λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να οικοδομήσουμε μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών στο Flash

Adobe Flash περιλαμβάνει τη γλώσσα ActionScript που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε κώδικα υποστήριξης για τα πολυμέσα σας αντικείμενα , όπως ένα σενάριο που επιστρέφει έναν αυθαίρετο αριθμό , όταν πιέζεται ένα κουμπί . ActionScript σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε λειτουργίες με βάση τις δράσεις κουμπί . Χρησιμοποιήστε το " τυχαίο " μέθοδο ActionScript για να φτιάξετε τον δικό σας Flash γεννήτρια τυχαίων αριθμών . Οδηγίες
Η

1 Ανοίξτε το αρχείο προέλευσης Flash σας σε Flash . 2

Πληκτρολογήστε το κείμενο " 000 " , χρησιμοποιώντας το εργαλείο κειμένου . Αυτό το μπλοκ κειμένου θα χρησιμοποιηθεί για να εμφανίσει τον τυχαίο αριθμό .
Εικόνων 3

Πληκτρολογήστε μια τιμή , όπως " rnum " στο Μεταβλητό πεδίο του πίνακα Properties . Το κείμενο " Var : " . Εμφανίζεται δίπλα σε αυτόν τον τομέα
Η 4

Τύπος κείμενο του κουμπιού , για παράδειγμα , « δημιουργούν έναν αριθμό " και πιέστε Επιλέξτε το " κλιπ ταινία " τύπου ραδιόφωνο και πατήστε " F8 ". "OK . " Πληκτρολογήστε ένα Όνομα παρουσίας . Για αυτό το παράδειγμα , χρησιμοποιήστε " gButton . "
5

Πατήστε " F9 " για να ανοίξετε το παράθυρο Ενέργειες και εισάγετε τα ακόλουθα :

gButton.onRelease = λειτουργία () { r = τυχαία ( 100 ) ? rnum = r ? . }

Η τυχαία τιμή " 100 " καθοδηγεί τη μέθοδο για να δημιουργήσει μια σειρά όχι μεγαλύτερη από 100
Η

6 Πατήστε το πλήκτρο " Ctrl " και " Enter "για να ελέγξετε το έργο σας . Όταν το κουμπί " παράγει έναν αριθμό " πιέζεται , ένας τυχαίος αριθμός εμφανίζεται στο πεδίο κειμένου που δημιουργήσατε .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα