Προγραμματισμός

* Γνώση Υπολογιστών >> Προγραμματισμός >> Προγραμματισμός Υπολογιστών Γλώσσες

Πώς να δημιουργήσετε μια σκακιέρα σε OpenGL

OpenGL προσφέρει προγραμματιστές υπολογιστών ένα αρκετά απλό στη χρήση γραφικών διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών ή API . Μπορείτε να δημιουργήσετε γραφικά για μια ποικιλία διαφορετικών προγραμμάτων , συμπεριλαμβανομένων των παιχνιδιών δεξιοτήτων , όπως το σκάκι . Δημιουργώντας μια σκακιέρα στην OpenGL είναι μόνο η μισή μάχη όταν δημιουργείτε ένα παιχνίδι σκάκι , αλλά αν δεν ξέρετε από πού να αρχίσω , μπορεί να είναι ένα αρκετά δύσκολο έργο . Οδηγίες
Η 1

Εξοικειωθείτε με τα διάφορα χαρακτηριστικά του OpenGL και γλώσσες προγραμματισμού , ειδικά Java και C + + . Ενώ OpenGL σας παρέχει μια διεπαφή προγραμματισμού , δεν είναι ένα πρόγραμμα ή η ίδια η γλώσσα . Θα πρέπει να είναι αρκετά καλά σε τουλάχιστον μία βασική γλώσσα προγραμματισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών να χρησιμοποιούν OpenGL για να δημιουργήσετε μια σκακιέρα . 2

Καθορίστε πόσο περίπλοκη σκοπεύετε να πάρετε με το σχέδιό σας . Ο ευκολότερος τρόπος για να κάνετε μια σκακιέρα OpenGL είναι να ξεκινήσετε με ένα απλό δισδιάστατο μοντέλο που είναι λίγο περισσότερο από ένα ορθογώνιο ή τετράγωνο κουτί σκιασμένο στο μοτίβο της σκακιέρας .
Εικόνων 3

Παροχή όλων πλευρά συντεταγμένες για σκακιέρα , χρησιμοποιώντας τη λειτουργία glVertex2f σε OpenGL . Γράψτε τις συντεταγμένες σε μια απλή γλώσσα όπως η C + + και επίσης να χρησιμοποιούν το OpenGL Utility Toolkit , ή GLUT , για την κατασκευή του σκάφους . Ένα σύνολο συντεταγμένων μπορεί να φαίνεται κάτι σαν εντολές πρέπει να συμπληρωθούν για κάθε συντεταγμένων για κάθε τετραγωνικό της σκακιέρας .
Η 4

χρώμα η σκακιέρα να διακρίνει τα διαφορετικά τετράγωνα από το ένα το άλλο . Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία glColor3f εντός OpenGL για να καθορίσει το χρώμα για κάθε τετραγωνικό στη σκακιέρα . Ο συνδυασμός χρωμάτων έχει οριστεί από τον κωδικό παρόμοια με τη θέση του κάθε τετραγώνου : . GlColor2f ( 0.05f , 0.05f )
5

Δημιουργία πιο περίπλοκα σχέδια χρησιμοποιώντας το glColor3f και τις λειτουργίες glVertex3f . Αυτές διαφέρουν από τις λειτουργίες 2στ ότι απαιτούν ένα τρίτο συντεταγμένων να λογοδοτήσουν για το z - άξονα που δίνει σκάφους σας τρισδιάστατη εμφάνιση . Πρακτική με κάθε μία από αυτές , μέχρι να γίνει ικανός στη δημιουργία των βασικών στοιχείων της σκακιέρας σας .
Η
εικόνων

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα