Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Πώς να κάνει ένα παιχνίδι πινγκ πονγκ με τον κώδικα σε VB

Η απλότητα είναι το κλειδί για την λαμπρότητα . Τα βιντεοπαιχνίδια έχουν συνέχισαν να αυξάνονται σε πολυπλοκότητα από την έναρξή τους , αλλά ο τίτλος που είναι ένα γνωστό όνομα μεταξύ των gamers όλων των γενεών εξακολουθεί να υπνωτίσει . Αυτό το παιχνίδι είναι Pong . Χρησιμοποιώντας την σύγχρονη τεχνολογία , όπως η Visual Basic , μπορείτε να αναδημιουργήσει το δικό σας παιχνίδι πινγκ - στιλ με όλη την απλότητα και προσθετικών τρέλα που μπορεί ή δεν μπορεί να θυμηθεί ως παιδί . Οδηγίες
Η 1

Ανοίξτε Visual Basic και κάντε κλικ στο κουμπί Δημιουργία , που βρίσκεται στην επάνω αριστερή γωνία . Από το παράθυρο που εμφανίζεται , επιλέξτε το Windows Αίτηση ή Web Site με τις προτιμήσεις σας , και πληκτρολογήστε τον τίτλο του παιχνιδιού στο πεδίο Όνομα . 2

Επιλέξτε Θέα από το μενού που ακολουθείται από Tool Box . . Κάντε διπλό κλικ αντικείμενα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για το παιχνίδι σας και να τους σύρει στη φόρμα στην οθόνη εικόνων
3

Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό στο προκύπτον κωδικοποίησης σελίδα: Dim vmom As Integer ' κατέχει της μπάλας κάθετη momentumDim hmom As Integer ' κατέχει οριζόντια momentumPrivate της μπάλας Sub Form_Load ( ) Randomize'make τις κατακόρυφες και οριζόντιες ορμές randomvmom = 100 + Int ( γύρος * 200 ) = 100 hmom + Int ( γύρος * 200 ) End Sub SubPrivate Form_MouseMove ( Button As Integer , Shift As Integer , X As Single , Y As Single ) « να μετακινήσετε το κουπί για να positionShape1.Left = X του ποντικιού - ( Shape1.Width /2 ) End Sub SubPrivate Timer1_Timer () κυκλοφορούν την μπάλα , με βάση το virtical και οριζόντια momenutmShape2.Top = Shape2.Top + vmomShape2.Left = Shape2.Left + hmom'see αν η μπάλα χτυπήσει την επιφάνεια του πτερυγίου Αν ( Shape2.Top + Shape2.Height ) > Shape1.Top ThenIf Shape2 . αριστερά + Shape2.Width > = Shape1.Left Και Shape2.Left <= Shape1.Left + Shape1.Width Thenvmom = - vmomEnd IfEnd If'see αν η μπάλα έχει χτυπήσει την άκρη του screenIf ( Shape2.Left + Shape2 . πλάτος ) > Form1.Width ThenShape2.Left = Form1.Width - Shape2.Widthhmom = - hmom ' αυτό ανατρέπει το μπάλας directionElseIf Shape2.Left <0 ThenShape2.Left = 0hmom = - hmom ' αυτό ανατρέπει το directionElseIf Shape2.Top μπάλας <0 ThenShape2.Top = 0vmom = - vmom ' αυτό ανατρέπει το μπάλας directionElseIf Shape2.Top > Form1.Height ThenMsgBox « Έχασες ! " Timer1.Enabled = FalseEnd IfEnd Sub
Η 4

Πατήστε F5 για να εκτελέσετε το πρόγραμμα .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα