λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Tutorial για την ποιότητα της ψυχικής Ray δειγματοληψίας σε 3D Studio Max

Ψυχική Ray είναι ένα ray-tracing καθιστώντας plugin για το 3D Studio Max , που είναι γνωστή ως 3ds Max , και άλλα προγράμματα μοντελοποίησης 3 - D που επιτρέπει στους καλλιτέχνες 3 - D για τη δημιουργία υψηλής ποιότητας φωτορεαλιστικές αποδόσεις των στατικών και κινούμενων σκηνές . Χρησιμοποιώντας Ψυχικής Ray απόδοση δεν εγγυάται φωτορεαλιστική καθιστά ή ένα υψηλό καταστήσει ποιότητα , φυσικά? Όπως και με κάθε άλλο εργαλείο , το plugin απόδοση πρέπει να χρησιμοποιούνται σωστά για αποτελέσματα υψηλής ποιότητας . Ψυχική Ray Rendering
Η

3ds Max δεν χρησιμοποιεί ψυχική Ray ως μηχανή απόδοσης από προεπιλογή . Αν και οι επιλογές επεξεργασίας για μια 3ds Max σκηνή περιέχουν προκαθορισμένες επιλογές για την Ψυχική Ray , θα πρέπει ακόμα να ορίσετε την ψυχική Ray ως μηχανή απόδοσης για τη σκηνή σας πριν ξεκινήσετε απόδοση . Από το παράθυρο απόδοση , πηγαίνετε στο κάτω μέρος του "Κοινού Tab " στο " Assign Renderer " επιλογές . Μπορείτε να αλλάξετε το renderer που χρησιμοποιείται για το πρότυπο καθιστά , καθιστά το υλικό και ActiveShade απόδοση ? Μπορείτε επίσης να ορίσετε τις αλλαγές ως νέες προεπιλογές για το 3ds Max
εικόνων Sun , Sky και Ground
Η .

φωτισμού ενός σκηνής και σκηνικό παίζουν μεγάλο ρόλο στη δημιουργία ρεαλιστικών καθιστά . Όχι μόνο δεν θα ενισχύσει τη συνολική εμφάνιση της σκηνής , αλλά και την ψυχική Ray χρησιμοποιεί επίσης το περιβάλλον γύρω εστιακό αντικείμενο σας για την προμήθεια έμμεσο φωτισμό και κάνει την εικόνα φαίνονται πιο αληθινά . Εφαρμόζοντας φωτισμού ημέρας , όπως το "Mr Sun " επιλογή φωτισμού , παρέχει ένα φυσικό φως που ρίχνει σκιές και μπορεί ακόμη και να προσαρμοστεί ώστε να αντιπροσωπεύουν συγκεκριμένες ώρες της ημέρας . Τοποθετώντας ένα αεροπλάνο ή άλλα "πάτωμα " κάτω από το μοντέλο σας για να αντανακλούν αυτό το φως και δημιουργώντας ένα σκηνικό του ουρανού , όπως το " κ. Sky " ομόλογό του εργαλείου φως της ημέρας μπορεί να βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό προς την κατεύθυνση φέρνοντας τις σκηνές σας στη ζωή .

Η αντανάκλαση
Η

Ψυχική Ray καθιστά διαφανή και ανακλαστικές επιφάνειες πολύ καλά , αλλά το αποτέλεσμα μπορεί να φαίνεται ανιαρή , καθώς οι αντανακλαστικές επιφάνειες, απλά δεν έχουν αρκετά για να αντανακλούν . Διορθώστε αυτό με τη δημιουργία πρόσθετων αντικειμένων πίσω από τη φωτογραφική σας μηχανή ή άλλως από τη σκηνή σας και την εφαρμογή βασικών υλικών με τα αντικείμενα που αντιπροσωπεύουν τα χρώματα που θέλετε να αντανακλούν . Σκοτεινά αντικείμενα , θα κάνει τις πτυχές των κοσμημάτων ή άλλων πολύπλευρη ανακλαστικές επιφάνειες πιο έντονη , ενώ το φως ή χρωματιστά αντικείμενα θα προσθέσει λάμψη στους προβληματισμούς σας .
Εικόνων Final Gather
Η

Όταν πραγματοποιείτε mockups και προ- υφή καθιστά , πολλοί καλλιτέχνες προτιμούν μοντέλα με «πηλό» εμφάνιση . Με την επιλογή " Τελική Συγκέντρωση " στην καρτέλα " Έμμεση φωτισμός " επιτρέπει την άμορφη μοντέλα για να επιτευχθεί το μοντέλο από πηλό εμφάνιση , διατηρώντας παράλληλα τις μικρές λεπτομέρειες του μοντέλου απότομη . Ενεργοποίηση "Final Gather " ενεργοποιεί επίσης πολλές επιλογές για την ποιότητα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αυξηθεί το γενικό καθιστούν την ποιότητα του μοντέλου σας , ανεξάρτητα από το αν πρόκειται αποδίδεται ως ένα μοντέλο «πηλό» ή πλήρως υφή σκηνή .
Η
δειγματοληψία ποιότητα
Η

Προσαρμογή των ρυθμίσεων δειγματοληψίας για την " Renderer " καρτέλα του παραθύρου απόδοση μπορεί να έχει σημαντική επίδραση στην τελική ποιότητα των παρεχόμενων σκηνή στην Ψυχική Ray . Όσο υψηλότερες είναι οι ρυθμίσεις για τις ελάχιστες και μέγιστες δείγματα ανά pixel , οι ομαλότερη άκρες θα είναι στην τελική απόδοση . Το trade-off , φυσικά , είναι ότι αυτό αυξάνει την ποσότητα του χρόνου και την επεξεργαστική ισχύ που απαιτείται για την ολοκλήρωση τις καταστήσει στο 3ds Max .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα