λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Tutorial για το κοπάδι των πτηνών σε 3Ds Max

συστήματα σωματιδίων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία δυναμικών animation , ή να βοηθήσει με επαναλαμβανόμενες εργασίες . Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για να προσθέσουν μια αίσθηση της τυχαιότητας που είναι δύσκολο να παραχθεί σε έναν υπολογιστή . Οι όμιλοι των ζώων μπορεί να είναι δύσκολο να παράγουν χωρίς να φανεί σκηνοθετημένη . Τυχαία θέση και κινούμενα σχέδια μπορεί να επιτευχθεί γρήγορα με λιγότερα βήματα χρησιμοποιώντας εκπομπής σωματιδίων και τις παραμετρικές ελέγχους που κατέχουν. Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Βασικό μοντέλο και /ή κινούμενα σχέδια ενός πουλιού

Παρουσίαση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Δημιουργήστε τη σκηνή σας σε 3D Studio Max . Τοποθετήστε το φωτισμό σας , φωτογραφικές μηχανές και ατμοσφαιρικές επιδράσεις . Εισαγωγή μοντέλο πουλί σας στη σκηνή . Σύμπτυξη τη στοίβα τροποποιητή μοντέλου πουλί σας . 2

Δημιουργήστε ένα σύστημα σωματιδίων . Ανοίξτε το μενού Συστήματα Σωματιδίων βρέθηκαν στο pull-down μενού αρχέτυπα . Κάντε κλικ στο κουμπί PCloud . Στην εναέρια άποψη , αριστερό κλικ και σύρετε ένα τετράγωνο που καθορίζει το μήκος και το πλάτος του πομπού σύννεφο των σωματιδίων . Αφήστε το αριστερό πλήκτρο του ποντικιού και στη συνέχεια σύρετε ξανά για να καθορίσει το ύψος του πομπού σωματιδίων , στη συνέχεια αριστερό κλικ για μια ακόμη φορά .
Εικόνων 3

Ανοίξτε τον πίνακα τροποποιητή με το PCloud επιλέξει. Κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο Pcloud001 και μετονομάστε το " Κοπάδι ". Στο πλαίσιο του διαλόγου Παράμετροι ανοίξετε το παράθυρο Τύπος σωματιδίων και επιλέξτε instanced Γεωμετρία . Μετακινηθείτε προς τα κάτω στο παράθυρο " Instancing Παράμετροι " και αριστερό κλικ στο κουμπί "Pick αντικειμένου". Κάντε κλικ στο μοντέλο πουλί σας για να το συνδέσετε στο σύστημα των σωματιδίων σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα