Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Τι είναι ένα σφάλμα Υπολογισμού

; Ένα σφάλμα υπολογισμού είναι ένα σφάλμα στη λειτουργία ενός προγράμματος ηλεκτρονικού υπολογιστή , όπου το αποτέλεσμα του υπολογισμού βρίσκεται εκτός των καθορισμένων ορίων που προβλέπονται από τον υπολογισμό . Αυτά τα λάθη μπορούν να εισαχθούν από σφάλματα στο πρόγραμμα υπολογιστή ή τους περιορισμούς του υλικού , και βρίσκονται συνήθως με τη χρήση μηχανισμών σφάλματος σύλληψης , που διακόπτει τη λειτουργία του προγράμματος . Μαθηματική Λάθη
Η

Ένα μαθηματικό σφάλμα υπολογισμού συμβαίνει όταν ένα μαθηματικό αποτέλεσμα η λειτουργία δεν μπορεί να υπολογιστεί από το λογισμικό . Οι πιο κοινές από αυτές είναι μια διαίρεση με το μηδέν λάθους: οποιοσδήποτε αριθμός διαιρείται με το μηδέν στο άπειρο αποτέλεσμα , το οποίο είναι συνήθως ένα σταμάτημα λάθος στη γλώσσα που χρησιμοποιείται για να γράψει το λογισμικό . Διαίρεση με το μηδέν λάθη εισάγονται εύκολα όταν οι μεταβλητές που χρησιμοποιούνται στις εξισώσεις : αυτό δεν είναι αμέσως προφανές ότι το 1 /( cos ( x ) + 1 ) έχει ως αποτέλεσμα μια διαίρεση με το μηδέν λάθους, όταν το x είναι ίσο με το pi
Η .
σειρά Λάθη
Η

ένα λάθος σειρά εμφανίζεται όταν είτε ο αριθμός είναι πολύ μεγάλο ή μικρό για να αντιπροσωπεύεται από τη γλώσσα του υπολογιστή , ή όταν μια ρουτίνα για τον έλεγχο σφαλμάτων καθορίζει ότι ένα αποτέλεσμα είναι παράλογο . Για παράδειγμα , πολλές γλώσσες προγραμματισμού έχουν ένα ανώτατο όριο του 2 ^ 32 ? Χρησιμοποιώντας τον αριθμό 4294967296 ή υψηλότερο μπορεί να οδηγήσει σε μια παράσταση του απείρου ή αρνητικό αριθμό , το οποίο στη συνέχεια θα μπορούσε να προκαλέσει παράλογο αποτελέσματα . Καλή τεχνική προγραμματισμού περιλαμβάνει τον έλεγχο κυμαίνονται ανάλογα με την περίπτωση : . Για παράδειγμα, ένα θερμοστάτη στο σπίτι μπορεί να καταγράφουν θερμοκρασίες μεταξύ 140 και -60 βαθμούς Κελσίου , αλλά θα πάει σε λειτουργία διόρθωσης σφαλμάτων , εάν καταγραφεί θερμοκρασία 350 βαθμούς Φαρενάιτ
Η
Η λάθη Ελέγχου
Η

ένα σφάλμα αθροίσματος ελέγχου σχετίζεται με λάθος σειρά , αλλά είναι πάντα αποτέλεσμα του προγραμματισμού σφάλματος σύλληψης . Checksums είναι ραγδαίες υπολογισμούς που καθορίζουν τους όρους που πρέπει να είναι αλήθεια , και να ανακαλύψουν τα λάθη σε εισερχόμενα δεδομένα , όταν το αποτέλεσμά τους είναι ψευδής . Για παράδειγμα , σκεφτείτε μια αποθήκη που μετρά τα εισερχόμενα στοιχεία που φτάνουν πάντα σε περιπτώσεις 108 . Το λογισμικό είπε ότι 42.226 είδη έφτασε χθες . Μια λειτουργία checksum προσθέτοντας τα ψηφία μαζί θα καθορίσει αυτό είναι εσφαλμένα στοιχεία : 4 + 2 + 2 + 2 + 6 = 16 , αλλά και όλα τα πολλαπλάσια του 108 πρέπει να έχουν τα ψηφία που ομοιόμορφα προσθέσετε έως και πολλαπλάσιο του 9
Η .
Διόρθωση των σφαλμάτων Υπολογισμός
Η

ποιότητας λογισμικού περιέχει πάντα παγίδευση σφαλμάτων που προβλέπει τυχόν λάθη και τους αποτρέπει από το να σταματήσει το λογισμικό ή να παράγουν αποτελέσματα παράλογο . Για παράδειγμα , μια μετάφραση από δεκαδικό σε δυαδικό αριθμούς μπορεί να προκαλέσει κάποια προγράμματα για να δηλώσει ότι το τετράγωνο της τετραγωνικής ρίζας του 2 ήταν ίση με 1,99 ? Αυτό έχει διορθωθεί σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού , αλλά η ευθύνη βαρύνει τον προγραμματιστή να γνωρίζει πηγές σφάλματος , όπως αυτό , και η διόρθωσή τους , όταν αυτά συμβαίνουν . Για παράδειγμα , εάν μια διαίρεση με το μηδέν λάθος παγιδεύεται από καλό λογισμικό , αντί να συντρίβεται , θα προσδιοριστεί ο τόπος όπου διαπράχθηκε η είσοδος μηδέν και να το επισημάνω στο χρήστη .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα