Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Visual Βασικά Προγραμματισμός

Πώς να στείλετε ένα Buffer για να κλείσει ένα Socket

Οι System.Net.Sockets Περιοχή σε Visual Studio.Net παρέχει ένα διαχειριζόμενο εφαρμογή των Windows Sockets ( Winsock ) διεπαφή για τους προγραμματιστές που θέλουν να αναπτύξουν τις εφαρμογές του δικτύου . Τάξεις υποδοχής περιλαμβάνουν τις ακόλουθες μεθόδους : Αποδοχή , αποστολή και λήψη . Αποδοχή μέθοδος δημιουργεί ένα νέο Socket για μια νεοσυσταθείσα σύνδεση , Αποστολή μέθοδος στέλνει δεδομένα σε ένα συνδεδεμένο Socket και λάβετε μέθοδος λαμβάνει δεδομένα από ένα δεσμευμένο Socket σε ένα buffer παραλαβής. Οδηγίες
Η

1 Κάντε κλικ στο κουμπί " Έναρξη", " Όλα τα προγράμματα " και " Visual Studio " για να ανοίξετε το Visual Studio IDE . Κάντε κλικ στο " Αρχείο" και " Νέο" για να δημιουργήσετε ένα νέο έργο . Επιλέξτε " Visual Basic" ως γλώσσα προγραμματισμού και " Class Library " ως πρότυπο εφαρμογής . 2

Πληκτρολογήστε ένα όνομα για το έργο και επιλέξτε μια θέση κάνοντας κλικ στο " Αναζήτηση ". Κάντε κλικ στην κατηγορία για το . " Λύση Explorer " για να ανοίξετε το παράθυρο κώδικα
εικόνων 3

Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό στο ServerSocket περιλαμβάνουν χώρο ονομάτων : Εισαγωγή SystemImport System.NetImport System.Net.Sockets
Η 4

Καθορισμός μεταβλητών , χρησιμοποιώντας τον ακόλουθο κώδικα : Dim ServerSocket AS SocketDim clientSocket AS SocketDim receiveBuffer ( buffersize ) AS ByteDim sendBuffer ( buffersize ) AS ByteDim rc AS receiveBuffer

5

Δημιουργήστε το socket server και να το θέσει σε ακούστε : ServerSocket = Νέα Socket ( _localAddress.AddressFamily , _sockType , _sockProtocol _ ) serverSocket.Bind ( localEndPoint ) serverSocket.Listen ( 1 )
Η 6

Δημιουργήστε η υποδοχή του πελάτη , buffer λήψης από την πρίζα του server και κλείστε την υποδοχή : clientSocket = serverSocket.Accept ( ) rc =

εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα