Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Java

Πώς να Ισοπαλία Πολλαπλά σχήματα σε Java

Graphics2D κλάση Java περιλαμβάνει μεθόδους απόθεμα για τη δημιουργία γραμμών , ορθογώνια και ελλείψεις , αλλά και τη δημιουργία άλλων πιο περίτεχνα σχήματα είναι λίγο πιο περίπλοκη . Java χρησιμοποιεί πολυγραμμές να καθορίσει τις γραμμές που κινείται μέσα από πολλαπλά σημεία . Όταν έχετε ορίσει μια πλήρη polyline , μπορείτε να την τροποποιήσετε σε ένα πολύγωνο . Μπορείτε να δημιουργήσετε όσες πολυγώνων που χρειάζεστε στον ίδιο χώρο σχεδίασης . Για να δείτε το σχέδιό σας , θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα JFrame και προσθέστε το συστατικό το σχέδιό σας στο πλαίσιο . Οδηγίες
Η

1 Δημιουργήστε ένα νέο έργο στην προτιμώμενη ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης ( IDE ) . Δημιουργήστε μια νέα κατηγορία στο έργο σας και το όνομα " DrawingComponent . " Εισάγετε τις παρακάτω γραμμές πάνω από την δήλωση της κλάσης για να εισάγουν τα απαραίτητα μαθήματα σε τάξη σας :

java.awt.Color εισαγωγής ? Java.awt εισαγωγής . γραφικά? java.awt.Graphics2D εισαγωγής ? java.awt.geom.GeneralPath εισαγωγής ? javax.swing.JComponent εισαγωγής ? 2

Τύπος " εκτείνεται JComponent " αμέσως μετά " DrawingComponent » στην τάξη σας δήλωση.
εικόνων 3

Δημιουργήστε μια νέα μέθοδο που θα λάβει μια σειρά από σημεία και να επιστρέψει ένα πολύγωνο με βάση αυτά τα σημεία . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό μέσα στην τάξη DrawingComponent σας :

GeneralPath πολύγωνο ( int [ ] xPoints , int [ ] yPoints ) { }


Η 4

Δημιουργήστε ένα νέο GeneralPath αντιρρήσεις για καθορισμό της περιμέτρου του πολυγώνου . Πληκτρολογήστε τον κωδικό αυτό στη μέθοδο πολύγωνο :

GeneralPath πολύγωνο = νέα GeneralPath ( GeneralPath.WIND_EVEN_ODD , xPoints.length ) ?
5

Ορίστε τη διαδρομή μέσω των σημείων στο σχήμα σας με ένα βρόχος "for" . Εισάγετε τον κωδικό :

polygon.moveTo ( xPoints [ 0 ] , yPoints [ 0 ] ) ? Για ( int index = 1 ? Index Η

6 Ολοκληρώστε τη διαδρομή , να το μετατρέψετε σε ένα κλειστό πολύγωνο και να επιστρέψει το πολύγωνο με τον ακόλουθο κώδικα :

polygon.closePath ( ) ? επιστρέψει πολύγωνο ?
Η 7

Δημιουργήστε μια νέα μέθοδο ζωγραφικής μέσα στην τάξη DrawingComponent . Πληκτρολογήστε τον ακόλουθο κώδικα μέσα σε παρένθεση της κλάσης , αλλά έξω από την παρένθεση της μεθόδου πολυγώνου :

χρώμα δημόσια άκυρη ( Graphics g ) { Graphics2D G2D = ( Graphics2D ) g ?

}

8

προετοιμαστεί δύο συστοιχίες με τα σημεία που ορίζουν την πρώτη σας σχήμα , στη συνέχεια να περάσει με τη μέθοδο πολύγωνο και σχεδιάστε το αποτέλεσμα . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό στο εσωτερικό της μεθόδου βαφής , αλλά μετά τη δήλωση γραφικών :

int xPoints [ ] = { 100 , 125 , 125 , 75 , 75 } ? Int yPoints [ ] = { 0 , 20 , 50 , 50 , 20 } ? g2d.fill ( πολύγωνο ( xPoints , yPoints ) ) ?

Επαναλάβετε αυτόν τον κωδικό με τη χρήση των νέων συστοιχιών με διαφορετικά σημεία για να σχεδιάσετε πολλά πολύγωνα
Η 9

Δημιουργήστε ένα . νέα JFrame στην κύρια μέθοδο του έργου σας και τοποθετήστε το σχέδιό σας σε αυτό για να εμφανίσετε τα σχήματα σας . Εισάγετε τον παρακάτω κωδικό στην κύρια μέθοδο project σας : καρέ

" javax.swing.JFrame = νέα javax.swing.JFrame ( ) ? Frame.getContentPane ( ) προσθέστε ( νέα DrawingComponent ( ) ) ? Int frameWidth . = 300 ? int frameHeight = 300 ? frame.setSize ( frameWidth , frameHeight ) ? frame.setVisible ( αλήθεια)? "
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα