υπολογιστή

* Γνώση Υπολογιστών >> υπολογιστή >> Μεσο ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα μιας καμπύλης μάθησης

Μία καμπύλη μάθησης, κατά κανόνα, αναφέρεται σε πόση ώρα πρέπει να κάνει κάποιος μια συγκεκριμένη δραστηριότητα πριν καταλάβει τα στοιχεία του. Οι καμπύλες μάθησης είναι παρούσες σε κάθε εργασία, από την εκμάθηση των χειριστηρίων και των εσωτερικών λειτουργιών ενός βιντεοπαιχνιδιού έως το χειρισμό ενός νέου χόμπι όπως η επεξεργασία ξύλου ή η ζωγραφική. Οι καμπύλες μάθησης μπορεί να είναι απότομες ή ρηχές, πράγμα που σημαίνει ότι ορισμένες δραστηριότητες έχουν σκληρές καμπύλες μάθησης, ενώ άλλες έχουν σχετικά ήπιες καμπύλες. Αν σχεδιάζετε να εμπορευτείτε ένα προϊόν ή ένα παιχνίδι με μια απότομη καμπύλη εκμάθησης, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τα πιθανά πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.

Κόστος εισόδου

Κάθε δραστηριότητα στην οποία ένας άνθρωπος μπορεί να συμμετάσχει έχει κόστος εισόδου. Για παράδειγμα, εάν ένα άτομο επιλέξει να παίξει ένα νέο βιντεοπαιχνίδι, το κόστος εισόδου αγοράζει το παιχνίδι συν το χρόνο που χρειάζεται για να κυριαρχήσει τα χειριστήρια. Οι δραστηριότητες με απότομες καμπύλες μάθησης έχουν υψηλό κόστος εισόδου δεδομένου ότι οι συμμετέχοντες πρέπει να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο για να μάθουν τα βασικά, προτού μπορέσουν πραγματικά να απολαύσουν τον εαυτό τους. Ένα υψηλό κόστος εισόδου μπορεί να απενεργοποιήσει τους πιθανούς πελάτες ή τους συμμετέχοντες που αποφασίζουν ότι η απότομη καμπύλη εκμάθησης του προϊόντος σας δεν αξίζει τον κόπο.

Απογοήτευση

Κάθε φορά που μαθαίνετε κάτι νέο, υπάρχει η ευκαιρία για οικοδόμηση απογοήτευσης. Οι νέες εργασίες είναι άγνωστες και απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή, ενώ σε δραστηριότητες με απότομες καμπύλες μάθησης, τα λάθη μπορεί να είναι αρκετά δαπανηρά. Αν προσπαθούσατε να διδάξετε ένα άτομο για να γλυπτική μάρμαρο, για παράδειγμα, κάθε λάθος θα μπορούσε να κοστίσει αυτό το πρόσωπο εκατοντάδες δολάρια σε προμήθειες. Όταν το μέγεθος της απογοήτευσης που βιώνει ένα πρόσωπο που εκπαιδεύει μια εργασία υπερτερεί της δυνητικής απόλαυσης αυτού του έργου, είναι πιο πιθανό να σταματήσει από το να συνεχίσει. Μια απότομη καμπύλη εκμάθησης μπορεί να αναγκάσει τους νέους πελάτες να απομακρυνθούν από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, πριν βιώσουν πραγματικά τα οφέλη τους. Αποκλεισμός

Ένα από τα οφέλη της προσφοράς μιας δραστηριότητας με μια απότομη καμπύλη μάθησης είναι οι συμμετέχοντες που κρεμούν γύρω είναι πραγματικά αφιερωμένοι στο έργο. Με την εξάλειψη των ανθρώπων με περιστασιακά συμφέροντα ή χαμηλά εμπόδια απογοήτευσης, εξασφαλίζετε ότι οι πελάτες σας έχουν όλα μια συγκεκριμένη νοοτροπία και διαμέτρημα. Μια απότομη καμπύλη εκμάθησης είναι ένας εύκολος τρόπος για να κρατήσετε τους ανθρώπους που μπορεί να μην κολλήσουν με μια συγκεκριμένη δραστηριότητα ή προϊόν από την σπατάλη υπερβολικού μέρους του χρόνου σας, καθώς τους ωθεί πολύ νωρίτερα από ότι φυσικά θα χάσουν το ενδιαφέρον τους. p> Ικανοποίηση

Όταν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν έχει μια απότομη καμπύλη εκμάθησης, οι άνθρωποι που κολλάνε για να κυριαρχήσουν αισθάνονται μια τεράστια αίσθηση της επίτευξης που δεν θα πάρουν αν το προϊόν ήταν απλό στη χρήση. Ακολουθώντας το παράδειγμα των βιντεοπαιχνιδιών και πάλι, σε παιχνίδια με υψηλά επίπεδα δυσκολίας και βίαιες καμπύλες μάθησης, ο παίκτης που βγαίνει μέχρι το τέλος θα αισθανθεί μεγαλύτερη αίσθηση ικανοποίησης από την ολοκλήρωση του παιχνιδιού από ό, τι εάν το παιχνίδι ήταν εύκολο από αρχίστε να τελειώσετε. Οι απότομες καμπύλες μάθησης μπορεί να κρατήσουν μερικούς ανθρώπους μακριά, αλλά μπορούν επίσης να κρατήσουν μερικούς ανθρώπους να επιστρέψουν για περισσότερα

Συναφής σύστασή

Πνευματικά δικαιώματα © Γνώση Υπολογιστών Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα