λογισμικό

* Γνώση Υπολογιστών >> λογισμικό >> animation Λογισμικό

Πώς να κάνει Flash Games Με Stick Άνθρωποι

Flash ως ένα λογισμικό animation είναι ισχυρό και εξαιρετικά ικανή να παρέχει 2D και ακόμη και μερικά βασικά 3D animations . Από το σύντομο κλιπ που είναι μόνο λίγα δευτερόλεπτα μακριά σε μεγάλου μήκους ταινίες , Flash παρέχει τα εργαλεία και τις δυνατότητες για τους καλλιτέχνες και τους σχεδιαστές να αφήσουν τη φαντασία τους να τρέξει μέσα από κινούμενα σχέδια . Η απλούστερη μορφή του animation είναι το ραβδί σχήμα , και αντιπροσωπεύει ένα μέσο τόσο για τους αρχάριους να συνηθίσουν σε Flash , και εκείνους που δεν έχουν σημαντικές δεξιότητες μεράκι για να υλοποιήσουν τις ιδέες τους σε κινούμενα σχέδια . Μπορείτε να εμψυχώσει ραβδί τους ανθρώπους σε Flash , είτε καρέ -καρέ , ή με ActionScript , το οποίο παρέχει περισσότερο έλεγχο . Οδηγίες
Ισοπαλία Stick πρόσωπο σας
Η 1

Σχεδιάστε stick σας πρόσωπο στη σκηνή , χρησιμοποιώντας τα εργαλεία της γραμμής εργαλείων . Το εργαλείο κύκλος είναι γενικά καλύτερο για το κεφάλι , και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο γραμμής για να δημιουργήσετε τα κορμό , τα χέρια και τα πόδια . Δημιουργήστε το ραβδί πρόσωπο τόσο μεγάλη όσο χρειάζεται για να αισθάνεστε άνετα κάνοντας κλικ σε διάφορα μέρη με ακρίβεια . 2

Κάντε κλικ στο εργαλείο επιλογής στη γραμμή εργαλείων και σύρετε ένα ορθογώνιο γύρω από το ραβδί σας πρόσωπο στο στάδιο για να το επιλέξετε . Πιέστε το πλήκτρο F8 στο πληκτρολόγιό σας για να το μετατρέψει σε σύμβολο Κλιπ Movie . Στο παράθυρο διαλόγου που ανοίγει , βεβαιωθείτε ότι είναι επιλεγμένο "Movie Clip" και να δώσει stick σας πρόσωπο οποιοδήποτε όνομα θέλετε .
Εικόνων 3

Κάντε διπλό κλικ στο stick σας πρόσωπο για να το ανοίξετε για επεξεργασία . Στο χρονοδιάγραμμα στην κορυφή της σκηνής , κάντε δεξί κλικ στο πλαίσιο 2 και επιλέξτε " εισάγετε keyframe . " Τώρα τροποποιήσετε τα πόδια και τα χέρια του ραβδί προσώπου σας, σαν να είχαν αρχίσει να περπατήσει . Κάντε δεξί κλικ στο χρονοδιάγραμμα στο πλαίσιο 3 και εισάγετε ένα βασικό καρέ , και μετακινήστε τα χέρια και τα πόδια και πάλι ως εάν συνεχίζει να περπατήσει . Συνεχίστε προσθέτοντας όσες καρέ , όπως νομίζετε ότι είναι απαραίτητες για την ολοκλήρωση ενός ενιαίου κύκλου βάδισης . Κάνετε μια σημείωση για την αναφορά σας που σας λέει , όταν ο κύκλος με τα πόδια είναι σαν : " Περπάτημα : . Πλαίσια 1-10 "
Η

4 Τοποθετήστε ένα καινούργιο keyframe στο τέλος του κύκλου πόδια σας και να αρχίσετε να κάνετε stick άνθρωπος άλμα σας στον αέρα . Συνεχίστε προσθέτοντας keyframes για να ολοκληρωθεί ένα μόνο άλμα , κουνώντας τα χέρια , αν νομίζετε ότι είναι αναγκαία ή κατάρτιση στις γραμμές των επιπτώσεων στο έδαφος, όταν προσγειώνεται . Κάνετε μια σημείωση στο σημειωματάριο σας που σας λέει όπου τα πλαίσια άλμα είναι σαν : " Άλμα : . Πλαίσια 11-15 "
5

Συνεχίστε την προσθήκη πλαισίων , όπως είναι απαραίτητο για να θέσει σχήμα stick σας σε διαφορετικές θέσεις ή κοινών δράσεις όπως νομίζετε ότι μπορεί να είναι αναγκαία σε κινούμενα σχέδια σας . Μερικές ιδέες περιλαμβάνουν καθιστικό, πέφτοντας κάτω , σκύβει και σκέψης . Αν έχετε σχεδιάσει ένα έκφραση του προσώπου , θα θέλετε να δημιουργήσετε ακολουθίες πλαίσιο για τα πράγματα όπως το γέλιο , κλάμα , συνοφρύωμα , κλπ. Οι δράσεις δεν πρέπει να είναι μια ακολουθία των καρέ ? Μπορεί να είναι ένα ενιαίο πλαίσιο . Απλά να παρακολουθείτε την σημειωματάριο σας , όπου κάθε δράση ή έκφραση είναι σχετικά με το χρονοδιάγραμμα .
Εικόνων Κίνηση ραβδί σχήμα σας με ActionScript
Η

6 Κάντε κλικ στο κουμπί " Νέο επίπεδο " κάτω από το χρονοδιάγραμμα για να εισάγετε ένα νέο στρώμα πάνω από την τρέχουσα. Κάντε κλικ στο πρώτο πλαίσιο του νέου αυτού στρώματος και πιέστε το πλήκτρο F9 για να ανοίξετε τον πίνακα δράσεις . Βάλτε ένα κωδικό σταματήσει δράση στον πίνακα για αυτό το πλαίσιο , προκειμένου να αποφευχθεί stick πρόσωπο σας από ακριβώς εμψύχωση μέσω όλων αλληλουχίες σας το συντομότερο αρχίζει την ταινία σας : stop () ?
Η

7 Κάντε κλικ στο " Scene 1 " ψίχουλο σύνδεσμο κάτω από το χρονοδιάγραμμα για να αφήσει την επεξεργασία stick πρόσωπο σύμβολο Clip ταινία σας και να επιστρέψετε στην κύρια χρονοδιάγραμμα . Κάντε κλικ στο stick σας πρόσωπο στη σκηνή και, στη συνέχεια , στον πίνακα Επιθεωρητή Ιδιοτήτων , δώστε ένα όνομα εμφάνισης του : " . StickPerson1 "
8

Κάντε κλικ στο πλαίσιο 1 του timeline σας και πατήστε το πλήκτρο F9 για να ανοίξετε ο πίνακας δράσεις . Εδώ είναι όπου θα ξεκινήσει η αποστολή εντολών στο stick σας πρόσωπο . Όλες οι εντολές σας θα είναι " gotoAndPlay " ή εντολές " gotoAndStop " που λένε stick σας πρόσωπο ό, τι το πλαίσιο για να πάτε στο για να δείξει τη σειρά κινουμένων σχεδίων που δημιουργήσατε . Για παράδειγμα , μετά από τα παραδείγματα του πλαισίου που χρησιμοποιείται παραπάνω , αν θέλετε να ξεκινήσετε την ταινία σας, έχοντας κολλήσει το πρόσωπο σας θα σας καθοδηγήσει σε ένα keyframe εισάγετε την εντολή : stickPerson1.gotoAndPlay ( 1 ) ?
Η 9

κάντε δεξί κλικ στη λωρίδα χρόνου στο σημείο όπου animation σας θα τελειώσει ( αν είναι το περπάτημα , που θα τελειώσει στο καρέ 10 σε αυτό το παράδειγμα , έτσι δεξί κλικ στο πλαίσιο 10 ) , και εισάγετε άλλο ένα keyframe . Πατήστε το πλήκτρο F9 για να ανοίξετε τον πίνακα δράσεις , εάν δεν είναι ήδη ανοιχτή , και να δώσει στο πρόσωπο ραβδί την επόμενη εντολή . Αν θέλετε το πρόσωπο ραβδί για να κρατήσει τα πόδια σας θα επιστρέψει στο πλαίσιο 1 : stickPerson1.gotoAndPlay ( 1 ) ?

Εάν , ωστόσο, θα ήθελε το πρόσωπο ραβδί για να ξεκινήσετε αμέσως τώρα , θα κάνατε , στο παραπάνω παράδειγμα , στείλτε το Clip ταινία σε αυτό το πλαίσιο : stickPerson1.gotoAndPlay ( 11 ) ?

10

Συνεχίστε την προσθήκη πλαισίων , όπως απαιτείται και με ActionScript στο σωστό keyframes για να αλλάξετε τη δράση των κινουμένων σχεδίων σας, όπως απαιτείται <. br >

Η

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα