υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Λογισμικό

Ενδιαφέροντα γεγονότα για την Μηχανική Η /Υ

Το πεδίο της ανάπτυξης ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει πολλαπλούς κλάδους, κάθε κλάδο που αντιστοιχεί σε διαφορετική θεωρητική ή πρακτική εστίαση. Η μηχανική υπολογιστών δανείζεται από την ηλεκτροτεχνία και τον προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών για να εστιάσει στην οικοδόμηση διαφορετικών διαμορφώσεων ηλεκτρονικών υπολογιστών για διάφορες εφαρμογές. Για να κατανοήσουμε πώς συμβαίνει αυτό, είναι σημαντικό να κατανοήσουμε τα βασικά του υλικού και του λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών, την άντληση υλικού και πώς η μηχανική υπολογιστών δανείζεται και από τις δύο αυτές για την κατασκευή συστημάτων πληροφορικής όπως ενσωματωμένες συσκευές.

και Hardware Engineering - Στο σχεδιασμό ηλεκτρονικών υπολογιστών, υπάρχουν δύο γενικές κατηγορίες ανησυχίας: η δημιουργία υλικού και η δημιουργία λογισμικού. Οι κατασκευαστές υλικού (ή ηλεκτρικών) δημιουργούν τα φυσικά κομμάτια του υπολογιστή, συμπεριλαμβανομένων των μαρκών και των κυκλωμάτων. Οι μηχανικοί λογισμικού δημιουργούν εφαρμογές που εκτελούνται στο υλικό του υπολογιστή. Οι μηχανικοί λογισμικού δεν είναι μόνο προγραμματιστές υπολογιστών. Αντ 'αυτού, οι μηχανικοί λογισμικού εργάζονται για τη δημιουργία μεγάλων έργων λογισμικού που λειτουργούν σωστά σε διαφορετικές πλατφόρμες.

Μηχανική Υπολογιστών και Υλικού /Λογισμικού

Η μηχανική υπολογιστών δανείζεται τόσο από λογισμικό όσο και από μηχανολογία. Οι μηχανικοί υπολογιστών ασχολούνται με την κατασκευή υπολογιστών από εξαρτήματα και πώς αυτοί οι υπολογιστές θα λειτουργούν μέσα στα μεγαλύτερα συστήματα. Αυτό σημαίνει ότι οι μηχανικοί ηλεκτρονικών υπολογιστών δουλεύουν περισσότερο στα "συστήματα" των υπολογιστών και στο πώς θα λειτουργήσουν διαφορετικά εξαρτήματα υπολογιστών σε αυτά τα συστήματα. Επιπλέον, ένας μηχανικός πληροφορικής θα μελετήσει τον τρόπο με τον οποίο διαφορετικές καταστάσεις θα απαιτήσουν συγκεκριμένες υλοποιήσεις υλικού και λογισμικού ηλεκτρονικών υπολογιστών. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει συστήματα ελέγχου κυκλοφορίας ή αισθητήρες στη ρομποτική.

Abstraction and Hardware

Ένας τρόπος που ένας μηχανικός υπολογιστών μπορεί να επικεντρωθεί σε αυτά τα προβλήματα μέσα από την έννοια της «αφαίρεσης». Ενώ οι μηχανικοί υλικού αναπτύσσουν συγκεκριμένα εξαρτήματα για συγκεκριμένους σκοπούς, τα μέρη αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορες χρήσεις με την «αφαίρεση» των εσωτερικών λειτουργιών τους. Αυτό σημαίνει ότι ο μηχανικός υπολογιστών χρειάζεται μόνο να γνωρίζει συγκεκριμένα πράγματα σχετικά με το υλικό για να το χρησιμοποιήσει, όπως αυτό που κάνει ή με τι λειτουργεί. Στη συνέχεια, ο μηχανικός του υπολογιστή μπορεί να υλοποιήσει το υλικό αυτό σε κατάλληλα συστήματα.

Ενσωματωμένα συστήματα

Πολλοί μηχανικοί υπολογιστών εργάζονται στον τομέα των ενσωματωμένων συστημάτων. Τα "ενσωματωμένα" συστήματα είναι συστήματα υπολογιστών που δεν παίρνουν τη μορφή ενός παραδοσιακού υπολογιστή, αλλά λειτουργούν σε μια άλλη συσκευή για να εκτελέσουν μια συγκεκριμένη εργασία. Τα ενσωματωμένα συστήματα βρίσκονται σε συστήματα φωτεινών σηματοδοτών, τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και ακόμη και συσκευές κουζίνας. Ο μηχανικός υπολογιστών υπολογίζει πώς μπορεί να τοποθετηθεί το υλικό του υπολογιστή σε μια συσκευή για να εκτελέσει μια συγκεκριμένη υποχρέωση, όπως η διατήρηση του χρόνου ή η αποθήκευση των τιμών διαμόρφωσης. Στη συνέχεια, αυτός ή αυτή υπολογίζει πώς να εφαρμόσει την εγκατάσταση αυτή μέσα στη συσκευή

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα