υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Λογισμικό

Τρόπος χρήσης του Excel για διωνυμίες πιθανότητες

Η διωνυμική πιθανότητα υπολογίζει την πιθανότητα να συμβούν ορισμένα συμβάντα, τα οποία έχουν μόνο δυο πιθανά αποτελέσματα, όπως το κτύπημα ενός νομίσματος. Το Excel προσφέρει μια λειτουργία που μπορεί να υπολογίσει εύκολα αυτούς τους μερικές φορές περίπλοκους υπολογισμούς. Κατά τον υπολογισμό των διωνυμικών πιθανοτήτων, μπορείτε να επιτύχετε τρεις βασικούς υπολογισμούς: Την πιθανότητα ακριβώς κάποιου αριθμού επιτυχιών σε έναν δεδομένο αριθμό δοκιμών, την πιθανότητα να πάρετε μερικές επιτυχίες και την πιθανότητα τουλάχιστον κάποιου αριθμού επιτυχιών. >

Βήμα 1

Κάντε δεξί κλικ στο κελί όπου θα εκτελέσετε τον υπολογισμό και επιλέξτε "Format Cells". Κάντε κλικ στο "Ποσοστό" από την καρτέλα "Αριθμός" και κάντε κλικ στο "ΟΚ" για να κάνετε τον προκύπτοντα υπολογισμό ένα ποσοστό και όχι έναν τυπικό δεκαδικό αριθμό.Βήμα 2

Εισάγετε "= BINOMDIST , πιθανότητα, αθροιστική) "στο κελί, αντικαθιστώντας τα παρενθετικά ονόματα με τα πραγματικά δεδομένα. Αντικαταστήστε τις "επιτυχίες" με τον αριθμό των επιτυχιών για τις οποίες θέλετε να υπολογίσετε την πιθανότητα. Αντικαταστήστε τις "δοκιμές" με τον αριθμό των προσπαθειών. " με τη γνωστή πιθανότητα μιας ενιαίας επιτυχίας σε μια μόνο δοκιμή. Αντικαταστήστε το "σωρευτικό" με "αληθινό" ή "ψευδές", ανάλογα με το αν θέλετε να υπολογίσετε "το πολύ" ή "ακριβώς" κάποιο αριθμό επιτυχιών, αντίστοιχα. Για παράδειγμα, για να υπολογίσετε την πιθανότητα να πετύχετε ακριβώς 12 κεφαλές από 20 κτυπήσεις κερμάτων, οι οποίες έχουν πιθανότητα 50 τοις εκατό, θα εισάγετε "= BINOMDIST (12,20,0,5, false)". Για να υπολογίσετε την πιθανότητα απόκτησης μηδέν έως 12 κεφαλών από 20 κέρματα, θα εισάγετε "= BINOMDIST (12,20,0,5, true)". Εισάγετε "= 1-BINOMDIST (επιτυχίες-1, δοκιμές, , αθροιστική) "για να υπολογίσει την πιθανότητα επίτευξης τουλάχιστον κάποιου αριθμού επιτυχιών. Για παράδειγμα, για να υπολογίσετε την πιθανότητα να πετύχετε 12 έως 20 κεφαλές από 20 κτυπήματα κερμάτων, θα εισάγετε "= 1-BINOMDIST (11,20,0,5, true)". Αυτό υπολογίζει αποτελεσματικά την πιθανότητα να μην πετύχουν περισσότερα από 11 κεφάλια από 20 κτυπήματα κερμάτων, αλλά στη συνέχεια το αφαιρεί από το ένα, πράγμα που οδηγεί στην πιθανότητα 12 έως 20 κεφαλών από 20 κτυπήματα.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα