λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Autodesk 3ds Max Τεχνικές για Visual Effects

Autodesk 3DS Max είναι ένα ισχυρό 3D modeling και animation λογισμικό , το οποίο επιτρέπει στους καλλιτέχνες και σχεδιαστές να δημιουργήσουν αποτελεσματικά εικαστικές τέχνες . Χρησιμοποιείται από τους σχεδιαστές παιχνιδιών , αρχιτέκτονες , μηχανικούς και άλλους επαγγελματίες που έχουν ανάγκη για να δημιουργήσετε μια οπτική αναπαράσταση της εργασίας τους , μια ποικιλία από τεχνικές έχουν προκύψει για τη δημιουργία των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων . Δημιουργία Σχήματα

Ξεκινήστε με τη δημιουργία ενός τακτικού μορφή σφαίρα από μια σφαίρα σχήμα μετατρέπεται σε επεξεργάσιμο πολύγωνο . Επιλογή όλων των όψεων του βλήματος και τη χρήση auto- λεία για να τους κάνουν γύρο. Σε αυτό το σημείο , δεν χρειάζεται ένα πολύ φανταχτερό σφαίρα ψάχνετε για να δημιουργήσετε καλά αποτελέσματα . Δημιουργήστε μια επίπεδη επιφάνεια και να το μετατρέψει σε επεξεργάσιμο πολύγωνο . Δημιουργήστε μια πηγή της ροής των σωματιδίων και τη ρύθμιση του animation χρησιμοποιώντας αποδόσεις γεωμετρία . Κρατήστε τον αριθμό των σωματιδίων ενσωματωμένων σε 5 . Μόλις έχετε όλα τα σωματίδια στο παράθυρο , να αυξήσει την ταχύτητα που η σφαίρα θα ταξιδέψουν .
Εικόνων Matrix Style Effect
Η

Μόλις έχετε δημιουργήσει τα βασικά σχήματα από μια σφαίρα , δημιουργία σωματιδίων . Ξεκινήστε με την προσθήκη ενός γόνου σωματιδίων πίσω από το βλήμα . Αυτό θα δημιουργήσει τις ταλαντευόμενος αποτελέσματα σχήμα που έχουν δει στις ταινίες Matrix . Τα σχήματα θα πρέπει τώρα να θεωρηθεί ως μια σειρά φακών , αλλά θα πρέπει να περιστρέφεται με λάθος τρόπο. Αλλαγή της περιστροφής του φακού έως -90 βαθμούς θα τους κάνει να μοιάζουν σαν να σέρνονται πίσω από το σχήμα , δίνοντας μια πιο ευχάριστη οπτική για τον χρήστη . Ο άξονας του φακού πρέπει να είναι στο πίσω μέρος του βλήματος . Μόλις ολοκληρωθούν τα μονοπάτια θα πρέπει να έχετε μια σφαίρα εφέ στυλ Matrix . Μπορείτε να ρυθμίσετε την κλίμακα και τον προσανατολισμό με τη χρήση του συντελεστή κλίμακας παράθυρο .

Η εφέ φωτιάς
Η

Fire ήταν ένα από τα δυσκολότερα πράγματα για να απεικονίσουν με ακρίβεια σε παιχνίδια χρησιμοποιώντας 3DS Max . Τα πρώτα παιχνίδια είχαν 2 - διαστάσεων sprites που εκπροσώπησαν τη φωτιά επειδή η δημιουργία το πραγματικό πράγμα σε 3D θα υπερφορτωθεί περισσότερους υπολογιστές . Εφέ φωτιάς συνδυάζουν πολλαπλά στρώματα που περιλαμβάνουν δείχνει μια λευκή βάση , ακολουθούμενη από πολλαπλές βάσεις ημιδιαφανές , και μια βάση καπνού ως τελική στρώση .
Εικόνων χαρακτήρων Ψυχαγωγία Επιδράσεις
Η

Autodesk 3DS max επιτρέπει στους σχεδιαστές παιχνιδιών να εμψυχώσει χαρακτήρες χρησιμοποιώντας είτε το Studio χαρακτήρων ή το Toolkit Ψυχαγωγία χαρακτήρων ( CAT ) . Μέσα είτε από τα στούντιο , οι σχεδιαστές μπορούν να προσαρμόσουν τους χαρακτήρες μέχρι τη διάπλασή τους ή τη χροιά του δέρματος . Διότι , αυτοί οι χαρακτήρες είναι συμβατή με ένα ευρύ φάσμα τύπων αρχείων καταγραφής κίνησης , μπορείτε νέες δημιουργίες μπορούν να κινούνται και να αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον με οποιοδήποτε τρόπο μπορείτε να φανταστείτε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα