένου στη γραμμή εργαλείων . Στον πίνακα Properties , κάντε κλικ στο " στατικό κείμενο . " Πληκτρολογήστε επικεφαλίδες πλοήγησης , όπως το " Home ", " About" και " Επικοινωνία ".
5

δεξί κλικ στο " Home" και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Μετατροπή σε Symbol " από το μενού pull-out . Ονομάστε το "Home ", κάντε κλικ στο " κουμπί " για το είδος συμβόλου και , στη συνέχεια , στη γραμμή καταχώρησης κάτω , κάντε κλικ στο πλαίσιο ελέγχου μέση. Κάντε κλικ στο " OK".
Η 6

Πληκτρολογήστε " home_btn " ένα όνομα για παράδειγμα στο τμήμα Properties . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για όλες τις κλάσεις πλοήγησης . Δώστε σε κάθε μια μοναδική στιγμιαία το όνομα όπως " contact_btn . "
Η

7 Κάντε κλικ στο κουμπί "Εισαγωγή Layer" στο κάτω μέρος του timeline , και ονομάστε το «έμψυχα ». Κάντε κλικ στο εργαλείο Οβάλ από τη γραμμή εργαλείων και σχεδιάστε μια μπάλα στη σκηνή κρατώντας το ποντίκι σας προς τα κάτω και σύροντας . Τοποθετήστε μπάλα σας κάτω από το κουμπί " Home" .
8

δεξί κλικ για την μπάλα και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Μετατροπή σε Symbol " από το μενού pull-out , το όνομα « ball_mc " και κάντε κλικ στο " Clip Movie "για το είδος συμβόλου . Κάντε κλικ στο " OK".
Η

9 Κάντε κλικ στο " Εισαγωγή Layer" στο κάτω μέρος της γραμμής του χρόνου , καθώς και το όνομα " AS3 . " Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο 1 του στρώματος δράσης σας και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Action " από το μενού pull-out . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :

fl.transitions.Tween εισαγωγής ?

Fl.transitions.easing εισαγωγής * ?

/* Αλλαγή btn ονόματα όπως απαιτείται * /<. br >

var buttonsArr : Array = new Array ( home_btn , contact_btn ) ?

var linkArr : Array = new Array ( ) ?

/* Αλλαγή διεύθυνσης πλοήγησης ( var i : uint = 0 ? i

buttonsArr [ i ] addEventListener ( MouseEvent.ROLL_OVER , moveFollow ) ?

buttonsArr [ i ] addEventListener . . ( MouseEvent.CLICK , clickurl ) ?

}

moveFollow λειτουργία ( γεγονός : MouseEvent ) : void {

νέα Tween ( ball_mc , " χ " , Strong.easeOut , ball_mc.x , event.currentTarget.x , 1 , αλήθεια)?

}

clickurl λειτουργία ( γεγονός : MouseEvent ) : void { για ( var j : uint = 0 ? j

αν ( event.currentTarget == buttonsArr [ j ] ) {

navigateToURL ( νέα URLRequest ( linkArr [ ι ] ) ) ? } } }


εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα