υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να δημιουργήσετε τα δικά σας αεροσκάφη FSX

Αντικείμενα που θα χρειαστείτε

Λογισμικό 3D μοντελοποίησης

Λογισμικό χειρισμού φωτογραφιών

Το franchise "Microsoft Flight Simulator" αρχικά επικεντρώθηκε σχεδόν αποκλειστικά στους ανθρώπους που επιθυμούν άδεια πιλότου. Οι περίπλοκοι έλεγχοι και τα ρεαλιστικά πιλοτήρια προετοιμάζουν επίδοξους πιλότους. Το τελευταίο παιχνίδι για το franchise, "Flight Simulator X", περιλαμβάνει αποστολές για να φέρουν παίκτες που αναζητούν μεγαλύτερες προκλήσεις. Το παιχνίδι είναι modding φιλικό και η Microsoft παρέχει ελεύθερα ένα κιτ ανάπτυξης λογισμικού για την κατασκευή αεροπλάνων, αεροδρομίων, τοπίων και στηρίξεων. Με αυτά τα εργαλεία, μπορείτε να φτιάξετε ελικόπτερα, αεριωθούμενα αεροπλάνα και στρατιωτικά αεροσκάφη για να πετάξετε στο "Flight Simulator X".

Κατεβάστε και εγκαταστήστε το SimObject Creation Kit. Αυτό είναι μέρος του κιτ ανάπτυξης λογισμικού ESP της Microsoft. Το λογισμικό 3-D μοντελοποίησης που υποστηρίζει τη μορφή ESP απαιτείται για να κατασκευάσει αεροπλάνα για το "Flight Simulator X." Το SDK περιλαμβάνει plug-ins για το 3D Studio Max και το Photoshop.

Προσαρμόστε μια διαδρομή στο λογισμικό 3-D μοντελοποίησης. Προσθέστε τον κατάλογο plug-in SDK στις αναγνωρισμένες διαδρομές του προγράμματος. Έξοδος και επανεκκίνηση του προγράμματος. Θα είναι πλέον σε θέση να έχει πρόσβαση στις προσθήκες SDK και στα μοντέλα εξαγωγής σε μορφή ESP.

Σχεδιάστε το εξωτερικό του αεροπλάνου σας στο πρόγραμμα μοντελοποίησης 3D. Το κιτ ανάπτυξης περιλαμβάνει πολλά μοντέλα για να ξεκινήσετε. Μερικά από τα μοντέλα "FSX" έχουν και εσωτερικά σχέδια, αλλά αυτό είναι μόνο προαιρετικό για το αεροπλάνο σας.

Δημιουργήστε υφές σε ένα πακέτο λογισμικού χειρισμού φωτογραφιών που υποστηρίζει τη μορφή DDS (Direct Draw Surface). Το "Flight Simulator X" χρησιμοποιεί αυτή τη μορφή για τις υφές του. Το κιτ ανάπτυξης περιλαμβάνει ένα plug-in του Photoshop. Τοποθετήστε και προσαρτήστε τις υφές σας στο μοντέλο σας στο πρόγραμμα μοντελοποίησης 3-D.

Χρησιμοποιήστε το "XtoMdl" στο κιτ προγραμματιστή για να ξεκινήσετε τη μετατροπή του τελικού σας επιπέδου για "FSX". Θα εμφανιστεί στον κεντρικό διάδρομο του αεροδρομίου Sea-Tac. Επεξεργαστείτε το αρχείο "aircraft.cfg" για το αεροπλάνο σας. Αυτό το αρχείο περιέχει τα στατιστικά στοιχεία του παιχνιδιού του αεροσκάφους σας, συμπεριλαμβανομένου του ρυθμού στροφής, της μέγιστης ταχύτητας πτήσης, των φρένων, της κατανάλωσης καυσίμου και των ηλεκτρικών συστημάτων

Εκκίνηση του "Flight Simulator X" Προειδοποιήσεις

Χάρτες υφή αεροσκάφη δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 1024 έως 1024 pixels

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα