υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να κάνει έναν χαρακτήρα Mugen στο εργοστάσιο μαχητών Ultimate

Είδη που θα χρειαστείτε

Mugen

Εργοστάσιο μαχητών

Το παιχνίδι "Mugen" επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν τους δικούς τους μαχητές και να τους ανεβάσουν για να δημιουργήσουν μια προσαρμόσιμη εμπειρία μάχης. Ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους για τους παίκτες να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό μαχητικό είναι μέσω του προγράμματος Fighter Factory Ultimate. Το πρόγραμμα κάνει ένα μεγάλο μέρος του πιο περίπλοκο προγραμματισμό που εμπλέκονται με sprite rendering αυτόματα, έτσι ώστε η δημιουργία ενός έθιμο μαχητής είναι μια γρήγορη και εύκολη διαδικασία.

Sprites και Animations

Open Fighter

Κάντε κλικ στο "Αρχείο", στη συνέχεια στο "Πρότυπα" και στο "Electbyte Player". Αυτή η ενέργεια παράγει τις σταθερές δεδομένων, τις βασικές κινήσεις, τις διατρήσεις, Διαμορφώστε τον μαχητή εισάγοντας το όνομα του μαχητή και στα δύο πεδία "Όνομα χαρακτήρων" στα αριστερά της οθόνης.

Ρυθμίστε την "Τυπική παραγγελία παλέτας" ως "1,2,3,4."

Πληκτρολογήστε το όνομα του χαρακτήρα σας, ακολουθούμενο από το ".sff" στο πλαίσιο "SFF File Names". Κάντε το ίδιο για το "Όνομα αρχείου SND", "Όνομα αρχείου ASR", "Όνομα αρχείου CMD και" Όνομα αρχείου CNS ", εκτός από την αντικατάσταση του" .sff "με κάθε αντίστοιχο ακρωνύμιο. All "και αποθηκεύστε το πρότυπο σε ένα νέο φάκελο που ονομάσατε μετά τον χαρακτήρα σας.

Κάντε κλικ στην επιλογή" Shared Palette "και στη συνέχεια στην επιλογή" OK ".

Αποθήκευση όλων των αρχείων που σας ζητάει να αποθηκεύσετε το Fighter Factory στο φάκελο με το όνομα του χαρακτήρα σας.

Κάντε κλικ στο κουμπί "Sprites". Διαγράψτε τα sprites από 3 έως 64.

Ανοίξτε το μενού "Παλέτες".

Αναζητήστε μια αποθηκευμένη εικόνα που έχει πολλά από τα χρώματα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Ανοίξτε το.

Κάντε κλικ στο κουμπί "Βελτιστοποίηση" και στη συνέχεια στο "Μεγέθυνση".

Κρατήστε το πλήκτρο ελέγχου και κάντε κλικ σε κάθε χρώμα στο μενού παλετών για να επιλέξετε όλα τα χρώματα. πρώτο πλαίσιο παλέτας για τη μεταφορά των χρωμάτων. " και αποθηκεύστε το αρχείο στο φάκελο με το όνομα του χαρακτήρα σας.

Γράψτε το όνομα του χαρακτήρα σας, ακολουθούμενο από το ".act" στο κουτί "ACT Palettes: 1 by line". Κάντε κλικ στην επιλογή αποθήκευση όλων.

Κάντε κλικ στην επιλογή "Sprites", στη συνέχεια στην επιλογή "Add" και επιλέξτε όλα τα αρχεία .pcx που έχουν αποθηκευτεί στο φάκελο του χαρακτήρα σας. για να εμφανίσετε το επίπεδο δαπέδου στο "Mugen."

Μετακινήστε τα sprites να αντιστοιχούν σωστά με τον άξονα του δαπέδου και την πλευρά της οθόνης με την επένδυση του sprite επάνω με τις μπλε γραμμές. των εικόνων, κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Προσθήκη ομάδας σε AIR".

Κάντε κλικ στο μπλε πλαίσιο "CLSH" για να δημιουργήσετε ένα πλαίσιο αναζήτησης. Μετακινήστε το πλαίσιο για να αντιστοιχίσετε τα όρια ανίχνευσης χτυπήματος του χαρακτήρα σας και, στη συνέχεια, επιλέξτε το "CLSN Standard" για να προσθέσετε το πλαίσιο χτυπήματος σε όλα τα πλαίσια.

Ανοίξτε τις "Παλέτες" και μεταφορτώστε νέους στίχους επίθεσης στον κύριο φάκελο. Πατήστε "OK".

Επαναλάβετε τα βήματα 15 έως 21 για κάθε κινούμενη εικόνα που επιθυμείτε να έχει ο χαρακτήρας σας.

Επίθεση

Επιλέξτε τον τύπο επίθεσης από "the animations bar.", 3, [[Επισημάνετε τους στίχους επίθεσης, κάντε δεξί κλικ και επιλέξτε "Προσθήκη ομάδας σε AIR".

Επιλέξτε το κόκκινο πλαίσιο "CLHS" για να καθορίσετε τα όρια του κουτιού επείγουσας επίθεσης. "Για να ανοίξετε ένα νέο αρχείο ήχου και να το ανοίξετε για να επιτεθεί ο ήχος σε μια επίθεση. Κάντε κλικ στο κουμπί "Αποθήκευση ως" και αποθηκεύστε το στο φάκελο του χαρακτήρα σας.

Επαναλάβετε αυτά τα βήματα για κάθε επίθεση που επιθυμείτε να έχει ο χαρακτήρας σας.

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα