υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να κάνετε ένα παιχνίδι μάχης στο Game Maker

Το Game Maker είναι μια εφαρμογή λογισμικού που διανέμεται από τα παιχνίδια YoYo που σας επιτρέπει να δημιουργείτε παιχνίδια με ελάχιστη ή καμία εμπειρία προγραμματισμού. Οι προχωρημένοι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν πολύπλοκα παιχνίδια με την ενσωματωμένη γλώσσα προγραμματισμού του Game Maker. Τα παιχνίδια μάχης θεωρούνται πολύπλοκο παιχνίδι για να κάνουν, όπως συνήθως είναι 2D. Ακόμη και με το Game Maker, θα χρειαστεί κάποιο υπόβαθρο για να δημιουργήσετε παιχνίδια.

Περιηγηθείτε στον ιστότοπο "Παιχνίδια YoYo". "Game Maker 8" στον υπολογιστή σας. Επανεκκινήστε τον υπολογιστή εάν είναι απαραίτητο.

Περιηγηθείτε και διαβάστε όλα τα μαθήματα του ιστότοπου για να κατανοήσετε τον τρόπο δημιουργίας παιχνιδιών με το Game Maker 8.

Κατασκευάστε ένα βασικό μαχητικό παιχνίδι για να ξεκινήσετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να εξοικειωθείτε με τις δυνατότητες του Game Maker 8. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα, πληκτρολογώντας τον ακόλουθο κώδικα στη σελίδα δημιουργίας του Game Maker 8 και κάνοντας κλικ στο κουμπί "Launch":

self.maxhp = argument0; self.hp = argument0; self.rate = argument1; self.team = false; ", 3, [[", 3, [[εαυτήν = 0? self.alarm [0] = 30; self.pointadd = argument2; self.targetset = false; self.moving = false; self.mvspd = argument3; self.mvspdorg = argument3; self.energy = 100; self.energyrec = argument4 self.cooldown = 0; self.atkmode = 0; self.selected = false; ", 3, [[self.nearby = 0; self.nearby2 = 0; self.invisible = false; self.attackvisi = true; self.automove = true; self.test = false; self.virus = 0; self.inview = true

Κάντε ξανά κλικ στο κουμπί "Εκκίνηση" και εισαγάγετε επίσης τον ακόλουθο κώδικα:

αν το self.root & gt; 0 {self.root - = 1} αν το self.pari & gt; 0 {self.pari - = 1} αν το self.slow & gt; 0 {self.slow - = 1} αν το self.virus & gt; 0 {self.virus - = 1} εάν το self.slow & gt; 1800 {self.slow = 1800} if self.root & gt; 1800 {self.root = 1800} if self.pari & gt; 1800 {self.pari = 1800} if self.cooldown & gt; 0 {self.cooldown - = 1} if self.pari & gt; 0 αν self.cooldown = 0 self.cooldown = 1 εάν self.energy & lt; 100 εάν self.cooldown = 0 {self.energy + = self.energyrec} εάν self.selected = true {obj_select.x = x; obj_select.y = y} αν το self.hp

gt; 0 αν τυχαία (90) 1 εαυτούς - = 1; αν το εαυτό σας είναι> ιδανικό> 10 εάν τυχαία (30) 1 εαυτούς - = 1; εάν self.slow & gt; 0 self.mvspd = ((self.mvspdorg) /2); αλλιώς self.mvspd = self.mvspdorg,

Πατήστε "Enter" και κάντε κλικ στο "OK".

Δημιουργήστε μια βασική επίθεση με τον ακόλουθο κώδικα: self.tarid = -1; με (mob_parent) {if distance_to_object (άλλο) & lt; 32 * 3 {if self.selected = αληθής {if self.id! = Other.id {other.tarid = self.id}}}} if self.tarid! = -1 {με (self.tarid) .hp - = 32; {if self.pari & lt; 120 {self.pari = 120;}} instance_create (x, y, dark_strike);} self.energy - = 65; self.cooldown = 30;}

Κάντε κλικ στο κουμπί "ΟΚ" και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί "Δοκιμή παιχνιδιών"

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα