λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια Flash Media Player

Προσθήκη βίντεο στην ιστοσελίδα σας με την εκμάθηση πώς να δημιουργήσετε το δικό σας Flash media player . Flash ( FLV ) αρχείο βίντεο είναι μια δημοφιλής μορφή λόγω του μικρού μεγέθους της . Μόλις δημιουργήσετε ένα media player , του Flash δημοσιεύει το χαρακτηριστικό θα ενσωματώσει τον κώδικα βίντεο σε ένα αρχείο HTML . Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ανεβάσετε το αρχείο σε μια ιστοσελίδα . Αν θέλετε να προσθέσετε το media player σας σε μια υπάρχουσα ιστοσελίδα , να αντιγράψετε και να επικολλήσετε τον κώδικα . Οδηγίες
Η 1

Open Flash και κάντε κλικ στο "Αρχείο " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Νέα ", και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Flash File ( ActionScript 3.0 ) " στο μενού pull-out . 2

Εισαγωγή έργο σας κάνοντας κλικ στο " Αρχείο ", στη συνέχεια, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Εισαγωγή" και , στη συνέχεια, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Εισαγωγή στο Στάδιο . " Πλοηγηθείτε στο σημείο όπου οι εικόνες σας αποθηκεύονται και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Άνοιγμα" (βλέπε αναφορά 1 ) .
Εικόνων 3

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα κάνοντας κλικ στο " Insert Layer" στο κάτω μέρος της γραμμής του χρόνου και αποκαλούν " vid ". Ανοίξτε τη βιβλιοθήκη συστατικών κάνοντας κλικ στο " παράθυρα ", στη συνέχεια, κάνοντας κλικ στην επιλογή "Στοιχεία ". Σύρετε ένα αντίγραφο του συστατικού FLV αναπαραγωγή στη σκηνή .
Η

4 Κάντε κλικ στο " Παράθυρο " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Ιδιότητες" και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "Ιδιότητες " και πάλι στο μενού pull-out . Με συστατικό FLV αναπαραγωγή σας επισημαίνεται ακόμη , πληκτρολογήστε " vidPlayer " για την " Instance Name ".
5

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα και το όνομα αυτό " κουμπιά ". Χρησιμοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης στη γραμμή εργαλείων , δημιουργούν ένα σχήμα κουμπιού .
Η

6 Πιέστε το πλήκτρο F8 στο πληκτρολόγιο για να μετατρέψετε το σχήμα σε ένα σύμβολο , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο " κουμπί" και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί "OK".
Σελίδα 7

κάντε διπλό κλικ στο κουμπί στη σκηνή για να επεξεργαστείτε γραμμή του χρόνου του . Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο κάτω "Hit ", στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή "Εισαγωγή καρέ-κλειδί . " Κάντε κλικ στο " Scene 1 " στο κάτω μέρος της γραμμής χρόνου για να πάει πίσω στο στάδιο .
8

Κάντε δεξί κλικ στο κουμπί , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Αντιγραφή" από το μενού pull-out . Επαναλάβετε για όσο πολλά κουμπιά που χρειάζεστε για τον κάθε ένα διαφορετικό όνομα , όπως π.χ. " 1_btn ", " 2_btn " και " 3_btn . " Αποθηκεύστε το αρχείο στον ίδιο φάκελο με τα βίντεο κλιπ σας .
Η 9

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα , το όνομα « δράσεις ». Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο 1 του "δράσεις" στρώμα , στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί " Action " στο μενού pull-out . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα :

1_btn.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , vid1 ) ?

2_btn.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , vid2 ) ?

3_btn.addEventListener ( MouseEvent.CLICK , vid3 ) ?

vid1 λειτουργία (ε : Event ) : void {

vidPlayer.source = " boat.flv "

} ?

vid2 λειτουργία (ε : Event ) : void {

vidPlayer.source = " χορό short.flv "

} ?

vid3 λειτουργία (ε : Event ) : void {

vidPlayer.source = " wheel.flv "

} ?
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα