λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Game Flash Animation Tutorial

Μια βασική πτυχή του animation flash παιχνίδι είναι ο έλεγχος . Σε ένα παιχνίδι flash που μπορείτε να ελέγξετε την κίνηση ενός αντικειμένου με το ποντίκι ή με τα πλήκτρα στο πληκτρολόγιο . Μπορείτε επίσης να συνδέσετε συσκευές προσαρμοσμένο στοιχείο ελέγχου στη θύρα USB σας? Ωστόσο , αυτό θα απαιτήσει προηγμένες τεχνικές κωδικοποίησης . Πριν χρησιμοποιήσετε προηγμένες συσκευές ελέγχου , όπως αυτό στην εικόνα , είναι μια καλή ιδέα να μάθουν πρώτα την πιο βασική συσκευή ελέγχου , το ποντίκι . Και αυτό γιατί απλά το ποντίκι σας θα σας δώσει όχι μόνο τα μέρη του ελέγχου του παιχνιδιού , αλλά να σας προετοιμάσει για την εκμάθηση για προηγμένες συσκευές ελέγχου . Δημιουργία Game Αντικείμενα
Η

Κάθε παιχνίδι έχει αντικείμενα . Αυτές θα μπορούσαν να είναι κομμάτια του παιχνιδιού , το παιχνίδι του σκάφους ή κάρτες . Ένας τρόπος για να δημιουργήσετε αντικείμενα του παιχνιδιού σε Flash είναι να επιστήσω την με τα εργαλεία σχεδίασης Flash . Με το Flash εργαλεία σχεδίασης μπορείτε να σχεδιάσετε ευθείες γραμμές , κύκλους , τετράγωνα , ορθογώνια και τρίγωνα . Μπορείτε επίσης να προσθέσετε χρώμα στα αντικείμενα που σχεδιάζετε . Με το εργαλείο κειμένου flash , μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε κάρτες παιχνιδιού . Απλά επιλέξτε το εργαλείο κειμένου και σχεδιάστε ένα πλαίσιο κειμένου . Στη συνέχεια, προσθέστε το κείμενο και να επιλέξετε διαφορετικά χρώματα από την παλέτα χρωμάτων Flash .

Παρά το γεγονός ότι τα περισσότερα από τα εργαλεία σχεδίασης Flash είναι εύκολο στη χρήση και αυτονόητη , καλύτερη προσέγγιση της μάθησης σας είναι να διαβάσει ένα καλογραμμένο βιβλίο Flash. Ψάξτε για ένα βιβλίο που προσφέρει βήμα-προς - βήμα οδηγίες για τη χρήση του κάθε εργαλείου σχεδίασης .
Εικόνων Δημιουργία Πλαίσια και Animations
Η

Πλαίσια αποτελούν το βασικό συστατικό του Flash animation . Ένα πλαίσιο είναι σαν ένα slide σε slide show . Και ένα animation flash είναι μια σειρά από πλαίσια που η αλληλουχία μέσα σε ένα υψηλό ποσοστό της ταχύτητας .

Η απλούστερη προσέγγιση για να δημιουργήσετε ένα κινούμενο παιχνίδι λάμψης είναι να δημιουργήσετε πρώτα τα πλαίσια στο χρονοδιάγραμμα του flash . Στη συνέχεια, στο πρώτο καρέ σχεδιάστε ένα γραφικό , όπως έναν κύκλο με το εργαλείο κύκλο του Flash . Σε κάθε διαδοχικό πλαίσιο , μετακινήστε τον κύκλο λίγο προς τα δεξιά . Αφού τελείωσε το τρέξιμό του animation . Ο κύκλος θα μετακινηθεί από αριστερά προς τα δεξιά .

Μπορείτε επίσης να προσθέσετε επιπλέον κινούμενα αντικείμενα στην κινούμενη εικόνα . Μια ιδέα θα ήταν να προσθέσετε ένα ορθογώνιο που κινείται από την κορυφή του σταδίου Flash προς τα κάτω. Για να το κάνετε αυτό, πηγαίνετε πίσω στο πρώτο καρέ . Στη συνέχεια, στην κορυφή του σταδίου σχεδιάσετε ένα ορθογώνιο με το εργαλείο ορθογωνίου του Flash . Σε κάθε επόμενο πλαίσιο , τοποθετήστε το ορθογώνιο έτσι ώστε να είναι ελαφρώς κάτω από την θέση του ορθογωνίου στο προηγούμενο πλαίσιο . Όταν εκτελείτε την κίνηση αυτή τη φορά , θα δείτε έναν κύκλο κινείται από αριστερά προς τα δεξιά και ένα ορθογώνιο κινείται από πάνω προς τα κάτω .

Η Flash έλεγχο του παιχνιδιού
Η

για τον έλεγχο των αντικειμένων στη σκηνή με το ποντίκι θα πρέπει να γνωρίζετε το Flash ActionScript γλώσσα προγραμματισμού . Εάν δεν είναι ειδικευμένοι στον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών , η καλύτερη προσέγγιση είναι να λάβει ένα μάθημα Flash ή να βρείτε ένα δάσκαλο που μπορεί να σας διδάξει τα βασικά actionscript . Για διαδραστικό έλεγχο του παιχνιδιού με το ποντίκι , ξέροντας πώς να χρησιμοποιούν τη μέθοδο addEventListener του actionscript , η τάξη λειτουργίας και το επιχείρημα MouseEvent είναι κρίσιμη . Έτσι εστιάσει την προσπάθειά της μάθησης σας σε αυτούς τους τομείς .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα