υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να χρησιμοποιήσετε τον κινηματογράφο του υπολογιστή στις ταινίες;

Η ζωτικότητα των υπολογιστών συνδυάζει τις τέχνες των γραφικών υπολογιστών και τη ζωγραφική, που έχει σχεδιαστεί με το χέρι, δύο διαστάσεων (2D), για τη δημιουργία χαρακτήρων, ρυθμίσεων και περιβάλλοντος. Οι δύο κοινές χρήσεις των κινούμενων εικόνων σε ταινίες είναι τα σχέδια με κινούμενα σχέδια με υπολογιστή (όπως οι ταινίες Pixar) και η χρήση εικόνων που παράγονται από υπολογιστή σε ταινίες ζωντανής δράσης (όπως οι cyborgs στις ταινίες Terminator).

Πώς χρησιμοποιείται η κινούμενη εικόνα

Τα κινούμενα θέματα φαίνεται να κινούνται επειδή οι εικόνες εμφανίζονται στην οθόνη και αντικαθίστανται γρήγορα με μια σειρά παρόμοιων, ελαφρώς αλλοιωμένων εικόνων σε μια ακολουθία που προτείνει το περπάτημα, το τζόκινγκ ή οποιαδήποτε ενέργεια αντιλαμβάνονται τα μάτια του θεατή. Η κινούμενη εικόνα υπολογιστή ευνοείται ακριβώς επειδή επιταχύνει τη διαδικασία δημιουργίας των πολλών εικόνων που χρειάζονται για μια τέτοια ακολουθία.

Πώς χρησιμοποιείται η κινούμενη εικόνα υπολογιστή

Η κινούμενη εικόνα υπολογιστή μπορεί να προέρχεται από 2D σχέδια ή να σχεδιάζονται σε προγράμματα υπολογιστή. Ένας χαρακτήρας θα σαρωθεί σε ένα πρόγραμμα ηλεκτρονικού υπολογιστή animation ή ένα εικονικό σκελετό του χαρακτήρα τους αντιπροσωπεύει. Μόλις ο εικονικός σκελετός βρίσκεται στο πρόγραμμα, ο εμψυχωτής μετακινεί βασικά χαρακτηριστικά, όπως τα άκρα και το στόμα, στα πλαίσια κλειδιά, την επόμενη μεγάλη κίνηση του χαρακτήρα. Τα προγράμματα "συμπληρώνουν" τις διαφορές μεταξύ αυτών των βασικών εικόνων και γνωρίζουν ποιες κινήσεις πρέπει να συμπληρώσουν για να παράγουν τις επιθυμητές κινήσεις μεταξύ του πλαισίου κλειδιών Α και Β. Το πρόγραμμα στη συνέχεια καθιστά τις εικόνες, επιτρέποντάς του να παρουσιάσει μια τελική μορφή ρευστού. Η ίδια διαδικασία ισχύει για οποιαδήποτε κινούμενα αντικείμενα ή παρασκήνια γύρω από τους χαρακτήρες.

Πώς η χρήση του υπολογιστή Animation χρησιμοποιείται σε ζωντανή δράση

(CGI) ή CG στη βιομηχανία κινηματογραφικών ταινιών. Το CG χρησιμοποιείται ως ένας τρόπος για να διευκολυνθεί κάτι που είναι δαπανηρό και χρονοβόρο για την παραγωγή του. Αυτή η μέθοδος μπορεί να σώσει τους παραγωγούς σε μεγάλα κομμάτια, σκηνές και σκηνικά. Χρησιμοποιείται επίσης για τη δημιουργία ειδικών εφέ που διαφορετικά δεν θα ήταν δυνατό ή που θα έβλεπαν την οπτική "αίσθηση" της ταινίας.

CGI Effects

CGI effects σε ζωντανή δράση δημιουργούνται με τον ίδιο τρόπο όπως και σε σχέδια με πλήρη κινούμενα σχέδια στον υπολογιστή. Τα τμήματα ζωντανής δράσης φωτογραφίζονται κοντά σε ένα μπλε ή πράσινο σκηνικό που στη συνέχεια αφαιρείται στη διαδικασία επεξεργασίας και αντικαθίσταται με το δημιουργημένο CGI σε μια διαδικασία κοινώς γνωστή ως chroma keying. Μερικές φορές οι ηθοποιοί και οι συνεργάτες ζωντανής δράσης εργάζονται εξ ολοκλήρου με ένα CG σκηνικό, όπως στην "Sin City" και την τριλογία Star Wars Prequel.

Άλλα CGI χρησιμοποιείται επίσης για να συνδυάσει χαρακτήρες και σκηνικά ζωντανής δράσης με κινούμενους χαρακτήρες και αντίστροφα. "Ποιος πλαισιωμένος Roger Rabbit;" "Lord of the Rings" και "Cool World" είναι αξιοσημείωτα παραδείγματα. Μια άλλη μορφή κίνησης ηλεκτρονικών υπολογιστών σε ταινίες είναι έργα που χρησιμοποιούν τεχνολογία δέσμευσης κινήσεων για να κινηματογραφήσουν τις επιδόσεις ενός ζωντανού ηθοποιού και να το ψηφιοποιήσουν σε ένα πρόγραμμα υπολογιστή-κινούμενων σχεδίων. Η παράσταση μετατρέπεται σε ένα συχνά φωτορεαλιστικό κινούμενο χαρακτήρα ενάντια σε ένα κινούμενο σκηνικό. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τις ταινίες του Robert Zemeckis και του James Cameron «Avatar»

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα