Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Ανάπτυξη παιχνιδιών σε Java

Η παραδοσιακή γλώσσα της ανάπτυξης παιχνιδιών έχει C + + λόγω της ταχύτητας του , αλλά Java έχει κερδίσει έδαφος . Τα περισσότερα παιχνίδια είναι ακόμα γραμμένο σε άλλες γλώσσες , αλλά η Java έχει δει μερικά δελτία υψηλού προφίλ , ειδικά όταν το παιχνίδι δημιουργήθηκε από ανεξάρτητους προγραμματιστές , και έχει μερικά ισχυρά εργαλεία έτοιμα για τους προγραμματιστές να χρησιμοποιούν . Πλεονεκτήματα για την ανάπτυξη παιχνιδιών
Η

Μέχρι στιγμής , το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της Java , μέσα και έξω από την ανάπτυξη του παιχνιδιού , είναι ότι σχεδιάστηκε από την αρχή να είναι μια γλώσσα cross-platform . Παιχνίδια γραμμένο σε Java απαιτούν λίγα σε καμία τροποποίηση για να τρέξει οποιοδήποτε σύστημα που υποστηρίζει τη μηχανή εκτέλεσης Java . Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο τα Windows , Mac και Linux υπολογιστές , αλλά και πολλά κινητά τηλέφωνα και άλλες συσκευές . Παιχνίδια γραμμένο σε Java μπορεί να τρέξει ακόμα και μέσα σε παράθυρα του προγράμματος περιήγησης . Η Java είναι επίσης μια ώριμη γλώσσα και δεν είναι πλέον επιρρεπείς στις δραματικές και του έργου -σπάζοντας αναθεωρήσεις που εξακολουθούν να εμφανίζονται σε νεότερες γλώσσες όπως Python και Ruby . Τέλος , σε σχέση με C + + , Java είναι μια εύκολη γλώσσα για να μάθουν και να χρησιμοποιούν καλά .
Εικόνων Μειονεκτήματα για την ανάπτυξη παιχνιδιών
Η

Java έχει μερικά μειονεκτήματα . Java προγράμματα απαιτούν την εγκατάσταση μιας εικονικής μηχανής Java στον υπολογιστή που θα τρέχει το παιχνίδι , και πολλοί υπολογιστές δεν έρχονται με Java εγκαθίσταται από προεπιλογή . Είναι επίσης ελαφρώς πιο αργή από την παραδοσιακή γλώσσα της ανάπτυξης παιχνιδιών , C + + , και Java που κάνει μια κακή επιλογή για τα παιχνίδια που θέλουν να πιέσουν την κατάσταση της τέχνης στην απόδοση των γραφικών . Τέλος , καθόσον η C + + και όχι Java ήταν η lingua franca της ανάπτυξης παιχνιδιών για δεκαετίες , πολλά τυποποιημένα βιβλιοθήκες και τα εργαλεία , όπως το DirectX και OpenGL βιομηχανία έχουν σχεδιαστεί για την υποστήριξη C + + πρώτα απ 'όλα και Java μόνο εκ των υστέρων , αν όχι καθόλου .
εικόνων
παιχνίδι Κινητήρες
Η

Η επίσημη έκδοση του Java έρχεται με υποστήριξη για όλα τα εργαλεία που απαιτούνται για την ανάπτυξη παιχνιδιών , όπως Java2D και Java3D , αλλά εμπορικά παιχνίδια Java όπως Tribal Trouble και Minecraft είναι γραμμένα αντί με μια πιο εξειδικευμένη βιβλιοθήκη παιχνιδιών . Επιλογές για μηχανές παιχνιδιών Java περιλαμβάνουν το ελαφρύ Java Graphics Library ( lwjgl ) , μια άμεση σύνδεση με το OpenGL βιβλιοθήκη γραφικών και το Slick μηχανή του παιχνιδιού , μια μηχανή για τη σύνταξη 2D παιχνίδια που χρησιμοποιεί το lwjgl . Μια άλλη επιλογή είναι η jMonkeyEngine , επίσης, με βάση την OpenGL , αλλά επίσης ενσωματωμένη με το Bullet Physics Βιβλιοθήκη και τη βιβλιοθήκη NiftyGUI .
Εικόνων Εμπορική Παιχνίδια Αναπτύχθηκε σε Java
Η

Ένας αριθμός οι εμπορικές παιχνίδια έχουν αναπτυχθεί σε Java . Το δημοφιλές παιχνίδι sandbox κατασκευή Minecraft γράφτηκε χρησιμοποιώντας Java με lwjgl , καθώς και Tribal Trouble , ένα 3D παιχνίδι στρατηγικής σε πραγματικό χρόνο στον οποίο ο παίκτης πρέπει να καθοδηγεί Βίκινγκς και οι Ινδοί στις μάχες τους εναντίον του άλλου . Poisonville , μια μαζική multiplayer online παιχνίδι παίζει ρόλο που αναπτύχθηκε στο πρωτάθλημα με το περιοδικό Playboy , αναπτύχθηκε με τη χρήση jMonkeyEngine . Επίσης, αναπτύχθηκε με jMonkeyEngine είναι Grappling Hook , ένα παιχνίδι παζλ δράσης πρώτου προσώπου .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα