Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να αναπτύξει ένα παιχνίδι Tetris σε Java Χωρίς Applet

Ο Ρώσος επιστήμονας Alexey Pajitnov ανέπτυξε το τηλεοπτικό παιχνίδι Tetris το 1984 . Συνδυάζει παζλ και παιχνίδια δράσης , απαιτώντας από τους παίκτες για να τοποθετήσετε τα κομμάτια του παζλ μέσα σε χρονικό περιορισμό καθώς πέφτουν στο κάτω μέρος του αγωνιστικού χώρου . Μετατρέποντας ένα Java applet Tetris σε μια εφαρμογή περιλαμβάνει την αντικατάσταση κάθε χρήστη συνάρτηση γεγονός (π.χ. κλικ του ποντικιού ) ενός applet με ισοδύναμη λειτουργία μιας εφαρμογής Java . Την ανάπτυξη μιας εφαρμογής Java Tetris , εκτός από την παράδοση του ικανοποίηση για την παραγωγή του παιχνιδιού , θα οικοδομήσει γνώσεις προγραμματισμού που μπορείτε να εφαρμόσετε για να αναπτύξουν άλλα παιχνίδια . Τα πράγματα που θα χρειαστείτε
Java κιτ ανάπτυξης
Η Εμφάνιση Περισσότερες οδηγίες
Η 1

Κατεβάστε τον πηγαίο κώδικα για μια βοηθητική εφαρμογή Java εφαρμογή Tetris κλώνος . Μεταγλώττιση του κώδικα σε ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης σας ( IDE ) , στη συνέχεια, να τρέξει και να παίξει το παιχνίδι . Κρατήστε σημειώσεις σχετικά με το πώς θα θέλατε να αλλάξει το παιχνίδι . 2

Δημιουργήστε μια νέα, κενή αίτηση ( όχι applet ) σε IDE σας . Στη συνέχεια, αντιγράψτε αυτές τις λειτουργίες του applet δεν είναι εισηγμένες στο " Building Applets " σελίδα της Oracle . Οι λειτουργίες αυτές είναι συγκεκριμένες για τις βοηθητικές εφαρμογές Java .
Εικόνων 3

Αντιγράψτε στην εφαρμογή σας οι λειτουργίες από ένα δείγμα εφαρμογής συσκευασμένο με IDE σας που υλοποιεί την ίδια λειτουργικότητα εκδήλωση ως το Tetris applet που κατεβάσατε .

για παράδειγμα , ο κώδικας από την εφαρμογή του δείγματος που ανιχνεύει και ανταποκρίνεται στο κάθε πάτημα πλήκτρου μπορεί να εμφανίζεται ως

δημόσια KeyPressDetected ( eventObject ε) {

αν ( e.key = SPACE_KEY ) {

//Respond να πατήσετε το πλήκτρο διαστήματος από εδώ

} }


Αντιγράψτε αυτόν τον κώδικα στην εφαρμογή σας Tetris να αντικαταστήσει τον κώδικα της applet " actionPerformed », η οποία απαντά στο χρήστη πατώντας το πλήκτρο" Space " .
Η 4

Διαβάστε τον πηγαίο κώδικα σε IDE σας . Γράψτε σχόλια για τυχόν τμήματα κώδικα καταλαβαίνετε . Για παράδειγμα , μπορείτε να δείτε μια γραμμή κώδικα που διαβάζει όπως αυτό :

Piece_velocity = Piece_velocity + 0.5 ?

Μπορείτε να προσθέσετε το ακόλουθο σχόλιο στο εν λόγω δήλωση:

//Αύξηση του ποσοστού τα κομμάτια του παζλ πέφτουν
5

Εκτυπώστε το πηγαίο κώδικα και, στη συνέχεια , πληκτρολογήστε τον και να το μεταφράσει . Να πληκτρολογείτε ξανά τις δυνάμεις κωδικός σας για να το διαβάσετε προσεκτικά , η οποία αποτελεί προϋπόθεση για την κατανόηση περισσότερα του προγράμματος . Γράψτε περισσότερα σχόλια που περιγράφουν το σκοπό νέες δηλώσεις , όπως μπορείτε να καταλάβετε
Η 6

Επαναπληκτρολόγηση , καταρτίζουν και να τρέξει το παιχνίδι και πάλι , αλλά χωρίς να κοιτάτε το πηγαίο κώδικα για μια συγκεκριμένη λειτουργία - . Απαγγείλει τη λειτουργία αυτή από μνήμη , όσο καλύτερα μπορείτε . Μόλις μπορείτε να απαγγέλλουν την επιλεγμένη λειτουργία , επιλέξτε ένα άλλο για να εκθέσει και να επαναλάβετε αυτό το βήμα . Συνεχίστε με αυτόν τον τρόπο έως ότου έχετε διαπράξει κάθε λειτουργία στη μνήμη . Μόλις ολοκληρωθεί αυτό το βήμα , την κατανόησή σας αρκετό από το πρόγραμμα αρκεί να το αλλάξετε .
Η 7

Πληκτρολογήστε τον κώδικα του προγράμματος για μια αισθητική αλλαγή ( π.χ. χρώμα από τα κομμάτια του παζλ , ο χρόνος μεταξύ των νέων τεμαχίων ) που σημειώσατε στο βήμα 1 . Για παράδειγμα , για να αλλάξετε το χρώμα ενός κομματιού από κίτρινο σε χρυσό , ο κώδικάς σας μπορεί να εμφανίζεται ως εξής :

Puzzle_color.Red = 192 ?

Puzzle_color.Green = 161 ?

Puzzle_color.Blue = 4 ?
8

Γράψτε τον κώδικα του προγράμματος για μια πιο σημαντική αλλαγή στη λίστα σας , όπως η λογική που καθορίζει την ταχύτητα των κομματιών του παζλ . Για παράδειγμα , για να στηρίξει την ταχύτητα με τον αριθμό των τεμαχίων που διατίθενται , μπορείτε να γράψετε τα εξής :

εάν ( nPiecesPlace > = 20 ) {

piece_velocity + = 0,3 ?

}
Η 9

Γράψτε τον κώδικα του προγράμματος για κάθε ένα από τα υπόλοιπα στοιχεία στη λίστα των αλλαγών για την υλοποίηση της αλλαγής . Ολοκλήρωση αυτής της διαδικασίας παράγει τη δική σας παραλλαγή του Tetris σε μια εφαρμογή Java .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα