λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Η αυξανόμενη επίδραση στην AS3

Για την επίτευξη του αποτελέσματος αυξανόμενη παρατηρείται σε ορισμένα Flash κλιπ κινουμένων σχεδίων , όπως είναι κινούμενα βλαστούς καλλιέργεια λουλουδιών ή η καλλιέργεια , χρησιμοποιήσετε την κλάση TransitionManager σε ActionScript 3 . Με μόνο λίγες γραμμές κώδικα , AS3 επισπεύδει λειτουργούν πολύ πιο γρήγορα από ό, τι άλλες μεθόδους, όπως stop-motion animation . Δύο τύποι μετάβασης AS3 που είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για ένα αυξανόμενο φαινόμενο είναι οι Zoom and Fly μεταβάσεις . Προετοιμασία
Η

Πριν από τη χρήση ActionScript για να κάνει μια εικόνα μεγαλώνουν , πρέπει πρώτα να μετατρέψετε την εικόνα σε ένα σύμβολο ταινία clip . Πατήστε το πλήκτρο " F8" στο πληκτρολόγιο . Στη συνέχεια, δίνουν το σύμβολο ένα όνομα εμφάνισης στον πίνακα Properties . Μπορείτε να δώσετε οποιοδήποτε όνομα ? Ωστόσο , το παράδειγμα κώδικα σε αυτό το άρθρο χρησιμοποιεί " _grow ", όπως το όνομα σύμβολο . Πριν από την είσοδο κάθε κωδικό στον πίνακα Δράσεις -Frame , πρώτα επιλέξετε την τρέχουσα timeline κάνοντας κλικ στον πίνακα Timeline . Στη συνέχεια, επικολλήστε τον παρακάτω δύο γραμμές κώδικα για να καλέσετε την ActionScript TransitionManager και χαλάρωση κατηγορίες : . .

Fl.transitions εισαγωγής * ? Fl.transitions.easing εισαγωγής * ?
Εικόνων Ανάπτυξης χρησιμοποιώντας Zoom
Η

Το Zoom τύπο μετάβασης είναι χρήσιμο για την πραγματοποίηση αντικείμενα φαίνονται να μεγαλώνουν προς τα έξω . Μια εικόνα του ένα μικρό λουλούδι , για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας την επίδραση ζουμ θα εμφανίζονται να αναπτυχθούν σε ένα μεγαλύτερο λουλούδι . Αυτό το παράδειγμα χρησιμοποιεί το " myGrowth " μεταβλητή που πρέπει να χρησιμοποιείται με το Zoom τύπο μετάβασης . Το χαρακτηριστικό διάρκεια καθορίζει το χρόνο σε δευτερόλεπτα για το animation να ολοκληρωθεί . Αντιγράψτε και επικολλήστε τον παρακάτω κώδικα στις σειρές 3 και 4 του πίνακα ενεργειών . Μπορείτε να κάνετε προεπισκόπηση της κινούμενης εικόνας χρησιμοποιώντας το " Publish Preview " στο μενού Αρχείο

var myGrowth : TransitionManager = νέα TransitionManager ( _grow ) ? MyGrowth.startTransition ( { Τύπος : Zoom , διάρκεια: 3 } ) . ?

Η Vertical Ανάπτυξης Χρησιμοποιώντας Fly
Η

Το Fly τύπο μετάβασης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κάνει μια εικόνα φαίνεται να αναπτύσσεται προς μία κατεύθυνση , όπως ένα σουτ αυξάνεται από το γρασίδι ή ένα αμπέλι αυξάνεται προς τα κάτω ή από αριστερά ή δεξιά . Αυτός ο τύπος μετάβασης χρησιμοποιεί την " StartPoint " παράμετρο για να προσδιοριστεί ο τόπος όπου αρχίζει το αντικείμενο . Το παρακάτω παράδειγμα χρησιμοποιεί " 8 " για να ξεκινήσει από το κάτω μέρος της σκηνής . Μπορείτε να το αλλάξετε αυτό στο "7 " για την κάτω αριστερή γωνία ή " 9 " για το κάτω δεξιά . Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το " 1 " για την άνω αριστερή γωνία , " 2 " για το κέντρο ή " 3 " για την άνω δεξιά γωνία. Για να ξεκινήσετε από την αριστερή ή δεξιά πλευρά , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το " 4 " ή " 6 ". Επικολλήστε τον ακόλουθο κώδικα στο παράθυρο Ενέργειες -Frame να χρησιμοποιήσει τη μετάβαση Fly :

var myGrowth2 : TransitionManager = νέα TransitionManager ( _grow ) ? myGrowth2.startTransition ( { Τύπος : Fly , κατεύθυνση : Transition.IN , διάρκεια: 5 , startpoint : 8 } ) ?
εικόνων Μείωση Παράμετροι
Η

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χαλάρωση παραμέτρους για να αλλάξετε το ρυθμό ανάπτυξης σε μια κινούμενη εικόνα με τέσσερις τρόπους . "Regular " και " Strong" χαλάρωση προκαλεί η κινούμενη σταδιακά να επιταχύνει ή επιβραδύνει σε μια τακτική ή ισχυρό ρυθμό . " Επιστροφή " χαλάρωση δημιουργεί ένα φαινόμενο αναπήδησης , κάνοντας την εικόνα να αυξηθεί ελαφρώς μεγαλύτερο από το κανονικό , τότε συρρικνωθεί πίσω στο φυσιολογικό της μέγεθος . " Ελαστική " χαλάρωση είναι η ίδια όπως χαλάρωση πίσω , αλλά με μια ισχυρότερη επίδραση . Εφαρμόστε τρεις διαφορετικές ιδιότητες σε κάθε μία από αυτές τις παραμέτρους για να έχει η χαλάρωση ξεκινήσει με την έναρξη , στο τέλος ή τόσο στην αρχή και στο τέλος του animation . Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι " easIn ", " easeOut , " και " EaseInOut " Τοποθετήστε το " χαλάρωση " παράμετρο μετά την " διάρκεια " παράμετρο για να δούμε τα αποτελέσματά της ? Για παράδειγμα : .

. . fl.transitions εισαγωγής * ? fl.transitions.easing εισαγωγής * ? var myGrowth : TransitionManager = νέα TransitionManager ( _grow ) ? myGrowth.startTransition ( { Τύπος : Zoom , διάρκεια: 5 , διευκολύνοντας : Strong.easeOut } ) ?


Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα