υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Ποια είναι η καλύτερη ρύθμιση φίλτρου πλήρους οθόνης ePSXe;

Το ePSXe είναι ένα εξομοιωτή PlayStation για τα Windows και το iPhone. Οι προσθήκες είναι προσθήκες στον εξομοιωτή της κονσόλας παιχνιδιών βίντεο που μπορεί να αυξήσει τις δυνατότητες αναπαραγωγής γραφικών και παραγωγής ήχου. Η ρύθμιση φίλτρου πλήρους οθόνης του ePSXe βελτιώνεται με τη χρήση πρόσθετων γραφικών, τα περισσότερα από τα οποία μπορούν να μεταφορτωθούν δωρεάν. Με τη χρήση plugin, μπορείτε να έχετε την καλύτερη δυνατή ρύθμιση για τη ρύθμιση φίλτρου πλήρους οθόνης ePSXe.

Προσθήκες φίλτρων οθόνης

Τα plug-in φίλτρα οθόνης βελτιώνουν το 3 -D μοντέλο υφές του παιχνιδιού sprites και να επιτρέπουν anti-aliasing, εξομαλύνοντας τις αιχμηρές γωνίες των πολυγώνων που χρησιμοποιούνται για να κάνουν τους 3-D χαρακτήρες. Όταν χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με προσαρμοσμένα μηχανήματα shader plugin, το φίλτρο κάνει μια εικόνα με ισχυρότερα χρώματα και μίγματα σε μερικές από τις αποχρώσεις για να αποκρύψει τα εξαγωνικά ελαττώματα μοντέλου 3-D που ήταν κοινά στα κλασικά παιχνίδια PlayStation. Οι καλύτερες ρυθμίσεις φιλτραρίσματος πλήρους οθόνης ePSXe μπορούν να ληφθούν χρησιμοποιώντας το plugin OpenGL2 PSX της Pete.

Shaders

Εκτός από τα plug-in φίλτρα οθόνης, μπορείτε να κάνετε λήψη και εφαρμόστε ένα πρόσθετο Shader για το ePSXe, όπως ο πυρήνας 1.7.0 ePSXe SPU και το Eternal Plugin SPU 1.41. Οι Shaders δημιουργούν ισχυρότερα ή φωτεινότερα χρώματα σκιάς στα τρισδιάστατα γραφικά των παιχνιδιών του PlayStation, βελτιώνοντας την εικόνα των sprites χαρακτήρων και των γραφικών φόντου κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Για να ενεργοποιήσετε το shader στο ePSXe, κάντε κλικ στο "Configure" και επιλέξτε "Video". Επιλέξτε "Ρύθμιση του PSG OpenGL Renderer του Pete" και στη συνέχεια κάντε κλικ στο πλαίσιο δίπλα στην επιλογή "Shader Effects" για να το επιλέξετε. Επιλέξτε τα εφέ shader από το αναπτυσσόμενο μενού, όπως το πρόγραμμα "3: ARB" για το OGL2 της Pete. Για τις καλύτερες ρυθμίσεις shader, επιλέξτε "4" για το επίπεδο Shader και επιλέξτε "Ναι" για "Χρήση shader pixel για εξομοίωση παραθύρου υφής PSX."

>

Αποκτήστε δωρεάν το plugin του Pete OpenGL2 PSX GPI v2.08 δωρεάν από την περιοχή του Pete στο Pbernert.com. Χρησιμοποιήστε το WinZip για να εξαγάγετε τα αρχεία προσθήκης και να τα αποθηκεύσετε στο φάκελο plugins που βρίσκεται στο φάκελο ePSXe στον υπολογιστή σας. Η αποθήκευση των αρχείων εκεί βοηθάει τον εξομοιωτή να εντοπίσει γρήγορα τα αρχεία και να τα χρησιμοποιήσει όταν αλλάξετε τις ρυθμίσεις του φίλτρου.

Ρύθμιση του φίλτρου

Ξεκινήστε τον εξομοιωτή ePSXe. Κάντε κλικ στο "Config" και επιλέξτε "Video". Επιλέξτε το "OpenGL Driver του Pete" και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο "Configure" για να ανοίξετε το "Configure Pete's PSX OpenGL Renderer". Ενώ βρίσκεστε στο "Ρύθμιση του PSG OpenGL Renderer του Pete", κάντε κλικ στον κύκλο δίπλα στην επιλογή "Πλήρης οθόνη" για να το επιλέξετε. Κάντε κλικ στο βέλος του αναπτυσσόμενου μενού "Επίλυση επιφάνειας εργασίας" για να το αναπτύξετε και να επιλέξετε την ανάλυση που συνιστά ο κατασκευαστής για την οθόνη του υπολογιστή σας, όπως "1920 x 1080". Πληκτρολογήστε "1440" και "1080" στα πλαίσια κειμένου "Μέγεθος παραθύρου". Επιλέξτε το πλαίσιο δίπλα στην επιλογή "Χρήση μεγέθους παραθύρου σε λειτουργία πλήρους οθόνης" κάνοντας κλικ σε αυτό. Επιλέξτε "2" για "Εσωτερική ανάλυση X", "Εσωτερική ανάλυση Y" και "Λειτουργία τεντώματος". Ρυθμίστε το φίλτρο υφής στο "4." Αλλάξτε τον αριθμό "Hi-Res υφές" σε "2." Κάντε κλικ στο πλαίσιο δίπλα στην επιλογή "Φιλτράρισμα οθόνης" για να εφαρμόσετε το φίλτρο πλήρους οθόνης και να έχετε τις καλύτερες ρυθμίσεις γραφικών για το ePSXe σας.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα