υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πώς να τερματίσετε ένα δωμάτιο στο Game Maker

Έρχεται ένας χρόνος στο Game Maker όταν ένας παίκτης πρέπει να μετακινηθεί από την τρέχουσα θέση του στον επόμενο κόσμο. Οι προγραμματιστές το κάνουν τελειώνοντας το δωμάτιο που εξερευνά ο χρήστης. Ο τερματισμός του δωματίου ολοκληρώνεται με τη σύνδεση μιας δράσης που ωθεί τους παίκτες προς τα εμπρός σε ένα από τα γεγονότα του δωματίου. Όταν συμβεί αυτό, το δωμάτιο επαναρυθμίζεται χρησιμοποιώντας την εκδήλωση End Room. Το τέλος ενός δωματίου μπορεί να ενεργοποιηθεί από οποιοδήποτε αριθμό γεγονότων, από την καταστροφή έως την αντίστροφη μέτρηση ενός χρονοδιακόπτη.

Επιλέξτε "Πόροι" από το μενού του Game Maker και επιλέξτε το υπάρχον δωμάτιο που θέλετε να τερματίσετε. Κάντε κλικ στο δωμάτιο για να ανοίξετε το μενού επεξεργασίας δωματίου.

Επιλέξτε το αντικείμενο στο δωμάτιο που θέλετε να ενεργοποιήσετε το τέλος του δωματίου. Όταν ο χρήστης αλληλεπιδρά με αυτό το αντικείμενο, θα ξεκινήσει μια εμφάνιση που θα ωθήσει τους παίκτες στο επόμενο δωμάτιο.

Επιλέξτε "Add Event" από το μενού "Property Object". Θα εμφανιστεί μια λίστα κατηγοριών συμβάντων. Ξεκινήστε επιλέγοντας το συμβάν που θα προκαλέσει το τέλος αυτού του δωματίου. Για παράδειγμα, επιλέξτε "Destroy Instance" για να τερματίσετε το δωμάτιο κατά την καταστροφή του αντικειμένου.

Επιλέξτε μία από τις επιλογές δωματίου από τη λίστα ενεργειών που εμφανίζονται κατά την επιλογή του συμβάντος. Μπορείτε να επιλέξετε να μετακινηθείτε ο χρήστης στο επόμενο δωμάτιο, να επανεκκινήσετε το τρέχον δωμάτιο ή να επιστρέψετε στο προηγούμενο δωμάτιο. Επιλέξτε ένα για να επιστρέψετε στο μενού "Property Object".

Επιλέξτε "Add Event" ξανά και επιλέξτε "Other" από τις κατηγορίες συμβάντων. Επιλέξτε "End Room" για αυτό το μενού. Τερματισμός του δωματίου θα επαναφέρει όλες τις εμφανίσεις και τα αντικείμενα σε περίπτωση που ο χρήστης σας επιστρέψει.

Αποθηκεύστε το δωμάτιο και δοκιμάστε για να βεβαιωθείτε ότι το τέλος έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα. προσθέστε επιπλέον ενέργειες στο τέλος ενός δωματίου. Για παράδειγμα, όταν ο παίκτης τερματίσει το δωμάτιο σας, μπορεί να μετασχηματίσει το στρώμα του χρήστη ή να αλλάξει χρώμα κατά την εκκίνηση του επόμενου δωματίου. Επιλέξτε την κατάλληλη ενέργεια από το "Μενού ενέργειας"

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα