Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να Ισοπαλία Πυραμίδες στην Java

Ένα από τα πρώτα βήματα για να γίνει ένας προγραμματιστής Java συνεπάγεται την εκμάθηση πώς να δημιουργήσετε ένα βρόχος "for" , όπου ένα συγκεκριμένο σύνολο των δράσεων επανέλαβε μέχρι ένα προκαθορισμένο μετρητής φτάσει μια ορισμένη τιμή . Το επόμενο βήμα είναι η κατασκευή ένθετων "για την" βρόχους. Αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία ενός " για" βρόχο και στη συνέχεια τοποθετώντας ένα άλλο " για" βρόχο στο αρχικό βρόχο. Ένας τρόπος για να μάθουν και να εξασκήσουν να γίνει αυτό είναι με την εκπόνηση μιας πυραμίδας αστέρι - ή μια πυραμιδική μορφή που αποτελείται από το σύμβολο * . Οδηγίες
Η 1

Καθιέρωση την τάξη με τη χρήση του δημόσιου λειτουργίας :

δημόσια τάξη classname { }

Αντικατάσταση " ClassName " με το όνομα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την κατηγορία 2

Ρύθμιση εισόδους και εξόδους της κλάσης χρησιμοποιώντας την δημόσια στατική άκυρη κύρια λειτουργία : .

δημόσια στατική άκυρη κύρια ( String args [ ] ) { }

Τοποθετήστε το ανάμεσα στις αγκύλες τάξη .
εικόνων 3

Πληκτρολογήστε το αρχικό " για " βρόχο , το οποίο θα αυξηθεί η μεταβλητή " p" κατά 1 κάθε φορά που το πρόγραμμα τελειώνει χαραχθεί μια γραμμή :

για ( int p = 1 ? p <10 ? p + + ) { }

να Τοποθετήστε ανάμεσα στα δημόσια στατική άκυρη κύρια στηρίγματα
Η 4

Δημιουργήστε το αρχείο. δεύτερη βρόχος "for" , το οποίο θα αυξηθεί η μεταβλητή " q" με 1 , ενώ σε μια σειρά και να συντάξει ένα άλλο τμήμα της πυραμίδας :

για ( int q = 0 ? q 5

Κατευθύνετε το πρόγραμμα για να μεταβείτε στην επόμενη γραμμή κάθε φορά που κάθε φορά που τελειώνει χαραχθεί μια γραμμή και είναι έτοιμο να επιστήσει την επόμενη σειρά:

System.out.println ( ) ?

Τοποθετήστε αυτό μετά το δεύτερο " για " βρόχο , αλλά πριν από την πρώτη " για " τη δεύτερη ομάδα βρόχου
Η .
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα