λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνω μια Fast Forward κουμπιού Flash

" . Fla " Προσθέτοντας ένα γρήγορο κουμπί προς τα εμπρός σε ένα αρχείο Adobe Flash φαίνεται δυνητικά δύσκολη η πρώτη φορά που θα προσθέσετε μία . Το κουμπί απαιτεί αρκετές γραμμές κώδικα . Το πρώτο μέρος του κώδικα λέει το Flash player για να αυξήσει το ποσοστό των πλαισίων που ακούγεται όταν πατηθεί το κουμπί . Το δεύτερο μέρος ενημερώνει τον παίκτη για να μεταβείτε στο τέλος, αν δεν υπάρχουν αρκετά καρέ αριστερά στην ταινία να εκπληρώσει την πρώτη λειτουργία . Μπορείτε επίσης να προσθέσετε κώδικα για να πει στον παίκτη να σταματήσει η fast forward λειτουργία όταν το κουμπί απελευθερώνεται . Οδηγίες
Τοποθετώντας το κουμπί

1

ξεκινήσει Flash και ανοίξτε ένα « fla . " Το αρχείο . Προσθέστε ένα νέο στρώμα στο Timeline κάνοντας κλικ στο κουμπί " Νέο επίπεδο " στο " Timeline " πάνελ. Μετονομάστε το στρώμα κάνοντας κλικ στο όνομα και τη δακτυλογράφηση του « κουμπιού ». 2

Κάντε κλικ στο μενού " Παράθυρο " , επιλέξτε " Κοινή Βιβλιοθήκες" και κάντε κλικ στο "Κουμπιά ". Η βιβλιοθήκη κουμπιά ανοίγει σε ένα νέο πλαίσιο . Κάντε διπλό κλικ στο "Classic Buttons" φάκελο , τότε " Αναπαραγωγή ". Επιλέξτε το κουμπί " Gel Fast Forward " και σύρετε πάνω από το παράθυρο "Scene " . Οι "Ιδιότητες" πάνελ ανοίγει .
Εικόνων 3

Τύπος " forward_btn " στο " Instance Name" των "Properties " πάνελ.
Εικόνων η λειτουργία onPress
Η

4 Κάντε κλικ στο μενού " Παράθυρο " και επιλέξτε " Ενέργειες ". Οι παρακάτω γραμμές κώδικα θα κάνει την ταινία να παίξει τρεις φορές πιο γρήγορα όταν το κουμπί " Fast forward " πιέζεται .
5

Τύπος " forward_btn.onPress = λειτουργία () { " στην πρώτη γραμμή και πατήστε το πλήκτρο " Enter".
Η 6

Τύπος " _root.createEmptyMovieClip ( " controller_mc " ? , 1 ) ? . ». στη δεύτερη γραμμή και πατήστε το πλήκτρο " Enter "
Η 7

Τύπος " controller_mc.onEnterFrame = λειτουργία () { " στην τρίτη γραμμή και πατήστε το πλήκτρο " Enter "
Τετάρτη 8

Τύπος " _root.gotoAndStop ( _root._currentframe +3 ) ? " στην τέταρτη γραμμή και πατήστε " . Enter"
Η 9

Τύπος " αν ( _root._currentframe +3 > _root._totalframes ) { " στην πέμπτη γραμμή και " _root.gotoAndStop ( _root._totalframes ) ? " στην έκτη σειρά . Αυτό λέει το κουμπί για να μεταβείτε στο τέλος της ταινίας , εάν το πλήκτρο " Fast forward " πιέζεται όταν υπάρχουν λιγότερα από τρία πλαίσια αριστερά .
Η 10

Τύπος " } " στις σειρές επτά , οκτώ και εννέα για να τελειώσει αυτό το μέρος του κώδικα .
εικόνων Η λειτουργία onRelease

11

Τύπος " forward_btn.onRelease = λειτουργία () { " στην 10η γραμμή του " ? . δράσεις " πίνακα και πατήστε " Enter "

12

Τύπος " controller_mc.removeMovieClip ( ) ? " στην 11η γραμμή και πατήστε το πλήκτρο " Enter "Τύπος " } " στην επόμενη γραμμή για να κλείσετε αυτό .
Η 13 τμήμα του κώδικα .

Επιτρέπουν στο χρήστη να απελευθερώσει το κουμπί "Fast προς τα εμπρός " , ακόμη και αν το ποντίκι δεν είναι έτοιμη πάνω από το κουμπί εισάγοντας τρεις γραμμές κώδικα . Τύπος " forward_btn.onReleaseOutside = λειτουργία () { " στην επόμενη γραμμή "Ενέργειες" του πίνακα , και στη συνέχεια " controller_mc.removeMovieClip ( ) ? " Στην επόμενη γραμμή , ακολουθούμενη από την " } " στην τελευταία γραμμή

14

Ελέγξτε το κουμπί . Κάντε κλικ στο "Αρχείο" μενού , επιλέξτε "Προεπισκόπηση " και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί " Flash ".
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα