λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Λειτουργίες Loop σε Flash AS3

ActionScript 3.0 επιτρέπει στους προγραμματιστές να εφαρμόσουν πολύπλοκες ροές κίνησης σε εφαρμογές Flash και ταινίες . Loops είναι από τα πιο χρήσιμα και κοινές δομές σε AS3 σενάρια . Λειτουργίες Loop σας επιτρέπουν να μετακινηθείτε μέσα από τις δομές δεδομένων και να πραγματοποιήσει επαναλαμβανόμενες επεξεργασίες , χωρίς να χρειαστεί να επαναλάβετε γραμμές κώδικα . AS3 παρέχει μια σειρά από βρόχους , καθένα από τα οποία είναι κατάλληλη για ένα διαφορετικό τύπο εργασίας . Για Loop
Η

Ο βρόχος "for" πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες επεξεργασία χρησιμοποιώντας έναν μετρητή μεταβλητή και εξαρτάται από δοκιμασία . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει μια βασική " για " βρόχο : μετρητή var : int ? Για ( μετρητής = 0 ? Πάγκο <10 ? Μετρητή + + ) { trace (" Loop : " + counter) ? }

Αυτός ο βρόχος εξόδου βούληση αριθμητικές τιμές από μηδέν έως εννέα . Όταν ο κώδικας μπαίνει στο βρόχο , ο μετρητής μεταβλητής ρυθμίζεται στο μηδέν . Κάθε φορά που οι επαναλαμβάνεται βρόχο, το πρόγραμμα ελέγχει τον μετρητή μεταβλητή. Εάν η μεταβλητή είναι ακόμη λιγότερο από δέκα , το περιεχόμενο των εκτελεί βρόχου , τότε ο μετρητής μεταβλητής αυξάνεται , προσθέτοντας μία τιμή από ένα έως αυτό. Η υπό όρους δοκιμή στη συνέχεια διεξάγεται και πάλι να ελέγχουν την τιμή του μετρητή . Όταν η τιμή φθάνει το 10 , την επεξεργασία κινείται πέρα ​​από το βρόχο .
Εικόνων Για In Loop
Η

Η " στο " βρόχο επιτρέπει στα προγράμματα για να μετακινηθείτε μέσα από τις δομές δεδομένων, όπως πίνακες . Ο ακόλουθος κώδικας δείχνει : var fruitCollection : Array = [ " μήλο " , " μπανάνα " , "πορτοκαλί" , " πεπόνι "]? Για ( var φρούτων : String σε fruitCollection ) { trace (" Fruit : " + φρούτα + " = " + fruitCollection [ φρούτα ] ) ? }

Αυτός ο κώδικας θα εμφανίσει κάθε στοιχείο του πίνακα με την σειρά . Δεν υπάρχει καμία ανάγκη να δημιουργήσει μια υπό όρους τεστ ελέγχου το μήκος του πίνακα και την τιμή του μετρητή , όπως AS3 θα σταματήσει αυτόματα όταν η δομή συστοιχία έχει εξαντληθεί .

Η For Each Στο Loop

Οι « για κάθε ένα « βρόχο και επαναλαμβάνεται μέσα από τις συλλογές , αλλά αντί να χρησιμοποιούν τιμές του δείκτη , όπως αναφορές σε θέσεις εντός των δομών δεδομένων, όπως πίνακες , ανακτά το στοιχείο ίδιοι αξίες . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει : var fruitCollection : Array = [ " μήλο " , " μπανάνα " , "πορτοκαλί" , " πεπόνι "]? Για κάθε ( var fruitString σε fruitCollection ) { trace (" Fruit : " + fruitString ) ? }

δεν υπάρχει καμία ανάγκη να χρησιμοποιήσει την τιμή του δείκτη μέσα σε αυτό το βρόχο , όπως το " για κάθε " loop πρόσβαση αυτόματα το στοιχείο σε κάθε θέση στη δομή
Η <. br > While Loop
Η

Ο βρόχος "while" σας επιτρέπει να διεξάγουν την επεξεργασία , ενώ κάποια κατάσταση εξακολουθεί να ισχύει . Όπως και το " για " βρόχο , ο βρόχος "while" χρησιμοποιεί όρους δοκιμής, ως εξής : var μετρητή : int = 0 ? Ενώ ( σε αντίθεση <10 ) { trace (" Loop : " + counter) ? Μετρητής + + ? }

Αυτός ο βρόχος έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το παράδειγμα " για " βρόχο , αλλά μια διαφορετική εφαρμογή . Ο μετρητής αρχικοποιείται στο μηδέν πριν αρχίσει το βρόχο, τότε η υπό όρους δοκιμή προσδιορίζει εάν η περιεκτικότητα βρόχος εκτελεί κάθε φορά . Ο κώδικας μέσα στο βρόχο αυξάνει τον μετρητή ως την τελευταία γραμμή της επεξεργασίας .
Εικόνων Do While Loop
Η

Η "do while" είναι παρόμοιο με το " ενώ " ? βρόχου, αλλά επιτρέπει στους προγραμματιστές να εξασφαλιστεί η περιεκτικότητα βρόχος εκτελεί τουλάχιστον μία φορά . Το ακόλουθο δείγμα κώδικα δείχνει : μετρητή var : int = 10 ? Do { trace (" Loop : " + counter) ? Μετρητής + + ? } While ( μετρητής <10 ) ?

Εάν αυτή η ενέργεια χρησιμοποιείται " while " , το περιεχόμενο δεν θα εκτελέσει , όπως η κατάσταση θα επιστρέψει false , ακόμη και για την πρώτη επανάληψη . Αυτός ο βρόχος θα εκτελεστεί μία φορά , τότε θα συνεχιστεί μόνο εάν η δοκιμή επιστρέφει true , που δεν θα σε αυτή την περίπτωση .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα