λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να : Κάντε ένα Superhero στο Flash

Δημιουργία superhero σας σε Flash πρώτα ξεκινώντας με ένα εννοιολογικά σχέδιο του ήρωα σας . Για να το κάνετε αυτό : Σχεδιάστε ένα ραβδί σχήμα με τις αναλογίες σας θέλουν για τον ήρωα σας , όπως τα κοντά πόδια , μακρύ σώμα ή ένα μεγάλο κεφάλι . Στη συνέχεια προσθέτουν όγκο στο ραβδί σχήμα σας με την κατάρτιση των μυών ή ακόμα και το λίπος , τότε τελειοποιήσουν το σχήμα σας με λεπτομέρειες. Σαρώστε την εικόνα σας και στη συνέχεια την εισαγωγή στο Flash για να χρησιμοποιήσετε τα εργαλεία σχεδίασης του Flash για τον εντοπισμό πάνω από το σχέδιό σας . Δημιουργήσετε τον ήρωά σας σε ένα δυναμικό θέτουν όπως το τρέξιμο , την καταπολέμηση της ή να φέρουν , και προσπαθήστε το χρησιμοποιώντας μια τεχνική βράχυνσης για να προσθέσετε ενδιαφέρον , σαν μια γροθιά που εκτείνεται προς το μέρος σας . Οδηγίες
Η 1

Open Flash και κάντε κλικ στο "Αρχείο ", " Νέα " και στη συνέχεια " Flash File ( ActionScript 3.0 ) " από το μενού pull-out . Εισαγωγή εικόνας superhero σας, κάνοντας κλικ στο "Αρχείο ", " Εισαγωγή " και στη συνέχεια "Εισαγωγή στο Στάδιο . " Περιήγηση στο σημείο όπου η εικόνα σας είναι και κάντε κλικ στο "Άνοιγμα ". 2

Τοποθετήστε ένα κενό καρέ-κλειδί δεξί κλικ στο Πλαίσιο 1 και επιλέγοντας "Εισαγωγή Λευκά καρέ-κλειδί . " Ενεργοποιήστε το δέρμα κρεμμύδι , κάνοντας κλικ στο εικονίδιο " Onion Skin" που βρίσκεται στο κάτω μέρος του timeline .
Εικόνων 3

Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα κάνοντας κλικ στο " Εισαγωγή Layer" στο κάτω μέρος του timeline . Trace πάνω από την εικόνα σας, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία σχεδίασης του Flash , όπως το " Oval " και " Ορθογώνιο " εργαλείο .
Η 4

αντιγραφή και επικόλληση το σχέδιό σας σε ένα νέο επίπεδο πατώντας το πλήκτρο " Ctrl " και " Χ " στη πληκτρολογίου σας , κάνοντας κλικ στο "Εισαγωγή νέου Layer" που βρίσκεται στο κάτω μέρος της λωρίδας χρόνου και στη συνέχεια κάντε δεξί κλικ στο στάδιο και την επιλογή "Επικόλληση σε Place" από το μενού pull-out .
5

Μετατροπή το σχέδιό σας σε ένα σύμβολο , κάνοντας δεξί κλικ και επιλέγοντας "Μετατροπή σε Symbol . " Δώστε το σύμβολο σας ένα χρήσιμο όνομα όπως " το πόδι R" ή "χέρι L. " Μην το όνομα στρώμα σας αυτή τη στιγμή . Επαναλάβετε αυτή τη διαδικασία για το υπόλοιπο του σχεδίου σας .
Η

6 Κάντε κλικ στο " Select Tool " από τη γραμμή εργαλείων και , ενώ κρατάτε το ποντίκι σας προς τα κάτω , σύρετε κατά μήκος της σκηνής για να επισημάνετε όλα του σχεδίου σας . Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " C" στο πληκτρολόγιο σας . Δημιουργήστε ένα νέο στρώμα κάνοντας κλικ στο εικονίδιο "Εισαγωγή New Layer" στο κάτω μέρος του timeline . Επικολλήστε τα σχέδιά σας στο νέο στρώμα πατώντας το πλήκτρο " Ctrl ", " Shift " και " V " στο πληκτρολόγιο σας .
Η 7

Διαγραφή όλων των άλλων στρωμάτων σας, έτσι ώστε το μόνο που έχετε είναι ένα νέο στρώμα με σχέδια σας . Κάντε κλικ στο " Πλαίσιο 1 " του νέου στρώματος και κάντε κλικ στο " Select Tool " από τη γραμμή εργαλείων . Ενώ κρατάτε το ποντίκι σας προς τα κάτω , σύρετε το στάδιο για να επισημάνετε όλα του σχεδίου σας . Κάντε δεξί κλικ στα σχέδια σας και επιλέξτε " Διανομή σε Layers" από το μενού pull-out . Flash θα τοποθετήσει κάθε σύμβολο στο δικό του layer και ονομάστε το σύμφωνα με το όνομα σύμβολο .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα