υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς ένα παιχνίδι βίντεο δημιουργείται από την αρχή μέχρι το τέλος

Σχεδιασμός

Πρώτον, ένας παραγωγός ή επικεφαλής σχεδιαστής έρχεται με μια απλή προϋπόθεση για ένα παιχνίδι. Αυτό μπορεί να είναι μια βασική ιστορία, σενάριο, εμπειρία ή κάποιο σχεδιαζόμενο ηθικό που ο σχεδιαστής επιθυμεί να μεταδώσει στον παίκτη. Στη συνέχεια κάθεται μαζί με τους συγγραφείς και τους καλλιτέχνες για να παρουσιάσει μια περιεκτική ιστορία, ιστορία, σενάριο, κατάλογο χαρακτήρων και κάθε άλλη σχετική πληροφορία που είναι απαραίτητη για την αφήγηση μιας ιστορίας και την ενσωμάτωση του παίκτη στην εμπειρία. Έννοιες σχεδίων χαρακτήρων παιχνιδιών, επιπέδων και εχθρών αναπτύσσονται μέχρις ότου η ομάδα σχεδιασμού είναι ευχαριστημένη με αυτό. Με αυτό το πνεύμα, η ομάδα στη συνέχεια εργάζεται για να φέρει την ιστορία στη ζωή.

Συλλογή δεδομένων

Τρισδιάστατα σχέδια όλων των χαρακτήρων του παιχνιδιού, εχθρών και αλληλεπιδραστικό υπόβαθρο δημιουργούνται στους υπολογιστές προκειμένου η ομάδα σχεδιασμού να καταλάβει πώς θέλουν να κινηθούν και να ενεργήσουν. Ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στα χαρακτηριστικά του προσώπου και στις εκφράσεις ενώ οι χαρακτήρες προορίζονται να μιλήσουν. Σε αυτό το σημείο πρέπει να συγκεντρωθούν πολλές εξωτερικές πληροφορίες. Οι σχεδιαστές θα παρατηρούν αθλητές ή στρατιώτες καθώς κινούνται, ώστε οι χαρακτήρες τους να μιμούνται καλύτερα αυτές τις ακολουθίες ενεργειών. Θα συλλέγουν ηχητικά bytes και θα προσλαμβάνουν φωνητικούς ηθοποιούς για να παίξουν τα μέρη κάθε χαρακτήρα, καταγράφοντας ολόκληρο το σενάριο ψηφιακά για να χρησιμοποιηθούν στον προγραμματισμό του παιχνιδιού. Θα κυκλοφορήσουν επίσης στο χώρο και θα ηχογραφήσουν ηχητικά εφέ, όπως η φωνή ενός πλήθους, το σκυλάκι των ζώων, το τσίμπημα των πουλιών ή οι ήχοι των διαφόρων πυροβόλων όπλων. >

Ο προγραμματισμός είναι μακράν η πιο δύσκολη και χρονοβόρος διαδικασία. Οι προγραμματιστές πρέπει να έχουν μια σταθερή αντίληψη των πολλαπλών γλωσσών προγραμματισμού υπολογιστών, καθώς και της λογικής των υπολογιστών και των μαθηματικών. Μια μεγάλη ομάδα από τους εν λόγω προγραμματιστές μπορεί να χρειαστούν έως και ένα χρόνο για να ολοκληρώσουν το έργο τους, κάτι που συνήθως θα κάνει ή θα σπάσει ένα παιχνίδι. Εάν κάνουν καλή δουλειά, η εταιρεία παιχνιδιών κερδίζει χρήματα. Αν όχι, η εταιρεία χάνει τα χρήματα λόγω του κόστους ανάπτυξης, παραγωγής και αποστολής του παιχνιδιού. Παίρνουν όλα τα τρισδιάστατα σχέδια φόντου, κομμένα σκηνικά, χαρακτήρες, σχέδια επιπέδων και ηχητικά εφέ και συνδυάζουν όλα αυτά σε μια συνεπή εμπειρία παιχνιδιού. Αυτό συνεπάγεται μια τεράστια προσπάθεια και ένα μάτι για απίστευτα λεπτή λεπτομέρεια, καθώς και την υπομονή για να ασχοληθεί με την μέρα και τη μέρα έξω.

Δοκιμές

Όταν οι προγραμματιστές πιστεύουν ότι η δουλειά τους γίνεται, το παιχνίδι δοκιμάζεται. Οι υπάλληλοι παίζουν το παιχνίδι μέσα και έξω, ψάχνοντας για τυχόν σφάλματα, λάθη ή δυσλειτουργίες ως αποτέλεσμα του προγραμματισμού του παιχνιδιού. Παρουσιάζουν αναφορές για αυτό το θέμα σε διάστημα αρκετών μηνών, ώστε οι προγραμματιστές να επανεξετάσουν, καθορίζοντας τα προβλήματα. Είναι επίσης υπεύθυνοι για να δώσουν τη γνώμη τους για το παιχνίδι - είτε το σύστημα ελέγχου είναι διαισθητικό και ανταποκρίνεται και εάν το παιχνίδι έχει την κατάλληλη αίσθηση ότι οι σχεδιαστές στόχευαν. Αν όλα είναι σύμφωνα με τα πρότυπα των δοκιμαστών, το παιχνίδι πηγαίνει στην παραγωγή.

Ολόκληρο το παιχνίδι καταρτίζεται και καίγεται σε ένα μόνο κύριο δίσκο. Αυτός ο δίσκος εισάγεται στη συνέχεια σε ένα εξειδικευμένο μηχάνημα σχεδιασμένο να παράγει αντίγραφα του δίσκου με πολύ υψηλό ρυθμό ταχύτητας. Τα αντίγραφα τοποθετούνται σε πλαστικές θήκες και κατόπιν τυλίγονται σε πλαστικό για να αποστέλλονται σε διανομείς σε ολόκληρη τη χώρα

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα